czwartek, 20 września 2012

AAAAAAAAAAAAAAAAA! :O

właśnie oglądam już nie wiem który raz LWWY. to jest cudooowne! przypomniało mi się to wszystko, kiedy dopiero poznawałam ich na początku roku tego roku. bo od stycznia jestem Directionerką. kiedy uczyłam się ich imion, oglądałam wszystkie filmiki! teledyski! i każdy moment przewijałam od nowa!!! jak pierwszy raz zobaczyłam Harrego w WMYB. po prooostu nie mam słów! no tak się podekscytowałam, że nie mogę... kocham ich tak strrrrasznie!!! znowu obsesja wraca! znowu pragnę ich spotkać i być pewną cząstką w ich życiu... przyjaciółką... spotykać się z nimi, tak normalnie, jako znajoma. nikt nie musiłaby o tym wiedzieć... nie chciałabym żadnych paparazzi, tylko ich kochać, i żeby oni mnie tak troszkę lubili... chyba wiecie, o co mi chodzi...

mogę stwierdzić w 100 % przekonana:

WEDŁUG MNIE NAJLEPSZY TELEDYSK EVEEER!


jak ktoś jeszcze nie zdobył linku to proszę:
goergous!

teraz parę słów o samym teledysku. Zayn chyba najwięcej śpiewa. Harry mniej niż zwykle, a Niall i Louis ZA MAŁO!!! też tak uważacie? chcę znać Wasze opinie :)
0:29 ulubiony moment jak Harry tańczy rękami :D
haha <3 a jak zasuwają autem <3
albo jak Niall się przewraca w bombce!
no magia po prostu :)
jeżeli chcecie podzielić się ze mną wrażeniami to tutaj macie mój twitter: www.twitter.com/thegreatest1d

teraz pytania: nie sądzicie że Niall z Louisem za mało śpiewają? i czy nie wolałybyście, żeby w teledysku było trochę wątku miłosnego? ;)))

see ya soon, Natalie Xx


33 komentarze:

  1. Myślę że ZA MAŁO śpiewają. Osobiście wolę jak wariują xD

    OdpowiedzUsuń
  2. KOCHAM ICH ♥TEN TELEDYSK JEST THE BEST! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie ten teledysk jest w 100 % idealny.
    Właśnie wole taki teledysk ^^ Kiedy są sobą- jako wariaci ^^
    Faktycznie Harry mało śpiewa w tej piosence , ale jak się wsłuchać, to jego wszędzie słychać najbardziej ^^
    TO DOBRZE ^^
    Louis faktycznie mało śpiewa, ale tak jak Hazza praktycznie cały czas są kamerowani ^^
    KAMERA ICH KOCHA ! :33
    Co do Nialla, to on jest chyba królem tego video ! Hahaha, a ten moment w bańce...BEZCENNE :D
    Zakochałam się w tej piosence ^^
    NAJLEPSZA Z NAJLEPSZYCH !! ♥

    Hazza ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. JEZUUUUU CUDOWNY JEST ! Haaaaarry moja miłosć xd ;* ♥ harry za malo spiwa -,- xd a niemiał sie całowac z ta modelka?

    OdpowiedzUsuń
  5. Niall za mało śpiewa !! A Zayn za dużo !! Wszyscy powinni mieć po równo! A nie po raz kolejny Niall ma mało a inny mnóstwo solówek! A się zdenerwowałam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zayn ma za DUzo bo jest chyba wg.mnie mOim najnieulubienszym chlopem z 1D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja uwielbiam tą piosenke że masakra <3 Lepiej żeby nie bylo miłosnych scenek bo będe zazdrosna xdd :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochalam sie w tej piosence i teledysku :) Zayn duzo spiewa i to mi sie podoba XD Nill i Lou malo, Hazza tez nie duzo ale dziewczyny bededzie cala plyta ! Moim zdanie wszyscy spiewali cudownie ! XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog <33
    Kocham one direction i mam takie same zdanie jak ty ;d\
    Teledysk mega ;P

    Pozdrawiam
    Alice

    OdpowiedzUsuń
  10. zrobiłam nowe gify;] + jest w nich ten moment z rękoma Harry'ego;] wiec zapraszam do ściągnięcia;] http://gifsoup.com/my-gifs

    OdpowiedzUsuń
  11. Piosenka jest zajefajna a teledysk jeszcze lepszy
    http://besty.pl/1625296 najlepszy gif jaki widziałam

    OdpowiedzUsuń
  12. szukam fanek do programu tv! Jesli jesteś wierną, zwariowaną fanką, masz bzika na punkcie swojego idola, jesteś w stnie zrobić dla niego wszystko, być moze nawet się w nim kochasz i chcesz o tym opowiedzieć, napisz na program@onet.com.pl , podaj swój nr telefonu :)
    karolina

    OdpowiedzUsuń
  13. Piosenka jak i teledysk są zawaliste. No ja tez uważam że Niall i Lou za mało śpiewają!!! bez scen miłosnych też jest fajne!

    http://foreverandalways-bymagdalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super oglądałam to z moją kuzynką, która dowiedziała się o tym przez fb, to był moment wychodze od nich i słysze głośny pisk i moje imie szybko biegnę i już oglądam <3 <3 ŚWIETNY
    Grusia101

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja to mam farta wchodzę pierwszy raz od tgodnia (!) na fejsa przeglądam stronkę o 1D i czytam nowinki sprzed tego tygodnia skończyłam i patrze na początek i widzę WYCIEK i PREMIERA PRZEŁOŻONA NA DZIŚ dziękowałam Bogu że właśnie wczoraj mi się skończył szlaban ( byłam niegrzeczna :))

    OdpowiedzUsuń
  16. TELEDYSK jest cudowny!!!
    Co do wątku MIŁOSNEGO to mają już duzo takich piosenek ;)

    POZDRAWIAM MB ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. KOCHAM KOOOCHAM ... a TA piosenka cudna ♥♥♥♥♥♥ i fajnie ,że Louis i Niall też spiewali . a najbardziej , że Zayn kocham go ♥♥♥♥ teledysk cud ♥♥♥♥♥♥ dziś zajełąm 4 miejsce w biegach na 1.100 m a tu wchodze i ich teledysk ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  18. o kurwa zajebista piosenka a teledysk po prostu słów brakuje kocham ich a szczególnie harrego♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Harry najlepiej rzeczywiscie 0:29 kocham goo :* xd < 33
    teledysk po prostu Bombowy! <3 Lou za mało śpiewa i Harry tez ale Zayn super ma tu głos :p ogolnie super
    mmm;*
    ^^ xD

    OdpowiedzUsuń
  20. Niall za mało śpiewa

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi się ten teledysk podoba taki jaki jest i nie chciałabym żadnego wątku miłosnego . :))
    Szczerze ? dzięki temu teledyskowi przypomniałam sobie chłopców którzy siedzieli na schodach i mięli całą głowę w marzeniach :D

    Zdecydowanie za mało śpiewają -.-

    OdpowiedzUsuń
  22. dodajcie new notkę! plis:D

    OdpowiedzUsuń
  23. http://www.viva-tv.pl/viva_cup#.UFwSppF9Yg9 GŁOSUJCIE NA ONE DIRECTION ! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. http://www.viva-tv.pl/viva_cup#.UFwSppF9Yg9

    OdpowiedzUsuń
  25. jak dla mnie Niall i Lou za mało śpiewali. Ale podobno w tym albumie mają więcej śpiewać. ;)
    Nie chcę wątku miłosnego, bo uznam to za zdradę. xd

    OdpowiedzUsuń
  26. cześć, zapraszam do czytania, komentowania i obserwowania naszego nowego bloga http://beautiful-famous-and-rich.blogspot.com/ mam nadzieję, że Wam się spodoba x

    OdpowiedzUsuń
  27. 0.27 sekunda (Uśmiech Harr'ego) padam :P
    Masz racje chłopaki(Louis i Niall) za mało śpiewali, zdecydowanie.

    Serdecznie zapraszam na opowiadanie o One Direction

    http://mojawymarzonahistoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham ten teledysk.. i piosenkę.. WSZYTKO! <3
    Uwielbiam jak oni śpiewają TAKIE piosenki czyli o młodości o tym jacy są zwariowani.. Dzięki temu przypomniałam sobie początki 'poznawania' One Direction. I na szczęście nie było wątku miłosnego.. xd
    Niall i Lou za mało śpiewają. Harrego dosyć często słychać.. Zayna kocham, więc nie przeszkadza mi to, że za dużo śpiewał. xd Ale i tak ich wszystkich kocham. ♥ :D
    Harry z bananem jest meeega. xd
    Niall to mistrz.. Niezaprzeczalnie.. xd
    A Zayn.. w basenie... *.* Ogólnie oni wszyscy.. <3
    Chyba trochę chaotycznie i bez sensu napisałam, ale tak się jaram LWWY, że nie potrafię inaczej. xd

    OdpowiedzUsuń
  29. Kiedy konczy sie twoj okres probny ?

    OdpowiedzUsuń
  30. kurde... piosenka super... teledysk zajebity ale nie chce zeby cala plyta wygladala tak... Zayn za duzo a Harry za malo! ja chce hazze! zabije jesli bd tak malo spiewal

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten teledyski jest exta. Oglądałam go chyba ze sto razy. Rzeczywiście Louis i Niall za mało śpiewają:(kocham Zayna, więc dla mnie może zaśpiewać i całą piosenkę!:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!