niedziela, 2 września 2012

buty Harrego

potem dodam chyba imagina a teraz nowości:
1. wczoraj chłopcy wylądowali na lotnisku, nie mogli przyjść przywitać się z fanami, ponieważ policja uznała, że nie jest zbyt bezpiecznie.
2. tutaj macie jeszce z wczoraj na lotnisku. lunch.
2. Danielle i Eleanor starają się pomóc chłopakom w głosowaniu i wczoraj dużo tweetowały :)
3. Eleanor z przyjaciółmi. dodała wczoraj na tweetera
Bezpośredni odnośnik do obrazka
4. i teraz z tytuły notki : Tutaj macie Harrego sprzed kilku dni, ale nie chodzi o to. chcę żebyście popatzryły na jego buty na tym zjdęicu i na zdjęciu niżej.
 
zdjęcie to pochodzi z twittera Nicka Grimshawa. są to prawdopodobnie stopy Jego i Nicka. -.- ja nie chcę nawet myśleć o tym, co może ich łączyć...

:(

see ya soon, Natalie

26 komentarzy:

  1. Nie za bardzo kumam o co chodzi z tymi butami Harry'ego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no który chłopak wplata swoje nogi w nogi kolegi ?

      Usuń
    2. Yyyyyy..., dziwna troszkę jesteś ale i tak cię lubię nie myslę że mają romans to normalne zdjęcie mam podobne tylko jestem ja busz-man Kacper i bruno kocham ich (tak po przyjacielsku XD) to nie jest takie dziwne :)

      Usuń
    3. Też mam pełno zdjęć z przyjaciółkami i przyjaciółmi tego typu i raczej jesteśmy normalni xD Też spędzasz napewno dużo czasu ze swoją przyjaciółką i nikt was nie podejrzewa o coś więcej. To działa na tej samej zasadzie. Dziewczyny mogą się przyjaźnić to chłopaki też. Jedyny problem jest taki że Harry jest teraz sławny i wszyscy wymyślają bajki o byle co...sorki ale ty tego też nie rób :))

      Usuń
  2. "ja nie chcę nawet myśleć o tym, co może ich łączyć..." what do you mean??? O.o nie kumam

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba nie myślisz że Hazza ma romans z Nickiem..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam podejrzenia, ze ich relacja to coś więcej niż przyjaźc czy chociażby koleżeństwo... bardzo często się z nim spotyka i często siedzi na telefonie kiedy jest z 1D

      Usuń
    2. Niall też sie spotyka z przyjaciólmi, i jakoś o tym nie mówisz.

      Usuń
  4. ja mślę ,że Harry nie jest z tym Nickiem co prawda jest bi ,ale ja z moja koleżanka też mamy takie same bluzki i wymieniamy się ciuchami ...no ,ale jak juz cos jest pomiędzy nimi to przecież ważne jest żeby Hazza był szczęśliwy nie? Tylko co z anty fanami ...będą mieli sadysfakcję...

    OdpowiedzUsuń
  5. nie chodzi o satysfakcję. ja np jestem bardzo nietolerancyjna. poza tym nie mów, że jest bi, bo nigdy nie było takie wywiadu pokazanego, wkótrym by to mówił. chyba że masz to poproszę o link.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie kumam o co chodzi z butami harrego ale mi sie nie podobaja

    OdpowiedzUsuń
  7. No bez przesady ! To że mają takie same buty to nie znaczy że coś ich łączy. Są przyjaciółmi i tyle. A te nogi nie są niewidaomo jak splecione oO Oni wstawiają wiele dziwnych zdjęć a to okurat dla mnie jest normalne i ja Hazzy o nic po takim zdjęciu bym nie podejrzewało. To tylko para takich samych butów !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chodzi o to, że są takie same... Harry się z nim spotyka od dawna. z resztą możesz mysleć co chcesz

      Usuń
  8. Robisz szum o byle co ! oO no sorrry....

    OdpowiedzUsuń
  9. nie robię żadnego szumu... po prostu wstwiłam na bloga to co zauważyłam. dla mnie to istotne i niektórzy również uważają że może łączyć ich coś więcej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Są przyjaciółmi to raczej się spotykają dopóki Harry jest w Anglii. Zresztą, nie spotyka się z tylko z Nickiem. Często są jeszcze inni znajomi Hazzy....nie rób zamieszania o nic -,-

    OdpowiedzUsuń
  11. sugerujesz, że jesli nosza te same tuty i mają zdjecie jak siedzą na podłodze po turecku koło siebie to sa gejami?! słaba weryfikacja.. moim zdaniem. loui zostawił harrego i zajął się El więc harry znalazł sobie innego "przyjaciela" z którym się wygłupia i spędza czas. Skoro Loui i Harry nie zostali parą wczesniej to na pewno to nie spotka teraz Nicka i Harrego. nie wszystko jest czarne i białe. sa też szarosci.
    ps: a buty tak czy siak okropne. nie znoszę adisadów u mężczyzn.
    L.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Wam ,że przedtem Directionerki miały takie podejrzenia . I to nie na podstawie butów czy coś XD

      Usuń
  12. Mi się bardzo podobają twoje posty ,tak trzymaj :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Są przyjaciółmi i tyle w temacie :) nie wiem czemu odrazu podejrzenia o coś więcej.....totalnie bez sensu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda,że nie mogli spotkać się z fanami:(

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wydaje mi sie żeby mieli romans. Bo co? Bo buty? No prosze Was! Osoba 5 komentarzy na demną dobrze mówi. Lou go zostawił,a Harry przecież sam nie będzie, więc ma innego przyjaciela. Oni się tylko razem wygłupiają. Wiem że sugerujecie sie tym, że Harry czuje coś do tego Nicka, ponieważ ktoś wstawił fotke, na którym jest dwójka chłopaków a jeden z nich jest podobny do Harrego. Tylko że jak jakies dwie dziewczyny wstawią zdj jak się całują, to jest to mniej krytykowane, niż u chłopców. Tylko że dziewczyny "mogą się wygłupiać", ale jak chłopcy się tak "bawią" to już jest źle, pomimo tego, że może po postu sie przyjaźnią. Dziękuje. To koniec mojej długiej wypowiedzi

    OdpowiedzUsuń
  16. No prosze was moze i wy tez robicie tak ze swoimi znajomymi ale wasze kolezanki nie sa lesbijkami! Chodzi mi o to ze Nickowi moze sie podobac Harry skoro jest gejem...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!