piątek, 28 września 2012

Imaginy z Gifami

Hey, hey, hey ... Dawno nie pisałam ale to przez szkołę, praktyki ... nie jet mi łatwo i wam pewnie też. Moim jedynym wolnym dniem jest tylko niedziela ); ... Ale nie będę się tłumaczyć bo pewnie w ogóle was to nie obchodzi /:


*Powiedziałaś Harremu że lubisz chłopaków którzy chodzą w dresach i tańczą Hip-Hop xD
Hazza na drugi dzień  :
Ty: Harry ...?
Ty: Żartowałam ...
Harry:


Lou: Rano ćwiczymy gimnastykę !
*Na drugi dzień ...
Lou:
Niall:


Ty: Chłopaki zostaję na noc 


Niall: Co ja robiłam w nocy ?


Lou&Niall: Zasłaniasz nam [T.I.] :


Ty: Paul idzie !
1D:


Louis już nie wytrzymuje trasy bez cb :


*Dajesz Liam'owi łyżki na urodziny 
Liam:


Ty: Niall ?
Niall:Tak?
Ty: Zrobisz dziś obiad ?
Niall: ...
* Po chwili 
Ty: No dobra ja zrobię ...
Niall:


Niall: Zakochałam się w [T.I.]
Lou:


*Harry nie ma co ze sb zrobić gdy nie ma cię w domu :




Trochę mało ale zawszę coś ^^ A jak wam się podobało ? 


Do następnego and Follow me (: x
by Nata_123 ♥

7 komentarzy:

  1. fajne ;D zapraszam do siebie http://fraiseprincesse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba z Niall'em ;DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Super.
    Strasznie lubię twoje gify ;)
    Mogła byś dodawać je częściej ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne.. :D
    Uwielbiam je.. Dodawaj częściej jak będziesz miała czas. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Megaa :D
    Jak Hazza rzuca poduchą i Niall z podpisem "...." są z One Direction Pranked :D Uwielbiam to... Niall z na kanapie i niczym się nie przejmuje i Hazza który każe tej kobiecie głęboko oddychać i mówi "wdech, wydech" dobijające :D
    Kocham imaginy z gifami!
    our-love-is-eternal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. podobają mi się te gify

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!