sobota, 15 września 2012

filmik urodzinowy dla Niall'a.

o to efekt pracy dziewczyn robiących filmik dla Niall'a :




razem dziewczyny dostały 130 zdj ale nie am tu ich wszystkich bo nie które nie spełniały warunków.
Która z was wysłała swoje zdj i znalazła się w klipie ;) ? miejmy nadzieję że Niall to zobaczy/ł ...

Chciałam was też przeprosić że znowu mało pisze , ale ja jestem teraz w 3 klasie gim. co oznacza egzaminy. prawie codziennie kończe o 15:20 lekcje a w domu jestem o 16 , wracam obiad , nauka troche na kompie jednocześnie robiac lekcje ide pobiegać i koniec dnia. Nawet musiałam zrezygnować z treningów w tyg. bo jestem zbyt zmęczona tą szkołą. takze ja bd się starała najbardziej jak potrafie i pisać notki , a wy miejcie też troszkę zrozumienia dla mnie <3

Paula <3

6 komentarzy:

  1. jestem :3 ładnie zrobione :D
    rozumiem cię :* powodzenia w szkole <33
    i tak macie najlepszego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem . :) ooo.... filmik sliczny . :-) „ one thing ” :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehehe jestem ! :D 0:37 , jejejej ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem 3:26<33 Jaka duma heh... ;P
    Fajna notka :) xx.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ;p;p Hurra !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem !!! Rozumiem cie i bardzo się ciesze że wogule coś piszesz :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!