sobota, 22 września 2012

Imaginy z Gifami 

Siemcia paróweczkiii ...! Jak tam zaczął się weekend ? U mnie spoko chodzi mam wolną tylko niedzielę ... ): Przez cały tydzień narzekałam że chcę się wyspać dziś jak już mogę to siedzę przed kompem do godz. 0:40 - Ale co tam ! 


Niall : To ona skradła moje serce :


 Lou : Niall wiem co robiłeś z [T.I.] w nocy :
 Niall :


 Zayn próbuje cię poderwać :
Ty: Mógł byś być bardziej romantyczny :
 Zayn :


*Harry wstaje rano ...
Harry : Czas na gimnastykę :


 Twój wymożony nauczyciel :


 Ty i Zayn całujecie się a Niall was naśladuje :


 Ty : Niall mógłbyś zatańczyć dla mnie ?
 Po chwili :


Ty : Chłopaki jedziemy na basen ?
1D :


Harry : Spadaj Louis patrzy !


Ty : [...] i tak oto kupiłam czerwoną sukienkę a nie różową.
Liam :


*Hazza depcze robala :


Ty : Harry zapisałam się na balet.
Harry :


Ty : chłopaki Paul idzie.
1D :


 Ty : Niall jedziemy do Nando's !
Niall :


Ty : Harry jestem w ciąży ...
 ... z Louis'em.


To na tyle. Mam nadzieję że się wam podobają ?

I mam do was pytanie czy chcecie jakiś konkurs ? (: Jeśli tak to jaki ? /już dawno chciałam taki zrobić więc myślę że przyszła na to odpowiednia pora ;P Jak skombinuje jakąś nagrodę to dam znać xD


Do następnego ;333
by Nata_123 ♥

9 komentarzy:

  1. Jasne ze chcemy : )

    OdpowiedzUsuń
  2. TAK TAK TAK TAK TAK... ! Chcemy . :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozwaliła mnie "spadaj, louis patrzy"

    OdpowiedzUsuń
  4. ahh... jakbym miała takiego nauczyciela to bym się uczyłą tego przedmiotu non stop! a ten ostatni gif mnie rozwalił xD

    OdpowiedzUsuń
  5. hahahahahahaha
    ostatni najlepszy ;d
    trolololoo ja chce następne . < 3

    OdpowiedzUsuń
  6. http://www.youtube.com/watch?v=OLO1R-fuxFo&feature=related - przesuńcie do 7:36 - Liam mówi '' W GÓRĘ RĘCE '' ! jaram się tym : )

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!