niedziela, 16 września 2012

Zdjęcia i informacja

Piszę ten post głównie po to aby napisać wam że od jutra do niedzieli prawdopodobnie nie będę pisała notek , ponieważ sob-ndzl mam dwudniowe zawody i całyy ten tydzień poświęcam treningom . Może wieczorami znajdę czas choć wątpie bo w domu po sql jestem dopiero o 16 , trening na 17 a po treningu będę w domu o 19 no i nauka . tylko jutro wyjątkowo kończe o 13:30 bo nie ma pani o polskiego ,jejejej :D

btw siedzę sobię na kompie , na fejsie , na tt i inne głupie stronki . patrze nagle jakaś dziewczyna napisała do Lou coś o Larrym a on na to że Larry to największa bzdura jaką w życiu słyszał i na koniec że jest szczęściwy i czemu tego nie rozumiemy . zabolało . przynajmniej mnie , a was ? nie chodzi mi o to że mógłby udawać że Larry is real itp ale że największa bzdura jaką w życiu słyszał ? bez przesady. oczywiście nie hejtuje tym co teraz piszę Lou ani też nie przestaję go lubić czy nic w tym stylu ! poprostu uważam że chyba za ostre słowa dobrał i tyle. no hate

zdj Lou z wakacji ,narazie ich mało ale jutro na pewno pojawi się więcej ;)





zdjęcia z wakacji Liam'a



Lou dod na IG

błagaaaam niech on wróci do starej fryzuryyy :c bo wygląda jakby był co najmniej 10 lat starszy od El.

Zayn w fryzurze Harry'ego , albo Harry w twarzy Zayn'a xd

Josh dodał na IG.hmm muszę sprawdzić co on ma związanego z końmi.



 zdjęcie zurodzin Liam'a. hehe

wielkie dupsko xd hahahahahahaha



dla chętnych którzy jeszcze nie mają mojego gg to proszę - 20754557
wgl prosicie mnie na gg żebym wstawiła swoje zdj na bloga , niestety takiej opcji nie ma bo nie mam zdj ;p
ale zapraszam na skypa , kto chce zobaczyć jak wyglądam i przy okazji ze mna pogadać ;p skype :
paula.olszewska13

aaaa i tak wgl to ten post który właśnie piszę jest 901 postem ^^ jeszcze trochę i będzie 1000 :D

Paula <3




14 komentarzy:

  1. Wcale nie zabolały mnie słowa Lou. Powiedział to co czuje i tyle.. Zgadzam się z nim. Pomyślcie.. Macie chłopaka, kochacie go itp. a ludzie ciągle mówią o Tobie jako o lesbijce.. Niemiło, co ? ;/


    Powodzenia na zawodach. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :)) dokałdnie tak samo myślę xD
      a co do fryzury Lou to mi się bardzo podoba :) *.*
      Liam z orkami <3 big love ! *.*

      Usuń
  2. a znasz może Patycje Olszewską?

    OdpowiedzUsuń
  3. heej !
    mam takie pytanie .
    ma ktoś linka do tego filmiku co Niall czekał za chłopakami przed czymś tam i rozmawiał z fankami i wogóle ?! i jedna mu się zapytała czy może go przytulić ... ?!
    jeżeli ktoś ma to i poda to z góry dziękuje ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szzczerze? to mi ulżyło jak przeczytałam tweet Louisa. Nie wiem czemu, ale nie jestem za Larrym. ;d Dostałam dziś 3 z chemii , więc nie jest źle, ale jak bd gorzej to szykuj się na korki przez skype. ;p Podasz swojego twittera ? ; ) A no i powodzenia na zawodach ! Mam nadzieję,że jakoś wytrzymasz z ta babą. ; D

    OdpowiedzUsuń
  5. jedziesz na zawody do kołobrzegu, bo tak sie składa że ja jade tez na dwudniowe zawody z siatki :) może będziemy ze sobą grać :P;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie trenuję siatki , tylko jeżdżę konno.Jadę na zawody do Białego Boru.

      Usuń
    2. aaa to sorcia, musialo mi sie z kims innym pomylic, a tu tak czytam ze jedziesz na jakies zawody na dwa dni, nie no sory :) moja koleżanka jedzie tam też, ale bedzie tylko ogladac jak instruktorka czy kolezanka jezdzi :) ona też lubi !D, może na siebie wtraficie i jeszcze raz sorcia za tamte nieporozumienie

      Usuń
    3. daj jej znać że bd tam directinerka na największym koniu jaki tam będzie. i neich do mnei zagada ;) serio mówie. koń ma 186 więc każdy go widzi i podchodzą do mnie że jaki gigant ;p

      Usuń
    4. No spoko, ona ma mega blond naturalne włosy, więc ją tez się na pewno da szybko rozpoznać :) ale duzyy ten koń, łojaa :D

      Usuń
    5. Cześc, jestem Julia i o mnie jest mowa wyżej. Będę na tych zawodach i do Ciebie zagadam. Podaj mi jeszcze maśc konia i w jakiej klasie startujesz, to na pewno zagadam. Jak już koleżanka wyżej wspomniała mam naturalne blond włosy, około 160 cm (wiem, niska jestem ;c). Będę z koleżanką szatynką na końcówkach loki i z taką 22 letnią Karoliną o blond lokach:) Fajnie by było się spotkac, pozdrawiam. :) i mam nadzieję, że do zobaczenia :D

      Usuń
  6. Według mnie Louis w ostatnim czasie jest nie do poznania.To nie jest ten Louis sprzed roku.A szkoda. Wolałam tamtego zwariowanego,zabawnego i miłego Lou.Nie mówię,że go już nie lubię,tylko po prostu kiedyś świrowałam na jego punkcie,a teraz się to zmieniło. Przykro mi,że Lou użył aż takich słów,no ale nic niestety na to nie poradzimy. Zauważyłam,że chłopcy częściej są osobno niż razem,nie tak jak kiedyś:( Oczywiście nie hejtuje ich,bo nadal kocham i ubóstwiam 1D tylko wyrażam swoją opinie:)
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę tak samo, oni wszyscy się zmienili ale Lou jest nie do poznani. A szkoda, wolałam tamtego Louisa w paskach szelkach i ciągłym uśmiechem, który śmiał się ciągle.
      Tęsknie za starymi chłopcami, a za starym Lou najbardziej :(
      Oczywiście nadal ich kocham, ale... wiecie o co chodzi
      Trochę przykro. ;<

      Lexi.

      Usuń
  7. http://foreveryoungonedirection-a.blogspot.com/ polecam tego bloga ! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!