sobota, 8 września 2012

Filmik urodzinowy dla Niall'a !

troszkę późno się obudziłam z tym filmikiem bo dzis już 8 a 13 Niall ma 19 urodziny !

No więc,wysyłajcie swoje zdj z kartkami z napisem związanym z urodzinami Nialla , np Happy Birthday Niall ! czy coś w tym stylu , wykażcie się wielką kreatywnością ! :D narysujcie coś , jeżeli potraficie ;) no i dopiszcie coś , żeby było wiadomo że to filmik polskich fanek . jakieś flagi polskie czy coś ;)
 Niestety czas na wysyłanie zdj kończy się już jutro , więc róbcie szybko kartki , zdjęcia i wysyłajcie na maila !

zdjęcia wysyłajcie na maila : onedirection_pl@op.pl

jakby co , to nie ja robię ten filmik , więc nie piszcie żeby dać więcej czasu czy coś ;) wyleciał mi z głowy ten filmik , dlatego dopiero dziś o tym piszę :(

Paula <3

7 komentarzy:

  1. and-be-with-me.blogspot.com nowy adres bloga xx liczę na komentarz xx opowiadanie o 1D ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie na pewno wyślę coś! Mam nadzieję że starczy mi czasu!

    OdpowiedzUsuń
  3. do której godziny jutro ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wysłałam, mam nadzieję, że dojdzie, bo z Liamem nie doszło i tyle pracy na marne ;/
    Spokojnie, lepiej późno niż wcale ♥
    + wpadnij(cie) : imaginy-onedirection-fans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Do dzisiaj . ? ;O
    No cóż , damy radę . ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wysłałam wczoraj zdjecie do filmu mam nadzieje ze sie spodoba. Julia

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogę jeszcze dzisiaj podesłać fotke dla Nialla ?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!