czwartek, 27 września 2012

Imaginy part.18



Hey Kochane napisałam imagina . :D Włączcie piosenkę .. :



Kocham tą piosenkę .. <3

 Oj ja głupia i naiwna idiotka.. myślałam ,że coś dla niego znaczę. Marzyłam jak by to było gdybyśmy byli razem , nie potrafiłam przestać się nim zachwycać.. śniłam o nim. O jego oczach , włosach o wszystkim . Każda  dziewczyna koło niego była jak konkurencja.. Śniłam i modliłąm się by zakochał się teraz , właśnie we mnie... Był ślepy , tak mi się wydaje . Nie widział jak się na niego patrzę, jak bardzo mi na nim zależy . Nie widział.. 22 listopada jak zwykle szłam szkolnym korytarzem . Chciałam go znowu zobaczyć pozachwycać się nim. Nie widziałam go tego dnia. W swojej smutnej szarej rzeczywistości wracałam z słuchawkami w uszach do domu . Zamknęłam na chwilę oczy nagle jakiś człowiek pociągnął mnie za koszulę krzycząc " uważaj jak chodzisz , chcesz skończyć jak on!? " Natychmiast otworzyłam oczy przede mną stała karetka i mnóstwo ludzi. Byłam ciekawa jak większość z nich i przepychałam się . To co zobaczyłam było jak z najgorszych koszmarów. Leżał tam z zamkniętymi oczami , z zadrapaniami i dosłownie wyglądał strasznie. Może i nawet nie wiedział ,że istnieję , ale zaczęłam płakać. Lekarze pytali sie mnie czy jestem rodziną , skłamałam .. Powiedziałam ,że dziewczyną. Wsiedliśmy razem i pojechaliśmy do szpitala... Od tamtego czasu minęło już 5 miesięcy . Codziennie siedziałam przy łóźku Zayn'a . I czekałam aż sie obudzi . Może i miał wszedzie siniaki i oczy zamknięte i tak czułam jak bardzo go kocham . Prosiłam Boga by się obudził , by popatrzył na mnie choć raz . By zrozumiał ,że go kocham . Z każdym dniem traciłam nadzieję ..  14 marca przyszłam jak zwykle do niego do szpitala.. Nie zastałam go tam gdzie zwykle , spanikowałam . To był jeden z najszczęśliwszych dni w moim życiu .. zobaczyłam go na wózku siedział sobie tak spokojnie.. Bałam się podejść nie znał mnie przecież. Odważyłam się..


- Zayn , jak się czujesz ? -zapytałam z troską


Odwrócił się i spojrzał na mnie ..

- Coraz lepiej. A tak przy okazji znamy się ?

- Jestem Charlett .
- To fajnie..- obojętnie odjechał do swojego pokoju


Uznałam ,że za dużo z siebie dałam. Zrezygnowałam z jakiejkolwiek walki o niego ...



Był kwiecień .. ciepło na dworze . Myślami  ciągle czuwałam nad nim , choć nie miało to i tak żadnej przyszłości . Otworzyłam swój stary pamiętnik , na pierwszej stronie. napisałam tam cytat :



 " Passing years, running days,
And all I have is memories flowning,
I try to love, try to forget it,
I try to hide, nothing works for my loneliness,
Now i wanna pain caused by run away,
And now i want to confess it to world,
Now i would like to have it all around,
Love back around me " 





Całe te wydarzenia przypomniały mi się tak nagle.. Postanowiłam odwiedzić Zayn'a.. Poszłam do jego domu i zapukałam . Otworzyła mi pewnie jego matka, spytałam ..


- Dzień dobry , mogłabym widzieć się z Zayn'em


Kobieta zrobiła oczy jak pięciozłotówki i momentalnie zaczęła szlochać..


- Przepraszam powiedziałam coś nie tak ?


- Nie wiem kim jesteś i czy robisz sobie żarty ,ale Zayn zmarł w nocy z 13 na 14 marca. ..


Zatrzasnęła drzwi , a ja byłam w ogromnym szoku. To nie możliwe , nie wierzę w to powtarzałam ...


Wróciłam do domu .. mój pamiętnik leżał otwarty ,. zdziwiłam się. otworzyłam go na stronie widniał  napis ..


" Kochałem Cie  to mnie zabiło ".



Do dziś nie wiem co to oznacza , wmawiam sobie ,że to w magiczny sposób Zayn wyznał mi swoją nieistotą w tej chwili już miłość..




I jak ? Napisałam bo mam dość dużego doła z powodu takiego jednego chłopaka , który dla mnie BARDZO dużo znaczy ! : <










~~ By Anka

17 komentarzy:

  1. Świetny i daj jakoś drugą cześć, wkrześ go xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, musisz pisać częściej :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. łał...cudny..:) nawet troche przypomina moją przygode..też podoba mi się chłopak ze szkoły jak go widze to od razu mam banana na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda że umarł ale wena to wena twoje jest smutna a szkoda <3
    Grusia101

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny. taki hmm... romantyczny. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej.. *.* to takie magiczne i zarazem smutne ;(((

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest świetny :** Błagam napisz teraz z Harry'm <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieprawdopodobne i magiczne ♥ Nic więcej nie dam rady z siebie wydusić, nadal przeżywam.
    Wspólnie z przyjaciółką prowadzę bloga z imaginami o One Direction. Wpadnij : http://imaginy-onedirection-fans.blogspot.com i skomentuj ♥
    ~Dominika

    OdpowiedzUsuń
  9. Ghwrjowejroeihrfweguasejifbwuiiiiiidbqwillllllllllllsxuhnwdjkqhn210uoitgdsssss3h3h3h3h3h3h3h3h3h3h3h3h3h3h3h189p43m3m3m3m3m3m3m3m3m3m3m3m3m3m3m3m3m3mx9lmaoizx4444412c704,ey ! Nie mogę dojść do siebie ! Genialnyy ! Najlepszy jaki napisałaś . Tylko szkoda , ze umarł nie chciałąbym tego ale ja tu normalnie ryczę ! Naprawdę ! ... Wzruszył mnie . Dziękuję . Pisz więcej jestes genialna uwielbiam cię ! <3 Tak , tak napisz drugą część .Ożyw go ! Ja tam nie namawiam ale fajnie by było ;> . Dziękuję ci za tego imagina . I muzyka jak zwykle idealnie dobrana . Też uwielbiam ta piosenki , bez niej nie było by tez takiego efektu .

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mi się podoba taki jeden chłopak, ale teraz poszedł do liceum, a ja muszę siedzieć w gimnazjum jeszcze dwa lata :/
    a imagin świetny.
    Tak czytam ten początek i myślę sobie, że odzwierciedla moje położenie :P :D i jeszcze na końcu to wyznanie :P suuper :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też mam tego typu problemy.. Podoba mi się taki chłopak.. Mam wrażenie jakbym zdradzała 1D.. xd
    Jedyny plus jest taki, że uczymy się razem w klasie, więc mogę sobie na niego patrzeć kiedy chcę. :D
    Imagin genialny.. Kocham Twoje imaginy.. ♥
    Zgadzam się z 1 komentarzem.. spróbuj go wskrzesić. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajniejszy by był jak by Zayn nie zmarł.A tak to spoko;D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!