piątek, 21 września 2012

Newsy .

Hey dzióbki : >   Jak tam pokochałyscie już  nową piosenkę ? *.* Słucham jej non stop. :D

Cieszę się bo weekend <3  Jeden dzień i już umiem na pamięc cały tekst .


Screen z TT . Boziu *.* jaka kopia Hazzy .







Nie wiem jak wy ,ale pokochałam ten taniec :D





TŁ  "  Nie siadać na schodach "  Haahha och Niall :D


On to zrobił specjalnie !






Krąży plotka ,że  El , Dan i Perrie wystąpiły w teledysku ; O na razie to #niepotwierdzone . Choć ten gif przypomina El. :



 



Hahaha <3  Pooglądajcie tą dziewczynę i jej reakcję na teledysk  i piosenkę  :D Taka była moja reakcja . Dokładnie.  Co lepsze. Znam ją i mam w znajomych na fejsie. :D





Tego jeszcze nie było. ; o   LWWY od TYŁU . :D





Hazza  z teledysku  *.*


 




OMOMOM.



 x.x  






Chłopacy jak nam wiadomo , udzielili różnych wywiadów do różnych stacji radiowych . : D

- Niall w Hot30



-Liam w NRJ



- Zayn  w Capital FM






Liam dzisiaj w Starbucksie z fanką : >







Modelka , która wystąpiła w teledysku LWWYz Harry'm   :










Tu Niall z modelką :






Polka , która wystąpiła w teledysku to Żaneta Jarzębska.. Cholerna szczęściara :C


JEJ Konto na fb :


<KLIK>


Festival  iTunes : >





Harry z fankami :







Haahhaa <3 :D





Ciekawostka :  W ponad 40 krajach LWWY jest numerem 1 *. *




Miłej nocy . Jednokierunkowych .  ; *

Farbowałam sobie  dziś końcówki na brązowo . : > Wyszło super.

+ fotka  mojego ryja. Co jak co ,ale urodą nie grzeszę. Kocham <3






~~~ By Anka

14 komentarzy:

  1. ta piosenka od tyłu zaje brzmi! ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania, mam do ciebie pytanie... Czy ty leżałaś w szpitalu w białymstoku, bo jesteś podobna do mojej koleżanki ze szpitala, która też nazywała się Ania :) Jeżeli nie to sorry... :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaneta , a mogłabyś powiedzieć jak się znalazłaś w tym teledysku???? I jak masz twittera to follownij https://twitter.com/veronikasulej mnie proszę<3 . Ja osobiście uważam , że jesteś bardzo ładna i , że jesteś ogromna szczęściarą mogąc spotkać 1D , bo to jest ogromne marzenie wielu osób... Pozdrawiam Veronika<3

      Usuń
  4. Hahahahahhahah ! Tez myslalam ze to El ale oby nie -.- Nie lubie jej i Perzula -,- Dan uwielbiam .

    OdpowiedzUsuń
  5. O.O Dziewczynko ja w twoim wieku to wyglądałam zupełnie inaczej. Nawet teraz sie nie maluje , a co dopiero tak jak ty ! Radze ci postawić na naturalność bo potem będzie że jesteś plastikiem - nie zaprzeczam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lol. Po pierwsze to pomalowała mnie kuzynka ( rzęsy + kreski ) . A to ,że nie wyglądam jak dziewczynka bawiąca się barbi to chyba dobrze ?

      Usuń
  6. hahaha lol też ich od ciot wyzywałam xD i gorsze xD zdecydowanie nie powinno się mnie zostawiać samej w domu xD tyle ze ja przez całe video miałam poker face :D Ronnie pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha! Ja już mam ściągnięty cały teledysk! Aaaaaa jaram się!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma tej sceny Hazzy całującego tą laskę?! Ale teledysk genialny. Już mam na telefonie! Nie mogę się doczekać płyty... Aaaaa
    *Lena

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak pierwszy raz oglądałam teledysk do LWWY to zauważyłam Eleanor ( o ile to ona), ale myślałam, że może to ktoś po prostu podobny. A jednak ktoś jeszcze to zauważył. :D
    LWWY od tyłu jest mega.. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajebisty post a te pofarbowane końcówki są mega :)
    Jaram się że moje imienniczka Żaneta jest w teledysku *_*

    Polecam te opowiadanie o One Direction

    http://mojawymarzonahistoria.blogspot.com/

    Żaneta <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!