czwartek, 27 września 2012

Imagin mojej kuzynki.

Poprosiłam moją kuzynkę - Weronikę :D  mega utalentowaną pisarkę o napisanie  imagina o chłopakach.  Sama uważam ,że śwetnie pisze i chciałabym znać też  Waszą opinię . Oto imagin :





- Cześć, Harry – powiedział ponuro Liam, podchodząc do niego powoli.

Harry nie poruszył się nawet. Czuł, że nie będzie umiał się zachować naturalnie w jego obecności

Dlaczego chciałeś się ze mną spotkać? – spytał mężczyzna.


Wyglądał na zrezygnowanego i przygnębionego.

W parku było bardzo, bardzo zimno i bardzo, bardzo cicho. Harry nie mógł się pozbyć wrażenia, że ta 

okropna cisza to na ich cześć.

Liam zatrzymał się w bezpiecznej odległości od niego. Harry czuł się przy nim niski i drobny. Mężczyzna 

zawsze nosił buty na podwyższonym obcasie, bez nich wcale nie był od niego dużo wyższy.

- Powiesz mi w końcu? – westchnął, patrząc w bok.


- Po prostu chciałem… porozmawiać – szepnął Liam , szorując czubkiem buta po zamarzniętej alejce. – To 

chyba… normalne, prawda? Dużo… dużo nas łączyło i nie chcę, żeby to przepadło tak całkiem.

Harry spojrzał na niego, uśmiechając się drwiąco.



- Powiedz, Liam – powiedział, a oczy mu się zwęziły. – Chciałeś po prostu powiedzieć, żebyśmy zostali 

przyjaciółmi. Mam rację?

- Masz – wymamrotał chłopak. – Ale to kretyńsko by zabrzmiało.


- Głupio się kojarzy, to fakt – stwierdził obojętnie Harry, znów patrząc gdzieś w bok. – Ale to chyba 

najodpowiedniejsza opcja. Chce ci się rozmawiać na tym mrozie, Liam? Chodź, pojedziemy do mnie.



- Nie mogę – mruknął Liam. – Nie mam czasu. Ale chciałem… chciałem z tobą porozmawiać. Twoja matka mówiła, że źle się czujesz, to prawda?


Mężczyzna uśmiechnął się drwiąco.

- Nie, skądże – zakpił. – Wszystko jest świetnie, nie widzisz?


Harry opanowa sztukę okłamywania perfekcyjnie. 

Nieudana ironia szybko znikła z jego głosu, wyparta przez nieskrywane rozgoryczenie.

Liam zrobił krok w jego stronę.

- Co się stało? – spytał.

- Ty sam najlepiej wiesz.

- Jesteś na mnie zły? – dopytywał się.


- Nie jestem zły! – zirytował się Harry, ale zaraz kontynuował spokojniej: - Nie jestem zły, Liam. To twój 

wybór, prawda? 





Byłbym się ostatnim chujem, gdybym tego nie uszanował. Nie muszę być zły, żeby tragicznie się czuć.



- Jest ci przykro? – szepnął ciepło Liam, obejmując go ostrożnie.


Był pewien, że mężczyzna go odepchnie, ale on przyciągnął go do siebie i przytulił się do niego mocno.

- Tak, paskudo – odparł z trudem. – To chyba najodpowiedniejsze określenie.


* * *
Harry siedział na brzegu łóżka. Pochylał się nad złożonymi dłońmi, jakby myślał. Albo się modlił.

- Coś się stało? – wymamrotał Louis, jeszcze nie do końca rozbudzony.



- Nie – odpowiedział mężczyzna, prostując się.


Wstał, podniósł leżące na podłodze bokserki i założył je, po czym przeszedł do poszukiwań zagubionej w 

nocy koszulki.

Harry zmrużył oczy, wbił spojrzenie w jego plecy. 



Lubił na niego patrzeć.

 Louis był jednym z tych mężczyzn, na widok których człowiek na początku waha się między

 ocenieniem ich jako brzydkich albo przeciętnych, by potem dojść do wniosku, że są nieprawdopodobnie 

wręcz piękni i pociągający.




Chłopak usiadł na łóżku, krzyżując patyczkowate nogi. Skrzywił się z bólu. Po seksie z Louisem zawsze 

wszystko go bolało. Nawet nie dlatego, że mężczyzna był wobec niego szczególnie brutalny – nie, był 


dokładnie taki, jaki być powinien. Po prostu Harry był za chudy, żeby się z kimś kochać i wyjść z tego cało.


- No powiedz, co się stało – jęknął marudnie.


Louis znalazł w końcu koszulkę. Wciągnął ją przez głowę, po czym podszedł do okna. Zanim je zamknął, 



rzucił w samochód sąsiada blaszką po pachnącym podgrzewaczu.


- Znowu jęczałeś jego imię przez sen – odparł lodowato, nie zaszczycając go nawet spojrzeniem.


Harry jęknął przeciągle, wstał z trudem. Zasyczał z bólu. Tyłek rwał go jak jasna cholera.


- To nie moja wina – mruknął. – Nie kontroluję tego, co mi się śni.


Podszedł do niego, lekko dotknął jego ramienia.


- Jesteś na mnie zły?



- Tak, jestem – odpowiedział Louis. – Gdybyś o nim tyle nie myślał, to by ci się nie śnił.

Wyminął go i wyszedł z pokoju, trzaskając przeszklonymi drzwiami.



Harry westchnął z oburzeniem, kręcąc głową. Podniósł swoje ubranie, które zawsze leżało perfekcyjnie 

złożone na krześle, 


bez względu na to, w jakich okolicznościach było zdejmowane. Chłopak właściwie sam nie do końca 

wiedział, jak to robił.


Przeszedł do łazienki i umył się szybko. Była sobota, więc nie musiał się nigdzie spieszyć, ale chciał jak 

najprędzej wyjść z domu. Chociażby po to, żeby nie rozmawiać z Louisem.


Już czysty i ubrany, z mokrymi włosami, wyszedł do przedpokoju i zaczął powoli zakładać buty. Cały czas 

chodził w podartych trampkach, chociaż był mroźny grudzień. Chyba powinien poprosić Louis'a o coś nowego.




- Gdzie idziesz? – usłyszał jego głos.


- A co cię to obchodzi? – spytał cicho, bez pretensji, niemal uprzejmie.




- Chcę wiedzieć – warknął Louis. – Ja ci mówię, kiedy gdzieś wychodzę. Oczekuję tego samego, to chyba 

nie tak dużo.


Harry nie odpowiedział mu. Założył już jeden z wysokich, czarnych trampków. Zabrał się za drugi.



- Idziesz do Liama, prawda? – dobiegł go kpiący głos. – I myślisz, że będę na ciebie zły, jeśli mi powiesz. 

To takie przykre.


Chłopak wyprostował się nagle.



- Po co mnie pytasz, skoro i tak to wiesz? – zirytował się. – Nie jesteś moją matką, Louis. Nie musisz 


wiedzieć, gdzie idę.


Stanął w wejściu do kuchni, chcąc móc spojrzeć mu w oczy. Był pewien, że zobaczy w nich drwinę i 


pogardę, ale pomylił się.



- Ale chcę – odpowiedział cicho Louis. – Nie przyszło ci do głowy, że się o ciebie martwię?


Pił herbatę, plecami opierając się o wysoki parapet. Jedną nogę zarzucił niedbale na drugą.


Miał bardzo ładne nogi, ramiona też. Smukłe, a jednocześnie mocne i silne.


Gdyby Harry miał je narysować, użyłby do tego wyłącznie krzywizn i ostrych linii. Bardzo lubił zgrabne nogi i

 ładne ramiona.


Oderwał wzrok od jego nóg, by przenieść go na oczy.




Nie były takie jak zawsze.Były wyjątkowo mokre.


Zrobiło mi się bardzo smutno, zachowałem się jak ostatni skurwiel. 

Otarł szybko łzę i wyszedł z kuchni wymijąc mnie..








I jak ? :D  ~~ By Anka

53 komentarze:

  1. Nie podoba mi się ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zgadzam się z porzednim komentarzem!!!!!
    Moim zdaniem ten imagin jest cudowny. *.* Mam nadzieję, że będzie jakaś druga część. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Troszkę chaotyczny

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jakoś mi się nie podobał, ogólnie cały sposób w jaki pisze jest bardzo fajny, ale tu zgadzam się z poprzednim komentarzem troszkę chaotyczny nie mogłam się połapać...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się fabuła, ale pogratuluj kuzynce bo ma talent. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi sie ta częs o seksie -____- ale tak to wszystko inne super pogratuluj kuzynkce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten temat o seksie tu nie pasuje...Nie oceniaj Ich tak kuzynko,zbyt chaotyczny...Ale jak by nie patrzeć masz talent dziewczyno :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Imagin może być ale nie podobała mi się ta część o seksie. Nnie lubie gdy piszą o chłopakach jak o gejach...

    OdpowiedzUsuń
  9. Imagin super, blog też bez zastrzeżeń. Dosyć często tu zaglądam, no... właściwie codziennie;). Wiem, że wszystkie jesteście zajęte itd, ale może któraś się pokusi zerknąć na moje blogi ;)

    http://boy-from-bakery.blogspot.com/

    http://if-we-could-turn-back-time.blogspot.com/

    Pozdrawiam.! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie,nie i jeszcze raz nie.Nie chce takich imaginów. Jak większość tutaj. -,-
    Wolę te normalne a nie że nasi chłopcy to jacyś geje są. :(
    NIE HEJTUJE PO PROSTU WYRAŻAM SWOJE ZDANIE.

    Pozdrawiam . ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uważam, że jest spoko, ale tak jak mówisz - ja też wolę te normalne bez gejów ;P

      Usuń
    2. Fajnie że się ze mną zgadzasz. A do 'redaktorek' tego bloga:Nie piszcie więcej takich imaginów po prostu są niesmaczne. :/
      Kocham wasz blog i nie chciałabym żebyście straciły czytelników przez jeden nieważny imagin. :)

      Usuń
  11. zgadzam sie z koleżanka wyżej !

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie podobal mi sie

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się nie podobał . nie mam nic przeciwko do osób innej orientacji , ale nie róbcie z nich więcej gejów ... -.- nie sądzę , żeby ten imagin im sie spodobal ...Ja bym się nie cieszyła jakby ktoś robił ze mnie lezbę , którą nie jestem ... !

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Genialny. Strasznie mi się podobał. Pogratulować talentu! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sorry ale wgl mi się nie podoba ; *

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest idiotyczny! Geje ?! Jesteś taka głupia żeby dawać takie coś ???
    Nie wiem jak inni ale dla mnie najgorszy imagin na tym blogu !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz talent do pisania to trzeba przyznać, ale mi osobiście ten imagin się nie spodobał ... ;< nie lubię kiedy robi się z nich gejów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie podoba mi się to najgorszy imagin na tym blogu proszę żebyś wiecej takich nie dodawała

    OdpowiedzUsuń
  19. Geje?
    Pojebało kogos no sorry...
    Masakra jakaś jak mozesz pisać takie głupoty?
    Nie dodawajcie takich historii dość się ich można naczytań przej hejterów...

    OdpowiedzUsuń
  20. Geje?!
    wstawiając to, obraziłaś ich, tak szczerze powiedziawszy.
    napisany fajnie, ale fabuła itd do bani. następnym razem nie wyskakuj z czymś takim...

    OdpowiedzUsuń
  21. Przed chwila przeczytałam i imagin i komentarze. Każdy ma swoje zdanie, owszem. Każdy na swój sposób rozumie fenomen One Direction. My, directionerki wolimy opowiadania o jakiś romantycznych sytuacjach z nimi. Prawda? Osoba pisząca to woli pisac inaczej. Rozumiem. Mi się imagin podobał, ze względu na to że autorka ma duży talent i nie pisze chaotycznie! Trzymaj się dziewczyno, trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się z większością!
    NIE PODOBA MI SIĘ !!!
    Jak możecie robić z nich gejów!?
    (nie mam nic do osób innej orientacji, to ich życie)
    No ale sory GEJE !?
    Przecież wiecie jak chłopaków wkurzają takie osądy!
    Wątpię, że 1D było by zadowolone z tego inagina!
    Wiecie, że takie opinie chłopców ranią i niszczą im związki!
    Jak tak można!? Widać jakie z was "true fans" -,-!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisała imagina o nich jako gejów i już nie jest 'true'? Fajnie. Może napisała, bo takie historie jej lepiej wychodzą.. Ja osobiście też nie przepadam za takimi imaginami, ale znakomicie jej wyszedł.
      xoxo
      /Faworek.

      Usuń
    2. Zgadzam się z Magdą. Ostatnio sam Louis potwierdził że między nim a Harrym jest tylko przyjaźń. Czy to wam nie wystarczy? Jeśli sądzić tego imagina to 5 za styl. 1 za fabułę.O One Direction są hetero i po co robić z nich gejów? To bez sensu!

      Usuń
    3. Zgadzam się z Magdą. Ostatnio sam Louis potwierdził że między nim a Harrym jest tylko przyjaźń. Czy to wam nie wystarczy? Jeśli sądzić tego imagina to 5 za styl. 1 za fabułę.O One Direction są hetero i po co robić z nich gejów? To bez sensu!

      Usuń
  23. Szczerze ?
    To 3 razy nie, sorry ale czytałam go i nie wiedziałam o czym to jest, nie mogłam sobie tego wyobrazić..

    OdpowiedzUsuń
  24. Wolałabym jakby była inna fabuła ..:/

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoja kuzynka ma talent to widać. Poprawnie napisane stylistycznie i wgl.. Widać, że potrafi odpowiednio dobrać słowa.. Ogólnie talent. :D
    Jedyne co przeszkadza to fabuła.. Mi ona się nie podoba. Po pierwsze nie lubię chłopaków ( i nie tylko ja ) postrzeganych jako gejów. Zresztą oni sami tego nie lubią, a dodawanie i pisanie taki imaginów to w pewnym sensie obrażanie ich.
    Nie chcę hejtować czy coś po prostu taka jest moja opinia.
    Większość Directioners lubi romantyczne imaginy lub takie w których opisane są ich marzenia. Przykładowo spotkanie chłopaków, randki z nimi i wgl. Niby proste, ale jak cieszy gdy się takie coś czyta. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wg. mnie imagin jest świetny.Szkoda tylko,ze tyle osób krytykuje go bo jest tam seks i nie jest to imagin z serii 'jak poznałam 1D i którychś z nich sie we mnie zakochał,albo mnie uratował i później sie we mnie zakochał'. To nudne, choć przyznaje racje..to po prostu miłe pomyśleć sb że jest się dziewczyną Niallera ;). Ale takich imaginów są tysiące ! Kuzynka ma niewątpliwie talent. Może prowadzi jakiegoś bloga ? Z chęcią bym zajrzała.<3

    OdpowiedzUsuń
  27. TO BYŁO CHORE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Trochę dziwny... A tu tak z innej beczki: http://besty.pl/724788

    OdpowiedzUsuń
  29. ogólnie jest bardzo fajnie (:
    dziewczyna miała wyjątkowy pomysł z napisaniem takiej oto historii i gratuluję jej pomysłu (:
    lecz jest problem ... strasznie chaotycznie jest to napisane i nie mogłam się w niektórych momentach połapać o co chodzi , no ale jak widać poradziłam sobie jakoś inaczej .. :3
    niech się nie przejmuje twoja kuzynka poprzednimi komentarzami od ludzi , że im się nie podoba . . .
    jak to mówią SĄ GUSTY I GUŚCIKI , nie ? :)
    co do wątku o seksie to nie myślę że to jest głupie ... w ogóle nie było tam sceny +18 napisanej tak dokładnie , więc nie wiem o co im chodzi ...
    są geje , są lesbijki i jest mężczyzna i kobieta więc o co chodzi ? (:
    orientację seksualną trzeba tolerować ^^
    jak na razie jest bardzo fajnie ^^
    a jak by twoja kuzynka zaczęła pisać troszkę inaczej , żeby można było ją zrozumieć i tym podobne , to będzie jeszcze lepiej :D
    przekaż jej moje słowa :3
    pozdrawiam - marchewka w paski . :*

    http://londynskie-przygody-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję anonimom hejterom, którzy nawet nie mają odwagi się podpisać tylko kogoś styrają i są z tego dumni jak murzyni w bawełnianych swetrach. Brawo ;)
    Co do imagina to faktycznie tematyka źle trafiona , ale sam sposób pisania jest bardzo ciekawy i mi się podoba :) Czekam na kolejne imaginy kuzynki, tylko w nieco stonowanej tematyce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głupia jesteś czy nie umiesz czytać ze zrozumieniem? Przecież nikt tu nikogo nie hejtuje. Wszyscy psisza ze fajnie pisze tylko nie podoba im się fabuła, tak więc w przyszłości przeczytaj wiecej niż jeden komentarz a potem pisz

      Usuń
    2. Ohh, przepraszam, zapomniałem się podpisać i pewnie zaraz ktoś tak inteligentny jak ty będzie mi mówił ze jestem hejtem
      Tak więc: Julia XD

      Usuń
    3. łał, to już opinii nie można wyrazić, bo od razu odbieracie to jako hejt. mądrze..
      życzę powodzenia w dalszym życiu xd

      Usuń
    4. A mi sie nie podobal i co ? Nie chce mi sie logiwax na konto google .
      ASIA ! -,-

      Usuń
  31. Fajne ale czemu o gejach?! Styl fajny ale wolałabym coś o heteroseksualnych 1D a nie o gejach;D Nie mówię że głupie ale jak sobie wyobrażę te sceny z tego imagina to mi się nie dobrze robi. Takie przynajmniej jest moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobraaa, dziwny ten imagin. I od razu zaznaczam, że nie hejtuję tu nikogo tylko wyrażam swoje zdanie. Po prostu nie podoba mi się, jak z tego co zauważyłam większości, fabuła. Jak przeczytałam fragment o seksie, to mi się zrobiło , lekko mówiąc... niesmacznie. Jestem tolerancyjna i wiem przecież, że istnieją związki homoseksualne, no ale ludzie, akurat oni to nie są gejami! Harry i Louis już nie raz prosili, żeby zaprzestać tym głupim plotkom, a nawet taki imagin ich obraża. Ktoś tu napisał, że historyjki typu "romantyczna historia, w której zostajesz dziewczyną chłopaka z 1D" są nudne. A właśnie, że większość lubi czytać takie "nudne" lekkie opowiadanka, no bo kurcze, fajnie jest sobie wyobrazić, że ma się szczęście być dziewczyną któregoś z nich ;) To tak jakby ktoś pisał o moim marzeniu i wtedy sobie uświadamiam, że inne fanki śnią o tym samym co ja ;) i szczerze? ledwo co doczytałam do końca ...

    OdpowiedzUsuń
  33. Byl okropny -.- Nic mi sie nie podoablo ...

    OdpowiedzUsuń
  34. Byl okropny -.- Nic mi sie nie podoablo ...

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie wiedziałam o co chodzi i imagin o gejostwie był okropny nic nie było fajnego ja gejów nie toleruję chociaz takich znam :/ nie podobał mi się :/

    OdpowiedzUsuń
  36. Serio jest świetny lubie takie tematyki jak masz ich wiecej to przesyłaj na numer gg 6119554 ok ?

    OdpowiedzUsuń
  37. szmato nie wyzywaj ich boni nie są gejami może ty lesbą jesteś

    OdpowiedzUsuń
  38. Wtf jaki hej wyżej. Więc... wlazłam na tego bloga żeby sie pośmiać z komentarzy napalonych 13 latek z obsesją o One Direction. Mam w dupie czy są gejami (i gej to nie wyzwisko) i wy też powinnyście mieć bo prawda jest taka ze i tak nigdy z nimi nie bedziecie wiec zamiast marnować czas na 'wirtualnych' chłopaków znajdźcie sobie realnego.

    OdpowiedzUsuń
  39. jak dla mnie imagin dziwny.Nie lubie jak o nich tak pisza.
    Wiki.LoVe
    Pozdrawiam MaRtI.HgW

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!