poniedziałek, 24 września 2012

LWWY w radiu / inne .

Heyyy. Piszę na chwilę by wyjaśnić kilka kwestii. Więc dodałam ankietę bo Natalia mnie o to prosiła..  Chce wiedzieć ile osób chce by została.  : >  głosować. Dziś pojawił się też oficjalny regulamin   bloga. Wiem wiem mam zapłon XD  Jak coś to czek ołt.


Chciałam też byście  zapisały się do szkoły dla Directionerek. :


i ich fb : <KLIK>


Obczajcie fotkę . Hahahha. xd





o godzinie 19.00 ma być puszczony po raz pierwszy remix LWWY  *.*

LINK : <KLIK>



Harry w Niemczech i prezent  od fanki XD hahaha



Lewa kieszeń  :D    Rozwalił mnie komentarz do fotki  " Hazza.. to je Niemcy , tego nie poruchasz "  , Mózg rozjebany :D


o Boshe *-*







Widzicie to co ja..  x O x  Nialler z okładki  " Fabulous ".




Niall  "  Wolę iść spać niż znaleźć dziewczynę " . :D


 

*O*  aż razi me oczęta ten blask .




Hahha :D  Zayn podpisał sie na kamerz.. Oj  Malik. xd






Ten tekst :C No dlaczego Zayn ? .. Tak dokładnie..

ZAYN ZERWAŁ Z PERRIE. Jeden z magazynów podał,że powodem ich zerwania jest nowa dziewczyna. 

image


Jest ona śliczna i właśnie to czyta. ♥ 


 



No to  dobrego wieczoru gołąbki <3



~~ By Anka 





13 komentarzy:

  1. Szkoła Directionerek to mnie zadziwiło ale weszłam i zobaczyłam 5 domów. Czego to jeszcze directionerki nie wymyślą ale to już przesada więc nie zapisuje się do tej szkoły :(
    Grusia101

    OdpowiedzUsuń
  2. PYTANIE ! Bardzo ważne dla mnie : )
    Wiecie może coś więcej na temat tej szkoły .?
    Plisss o odpowiedź. Świetna notka, kocham ten blog : )

    OdpowiedzUsuń
  3. To było ze Niall ma dziewczyne i ona to czyta ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoła wydaje się być fajna, ale nie zapiszę się.. Normalna szkoła, Hogwart .. z trzema bym nie wyrobiła się xdd
    Nialler w Fabulous .. ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Anka mogłąbyś ten obrazek o zaynie tek który jest pod okładką niall'a dodoac jeszcze raz do nast notki bo nw czy tylko mi? nie chce sie otworzyc-,- a to prawda ze on zerwał z perrie??!O.o

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne tło <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł z tą szkołą. Dom Payne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. chodzi o natalię tą Nathalie czy o natalie marzec ?

    OdpowiedzUsuń
  9. To samo było z Niallem!
    Niall ma dziewczynę, która właśnie to czyta.
    Było to na pewnym koncie na facebooku!
    Sory, że to piszę, ale fajna zgapa! ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też to widziałam ... Ale chce , żeby oni zerwali

      Usuń
  10. ej to jest prawda z e zayn zerwal z perrie bo jak tak to fajnie , nie lubie jej ;/////;/////

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale nie możesz tak mówić ja lubie perrie bo ona chodzi z zaynem

      Usuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!