poniedziałek, 10 września 2012

Jolks wraca :D

Hej !

Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak baaardzo za wami tęskniłam  :)


Jestem zmęczona . Mecz siatkówki za mną :D Co prawda nasza drużyna przegrała 30:28 no , ale przegrałyśmy z honorem :3
Poza tym zachorowałam :D Myślałam , że w szkole zemdleję , ale jest ok :D
 + Wstawanie o 6.00 i lekcje do 16.00 dobrze na mnie nie wpływają .

Cały tydzień po 7 lekcji . To już jest przesadaaa :c

'normalną' notkę dodam jutro albo pojutrze xd
Wiecie jak to jest , nie było mnie prawie 2 tygodnie . Muszę wszystko ogranąć i wgl XD

Dzisiaj od 18 ( jak zwykle będę wcześniej ) robię tinychat .
Muszę z wami pogadać :D
Pokażę jak bardzo urosły kotki XD Już paczą ! :D
No i pokaże co tam jeszcze bedziecie chcieli :D <bez skojarzeń> XDD

Link - Klik

Ponad to w sobotę postaram się zrobić twitcama XD

Tyle na razie :3

Enjoy x

Jolks :)

8 komentarzy:

  1. jak ja bym chciala miec 7 lekcji... ja mam zazwyczaj po 8 ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. tak tylko pytam w której ty klasie jestes że masz tak moło lekcji ?? ja jestem w pierwszej gim i mama trzy dni po 8 lekcji i dwa po 9 :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem w 1 gim XD Mother of God , współczuję XD

      Usuń
  3. Nawet po 9 lekcji macie? U mnie w szkole zawsze max. 8 było. Najwięcej lekcji zawsze jest w 1gim. Ja wtedy miałam 3 dni po 8 lekcji i 2 dni po 7. Potem z roku na rok liczba godzin maleje. W 3 klasie miałam nawet 5 lekcji we wtorki. :D
    Ja jestem teraz w 1 liceum. Mam 3 dni po 7 lekcji i 2 dni po 6. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszcie wróciłaś ; ]

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh ja też jestem w 1 gimnazjum i najwięcej mam 7 lekcji i to raz w tygodniu resztę mam po 6 :) wreszcie wróciłaś!=) ola_luv1D twitter jak chcecie :-]

    OdpowiedzUsuń
  6. Nareszcie jesteś <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Joooolka.<3<3 tesknilam za Toba. <3
    bez cb to nie to samo. <3 :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!