niedziela, 9 września 2012

Milion wejść...

dziękujemy Directioners. To cudowne, brak mi słów. Na prawdę się staracie. Anka to już pisała, ale czuję potrzebę, że też muszę. Szkoda, że świętujemy bez Natalii. Bardzo mi z tego powodu przykro, bardzo i innym redaktorkom także. Świetnie, że jesteście z nami. Mamy dla kogo pisać, widać to! :) Kochamy Was i mamy nadzieję, że zostaniecie z nami, będziecie komentować i polecać. Mam nadzieję, że dobijemy do dwóch milionów, trzech i tak dalej. Kocham Was, kocham. To wzruszające. Hejty mnie w tym momencie nie obchodzą. Ale teraz powiem coś do nich - uważam, że to między innymi przez Was odeszła Natalia i nie ma jej tu teraz z nami. Ten blog ma wzloty i upadki, a upadki powodują HEJTERZY. Serdeczne dzięki, że pierniczycie tego wspaniałego bloga. -.- Anka, dziękuję Ci za to, że go stworzyłaś. Love forever. <3

Love u Directioners FOREVER,
Ania, xx. <33333333333333333333333333333333333333 

 

:)


22 komentarze:

  1. Na tt jest akcja BRING 1D TO POLAND ! - dołączcie !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ! :D ja już dołączyłam :) Kto może niech dołącza ! :D

      Usuń
  2. Nie chce być złośliwa ale tamto tło było o wiele lepsze. To jest nie zbyt ładne....a poza tym bardzo stare zdjęcie chłopaków....

    OdpowiedzUsuń
  3. ZMIEŃCIE TŁO ! TAMTO BYŁO O WIELE LEPSZE A TO NIE JEST ŁADNE :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam sie ...Nie no tlo jest nie zbyt tamto bylo srednie daj jakies nowe zdj xhlopcow . <3

      Usuń
  4. Zmieńcie tło to jest brzydkie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten blog jest brzydki !!! Stajcie się bardziej !
    Wyrównajcie tekst a nie jak psy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *starajcie

      Usuń
    2. Jakie psy ? Redaktorki starają się jak mogą.. Gdzie ty widzisz nierówny tekst. -.-
      Fakt tło było nie najlepsze, ale teraz jest śliczne. <3

      Usuń
  6. super tło !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję miliona wejść *,* piszcie i niech NIKT SIĘ NIE PODDAJE !! <3 śliczne tło :*

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje. a co do tła to jest śliczne , ja jak zobaczyłam to tło to tak sb wspomniałam jacy byli kiedyś i ile w całym życiu osiągnęli to tło pasuje do bloga bo daje znać innym ze ten blog nie przestanie istnieć że ich wspieramy od początku do końca że jesteśmy z nimi na zawsze i nie przestaniemy (przynajmniej dla mnie tak znaczy).. a i dziewczyny mają racje Bring 1D to Poland było w trendach ale teraz chyba nie ma . ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z tb . a no i gratulacje

      Usuń
  9. ślicne tło i wgl. fajnie że już 1,000,000 wejść
    dodajcie jakąś notkę z gifami plis ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. tło ładne. ;d gratuluję sukcesów na blogu, i życzę, by osiągnął 2 miliony wejsc ! ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam Ogromną prośbę !! Zareklamowała byś tą stronke ? http://www.facebook.com/pages/Imaginy-One-Direction/270373446413960?ref=hl Ona jest mojej koleżanki i jej porostu pomagam. ; ) Super !!

    OdpowiedzUsuń
  12. teraz tło wygląda lepiej :D no przynajmniej moim zdaniem :P
    a właśnie mam do was prośbę mogłybyście napisać w jednej z notek co dokładnie zawiera yearbook ,,take me home"? Byłabym za to niesamowicie wdzięczna xD a i co kupicie(o ile kupicie xD) yearbook'a czy zwykłą wersję? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nom jak też bym chciała taką notkę . a ja jeszcze nwm ale chyba yearbook albo zwykłą.. nwm musze sie zastanowić xp

      Usuń
  13. spoko gratuluje!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Megaa tło <33


    ....

    -.-PRZYŁOŻYŁABYŚ SIE BARDZIEJ ...

    OdpowiedzUsuń
  15. ej dodajcie notke plis!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!