niedziela, 30 września 2012

Lajk Czart / dzień chłopaka inne.

Niedugo Lajk Czart na 4fun.TV  . Jak się pewnie domyślacie 1D króluje ! :D bóg nad bogami . <3
OT niestety  odpadło ; < ,ale mam nadzieję ,że tym razem nie puszczą tej  dziuni i pedała ( czyt. dody i dżagi -.- ) .



Taki tam boski Harry *O*



*.*


Dziś dzień chłopaka .. żecz  jasna życzeń " naszym " składać nie będę. Dlaczego ? Oni nie są już chłopakami  oni są mężczyznami <3 A ten dzień przypada kiedy indziej .  :D  Ale  chciałam życzyć najlepszego wszystkim chłopakom z mojej  klasy i szkoły , no i przede wszystkim " jemu " , który nawet nie wie ,ze istnieję -.-


   :D


Wyobraźnia Directionerek nie zna granic :D








Znamy tytuły 2 piosenek z nowego albumu .  Noszą one nazwę "  Back to you " i " Find you " . :D


Przyjaciółka Dan dodała to na swojego instagrama :




Krótki post ;c  robiony na szybkiego. Postaram się potem go z - edytować  i dodać coś jeszcze ; D  . No to ja lecę na  Lajk Czart. <3

Ps. Ten kto nie ma 4fun.TV moze obejrzeć   w necie  na żywo wszystko  ;

LINK :<KLIK>





~~ By Anka

7 komentarzy:

  1. ejej można ten Lajk Czart obejrzeć na internecie jeżeli tak to prosiłabym o szybkie podanie linku ?

    OdpowiedzUsuń
  2. A kiedy bedzie lajk czart ?

    OdpowiedzUsuń
  3. ej w lajk czart nie było LWWY tylko One Thing i More Than Thin czemu ?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to na początku zdziwiło ,ale jak się okazało za tydzień będzie na 100 % .

      Usuń
  4. Jestem dumna z chłopaków w Lajk Czart ;DD

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!