środa, 5 września 2012

ogólne

koooooszmarny dzień. :(


1. Harry dodał na instagrama
Bezpośredni odnośnik do obrazka
2. nowe zdjęcie profilowe Zayna na twitterze:


3.Harry wczoraj:






4. Louis wczoraj:




5. Zayn wczoraj:





6. wszyscy wczoraj przed studiem MTV, kiedy szli na próbę:





7. Danielle i Eleanor są w Los Angeles, towarzyszą chłopcom.
8. Zayn i Niall widzieli się dziś z Justinem Bieberem.
9. Na gali VMA chłopaki będą siedzieć koło Rity Ory. :D
10. Danielle dodała na twittera:
Bezpośredni odnośnik do obrazka
podpisała: "niezły sposób na rozpoczęcie dnia :) "


chyba tyle. :)
pytanie: który z chlopaków według Was jest najprzystojniejszy? który ma najlepsze ciało? :) piszcie w komentarzach i na twitterze: www.twitter.com/thegreatest1d

Paaa, see ya soon, Natalie Xxxx

26 komentarzy:

  1. Zayn jest najprzystojniejszy a nie wiem ktory ma najlepsze ciało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się wszyscy podobają XD ale jak by miała wybrać do Liam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam Lou. Jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Harry Harry Harry <3

    OdpowiedzUsuń
  5. najprzystojniejszy ? oczywiście, że Harry ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam ich wszystkich.. Ale jednak jeśli miałabym tak szczerze odpowiedzieć to Zayn. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywista oczywistnośc- Harry :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Harry Harry Harry ! ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Harry i Louis ! A tak wg wydaje mi się że kopiujesz z bloga : one-direction-poland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wszyskich kocham tak samo. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niall albo Louis

    OdpowiedzUsuń
  12. Już wkrótce skończą ci się te pytania ,ale przynajmniej komentujemy twoje posty :D

    OdpowiedzUsuń
  13. w sumie dziwna sprawa ;) bo wg mnie najprzystojniejszy jest Lou, może dlatego że jest najstarszy, ale Harry ma w sobie to "coś" co przyciąga, a teraz przez te tatuaże to już w ogóle jest hot :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zayn o Harry <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wszystkich... Ale najbardziej Liama <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkich kocham tak samo ale wiadomo ze kazda ma swojego wybranca :) najprzystojniejszy ? ZAYN *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszyscy są super ;* ale jak dla mnie to Harry <333

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszyscy są bardzo przystojny i wszystkich kocham...
    ale tak najbardziej to ZAYN<3<3<3:*:*

    OdpowiedzUsuń
  19. HARRY, of course!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszyscy mają swoich wybrańców ale ja mam ich dwóch .....Zayn & Harry ciacha Kocham;***

    OdpowiedzUsuń
  21. Zayn <3 Mój mąż <3 xd

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!