sobota, 8 września 2012

Hey skarby , co powiecie na Twitcama . ? ; D

Ja i moje szczęście ; / przegapiłam galę -.-  zaspałam . No cóż .. wczoraj oglądałam  powtórkę i jak oni wyszli i wygrali te statuetki * , * to byłam a właściwie jestem cholernie dumna . Kocham ich <3   Wczoraj nie pisałam bo jak już wcześniej wspominałam to byłam kupić sobie laptop.  I tak ogólnie połazić xd  Co mi się szczerze udało . : 3


Więc mam ochotę zrobić Twitcama : D  O 10 .00  , Będziecie ?








Reakcja Hazzy na wygraną 2 statuetki XD  <333




I reakcja Dan i El *,*

 


I jeszcze Larry Stylinson  omomomo. x .x





~~  By Anka

5 komentarzy:

  1. Ale się ciesze, że zdobyli aż tyle statuetek :)).

    http://storyoffaless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fuck, ja nie oglądałam, bo do szkoły za kija bym nie wstała... -,- czemu nie mogą robić takich gal z 1D w wakacje albo weekend?! :D a MTV nie mam to powtórki nie obejrzę... -,- :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Zasłużyli. Reakcja Harolda rozwala xD. Dan widać że strasznie się ucieszyła, a El to biła brawo ale jakoś tak emocje schowała ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się i jestem dumna ! *.* Pokazałyśmy na co staćDirectioners z całego świata ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie ogądałaś powtórkę

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!