czwartek, 27 września 2012

Newsy.

Hey kochani :D  Widzę ,że imagin się podobał. No cóż cieszę się.. nie mam w prawdzie tak zajebistego talentu jak Klaudia ,ale czasem coś tam napiszę. Któregoś dnia napisze dla Was specjalnie moja kuzynka , fanka mangi i anime. :D   Aż przerażają mnie jej fantastyczne opowiadania *-* .  Dzisiejszy dzień totalna masakra , namęczyłam się nad durnym referatem a potem mi go nie uznano  zawsze spoko.


Dzisiaj PODOBNO od 20.00 na MTV Polska ma być puszczona calutka trasa Up All Night. Aww jak super :D

4fun.TV  zgodziło się na puszczanie LWWY. Jest tylko jeden minus.. z listy odpadnie One Thing .  Jutro w programie NON STOP FRESH puszczą. Program jest od 13.00 do 17.00  -.- super. Szkoła pozdrawia.


Tu napisali kilka info :

<KLIK>


Wyczuwam nowy teledysk :D

Chłopcy kręcili w  Camden .







Chłopcy w magazynie .. :  " TV Magazine " .



*_*  Kocham to zdjęcie.



Zayn oglądający fotki z sesji :






Chłopcy  - sesja Fabulous  x.x



























Chłopcy  w Londynie wczoraj 26.09 .2012 r






Nieller wraca do prawdziwego koloru włosów. Widzicie jak mało blondu :C Szczerze to wolałam jak miał blond włoski..










Zayn zabijasz  *.*


Chłopcy będą w Frankfurcie  11 listopada , na galę  EMA's 2012 spoko do Polski to jak zwykle nie łaska. .. No ,ale nie mam do nich pretensji .. to nie ich wina . :C  Bo by był koncert musi być  ktoś kto to zorganizuje i za to zapłaci . Polska jak widać nie ma kasy . Nic nowego .



pewnie wiecie o tej plotce o rozstaniu Dan i Liam'a. ? Nic takiego nie było : 3 Liam prawdopodobnie potwierdził to ,ale po chwili usunął takiego tweeta



Czytałam nie dawno ,ze chłopcy mają mieć koncert w Londynie   na , który bilet kosztować będzie ( przeliczając na  polskie zł )  około 50 zł  XD


Jaki Harry  *-*




Jutro mama Hazzy  jedzie do Afryki *.*   Harry wpłacił za wyprawę 5000 funtów .




Harry i Paul  koło studia wczoraj w nocy .





Nagranie wideo Hazzy przed studiem  26.09 w nocy :




Nagranie wideo Niall'a przed studiem 26.09 w nocy :


Nagranie wideo Zayn'a przed studiem 26.09 w nocy :





Nagranie wideo Louis'a przed studiem 26.09 w nocy :



Nagranie wideo Liam'a przed studiem 26.09 w nocy :




Zayn i Niall.. Ja się was pytam normalni jesteście :D ?










KOCHAM KOCHAM KOCHAMKOCHAM   WAS <3

~~ By Anka

6 komentarzy:

  1. kurde mi się połowa zdjęć nie wyświetla :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też !!!!!!!!!

      Usuń
    2. Ale odcinek z Alanem juz wyszedl . Widzialam go na nk

      Usuń
  2. A mi wszystko się wyświetla.. :D
    Świetna notka. =]

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!