poniedziałek, 10 września 2012

tęskniliście? :D

heej Directioners! nie było mnie kilka dni. przepraszam, ale dopiero teraz znalazłam:) tęskniliście? :D haha <3

a więc kilka nowości.
1. Harry 7 września w Californi. jak się jakeiś zdjecia powtórzą, to przepraszam, ale nie przeglądam wszystkich notek pozostałych redaktorek.


2. Niall i Zayn w Californii 7 września

















puuuuupcia *.*



3. Harry 7 września w Californii










4. Harry w swoim czasie wolnym podczas pobuty w US:

:OOOO *_____________*


z Niallem i jakimś panem.


ładnie patrzy *.*

i z jakąś panią...











ładnie by razem wyglądali. lubie ją :D wydaje się być miła. :)

5. Jeszzce kilka zdjęć ze ślubu Marvina i Rochelle:


6. Niall wstał około pół godziny temu, leży na kanapie, je cos, i się tym delektuje. oznajmił o tym na twitterze.
7. Zayn napisał na twitterze jak bardzo nas kocha. wiem, że często pisze, że nas kocha, ale te słowa są piękne:
"Iv said it so many times but ill say it again, you really are the best fans in the world thankyou for being so incredible. Love You all :) x"

tłumaczenie:
"Mówiłem to wiele razy, ale powiem jeszce raz, naprawde jesteście najlepszymi fanami na świecie dziękuję że jesteście tacy cudowni. Kocham Was wsyzstkich : ) x"
8. Danielle jest z Liamem na Florydzie.

chiiiiba tyle. co tam słychać? jak w szkole? mi sie cały czas chce spać, i nie moge chodzić wcześnie spać :(

mój twitter: www.twitter.com/thegreatest1d


see ya soon, Natalie Xxxx



9 komentarzy:

  1. Niallowi to dobrze:P ja to do szkoły na 8 zapieprzam a on se śpi :D oh... Zayn ... Wzruszyłam się tym twittem<3 Niall z Zaynem aww...seksiaki dwa=)w szkółce spox nawet fajnie gdyby nie było nauczycieli to by wtedy było fajnie:]

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam sie z osoba wyżej :P A tak z ciekawości kiedy się kończy twój okres próbny ? :D Z CIEKAWOŚCI XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta laska z która jest Harry to Savannah Phillips , i nie bójcie się to tylko koleżanka Hazzy bo ona ma dziecko i męża :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się wzruszyłam twittem Zayna.. ♥
    Ta dziewczyna to nawet ładna i pasuje do Hazzy. :D
    Zayn to nawet chodząc o kulach z gipsem wygląda świetnie.. <3
    :D

    OdpowiedzUsuń
  5. a tak wgl dlaczego ją lubisz, skoro jej nie znasz? ;D notka okej. ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Zayn kochany <3 przecudny tweet <3
    Hazza jak Hazza :) wyrywa laski xD
    a jak w szkole ? Hmmmm, spać mi się chce i teraz zamiast odrabiać pracę domową siedzę na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. słaba weryfikacja danych "jakaś dziewczyna" cały tt wie co to za dziewczyna tak samo co to za "facet". mnie interesuje jedno. Kto zrobił tą fotkę Haroldowi co jest owinięty w .. dywan ;-) I dlaczego był cały nagi.

    L.

    OdpowiedzUsuń
  8. NO chyba cię pogieło, ona nie wygląda sympatycznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej Mam prośbę byś zaczynała pisać temat postu z dużej litery.To cie wyróżnia a ja nie chce byś była inna lub w jakiś sposob oddalona,bo ja tak odrobinke sie czuje jak czytam twoje posty.
    Naprawdę sory za wszystko jak cie w jakiś sposob urazilam bo ta ostatnia afera anonima...ale nie chce podawać imienia i nazwiska

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!