piątek, 28 września 2012

Imagin mojej kuzynki.

Spoko rozumiem ,że nie musi się Wam podobać  to co tworzy Weronika . Nie każdy lubi  tego typu imaginy . Jak mi powiedziała postanowiła się poprawić  i obiecuje ,że nigdy nie napisze o  chłopakach  jako homo  .
Jej drugi imagin :



Jesteś na zabój zakochana w Liam'ie. Na wizycie u ginekologa dowiadujesz się że jesteś w ciąży. Zadowolona jedziesz do studia nagraniowego, w którym teraz są chłopcy. Gdy dojeżdżasz, dzwonisz do Liam'a a ten wychodzi po ciebie przed budynek. Zadowolona idziesz przez pasy, gdy naglę zza zakrętu z piskiem opon wyjeżdża czarny Jeep. Nie zdążasz nawet się obrócić, słyszysz tylko krzyk Liam'a. Po chwili twoje ciało przeszywa przeraźliwy ból i lądujesz bezwładnie na drodze. Liam panicznie krzyczy żeby ktoś zadzwonił na pogotowie i klęka obok ciebie. Wystawiasz w jego kierunku słabą, trzęsącą się rękę która kurczowo zaciska zakrwawioną kartkę. Liam przerażony bierze papier do ręki a ty z delikatnym uśmiechem mówisz: nasza mała Danny. nasza kochana. Chłopak zaczyna płakać a ty głaszczesz go po policzku i szepczesz: Napisz o mnie piosenkę, najpiękniejszą jaką tylko się da. a potem ją zaśpiewaj.. dla mnie. Odpływasz a Liam zaczyna histerycznie wołać żebyś się obudziła, powiedziała że jest okej. Wstaje i wbiega na drogę, bo chce żeby samochód zabił go tak samo jak ciebie. W ostatniej chwili łapie go Paul. Przytula chłopaka a ten przez łzy mówi: Zabij mnie! Nie mogę bez niej żyć.. Po paru miesiącach Liam siedzi przy twoim grobie, śpiewając ci piosenkę którą napisał. Gdy kończy, łzy z policzków i mówi: To ona. Twoja wymarzona. Mam nadzieję że tobie i Danny się podobała. Delikatny podmuch wiatru smaga jego twarz, a on delikatnie się uśmiecha. Patrzy w niebo i mówi: Kiedyś się spotkamy, obiecuję.



I jak ? 

Niektórzy pytali się też o blog który prowadzi , otóż prowadzi blog z opowiadanianiami o anime. :

<KLIK>




~~ By Anka


24 komentarze:

  1. w sumie fajny !!!!Popłakałam się !!!1

    OdpowiedzUsuń
  2. !!!!1D!!!!! Fajny !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już czytałam ten imagin. I są dwie opcje albo ten imagin został napisany przez twoją kuzynkę albo ona zerżneła z neta i wstawiła jako swój...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wydaje mi się by przy talencie jaki posiada musiała ściągać imaginy z netu . Imaginów tego typów jest mnóstwo . To nie jest już jej wina ,że są i takie bardzo podobne. : > + Pisała go przy mnie i nawet pytała się co poprawić. Wystarczajacy dowód. : )

      Usuń
  4. wlasnie tez już cos takiego czytałam. ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. smutny ;<< zapraszam na opowiadanie do siebie http://fraiseprincesse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ok. Imaginów podobnych jest mnóstwo. Czasami zdarzy się zbieg okoliczności, podobna tematyka itp. Ale żeby słowo w słowo? To raczej nie zbieg okoliczności...

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam już daaaaaaaaaaaaaaaaaawno temu

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi tak srednio sie podobal : /

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam taki już i nie że podobny dokładnie taki.. N.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też już czytałam, dokładnie to samo, więc nie wiem ale raczej spisała.

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja tak nie sądzę, aby Weronika przepisywała. Naprawdę, imaginów tego typu jest mnóstwo. Ale wg. mnie ta dziewczyna ma ogromny talent. Czekam na więcej, pozdrów kuzynkę :)
    No i zapraszam do mnie : http://foralittlewhileinsidemyarmsbaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. czytalam juz to..

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak jak pisałam wcześniej, pogratuluj talentu :D. Ten jest o niebo lepszy <3. Kocham goo! ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. czytałam identyczny...

    OdpowiedzUsuń
  15. Słaby :/
    I proszę nie wstawiajcie tak dużo imaginow. Wystarczy wam jedna osoba od tego ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten jest genialny.. Mówiłam już wcześniej, że Twoja kuzynka ma talent tylko temat mi wtedy nie pasował. Tutaj wszystko jest świetne. ♥
    Ja też już czytałam bardzo podobny imagin.. Powiem szczerze, że to dziwne, że nawet imię dziecka się zgadza, ale jest też kilka elementów innych niż w tamtym imaginie, np. to jak Paul próbował go powstrzymać, więc nie sądzę aby spisała go. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kuzynka ma wielki talent do pisania! Pozdrów ją.:*


    Oraz.. też czytałam takiego imagina, ale dużo osób piszę z taką tematyką. :)
    /Faworek. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. On musi lub nie musi być zgapiony od kogoś bo już go czytałam więc sorry :/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!