sobota, 1 września 2012

hej :)

chciałam powiedzieć, że to cudowne, że jeszcze do wczoraj wchodziłam na tego bloga codziennie, czytałam go i marzyłam żeby być redaktorką, dostawać od Was komentarze itp a teraz to właśnie mam! dziękuję, że tak miło mnie przyjęliście i dziękuję wszystkim, którzy odezwali się do mnie na twitterze xx kocham Directioners <3

na razie nie żadnych nowości, jeżeli tylko się pojawią, postaram się jak najszybciej dodać. harry dziś w nocy dodał zdjęcie jakiegoś faceta w kominezonie. miał okulary przeciwsłoneczne. podejrzewam, że to Nick. jesli się dowiem, ze to on, wstawię zdjęcie. :)

a teraz pytania: co sądzicie o Perrie, El i Danielle? którą najbardziej darzycie sympatią? piszcie na twitterze, i dziękuję za wszystkie komentarze <3


love u Directioners, Natalie Xx

23 komentarze:

  1. Wiesz... Jeśli chodzi o dziewczyny chłopaków...to Perrie nie trawię, ale Danielle i Eleanor są spoko....

    http://together-forever-in-love-for-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam tak, że Danii - kocham ;D ona jest świetna! Serio <3 xD
    Perrie - na początku, to jej nie lubiłam, bardzo nie lubiłam, ale teraz się do niej przekonałam, chociaż czasem też mnie... Hmmm... Zadziwia.. ;> :p
    El - i tu jest problem, bo za nią nie przepadam... Wydawała mi się spoko, ale potem... Już nie... :/ a szkoda.. :)
    I przepraszam, że nie skomentowałam poprzedniej notki, ale po prostu nie miałam czasu.. Przeczytałam, ale nie zdążyłam napisać, komentarzu, ale wiedz, że była fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. no chyba Danielle ale to nie znaczy że nie kubie pozostałych poprostu do niej mam jakiś taki sętymęt i fajnie że jetseś Natalja

    OdpowiedzUsuń
  4. Danielle bardzo lubię
    Perrie na początku nie trawiłam ale teraz ją lubię, nawet bardzo
    A El jest dziwna...jest mi obojętna, ale na pewno jej nigdy nie polubię...

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Danielle i Perrie !!El nie znoszę -,-
    Mo blog o Perrie i jej zespole ; http://little-mix-poland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Danielle bardzo lubię :) To sympatyczna dziewczyna i widać że kocha Liam'a szczerze bez względu na sławę .Perrie na początku nie lubiłam , ale teraz wydaje mi się że to fajna dziewczyna . Eleanor wydaje mi się dziwna . Czasami wydaję mi się że wykorzystuje Louis'a ale skoro są szczęśliwi ... :)

    http://onedirectionsmileofgood.blogspot.com/ Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej lubię Perrie. Danielle też jest fajna, za Eleanor nie przepadam. Uważam, że trochę wykorzystuje Louisa.
    Wiesz, Natalie mam taka prośbę. Założyłam dziś bloga z imaginami o One Direction, i czy mogłabym Cię prosić, abyś podała link w najbliższej notce. Link to :
    onedirectioni-imaginy-directionerki.blogspot.com

    Z góry dziękuję
    -Mara

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie mam tt ale powiem ci coś .
    Świetnie prowadzisz bloga . A co do dziewczyn chłopaków z One Direction to najbardziej lubię Danielle i Eleanor ale nie cierpię Perrie . Jest brzydka i głipia .

    OdpowiedzUsuń
  9. ogarnijcie, że Doda ma taką samą sukienkę jak Danielle:
    https://p.twimg.com/A1N9c60CYAASOkn.jpg:large
    http://bi.gazeta.pl/im/6/10413/z10413496O.jpg

    xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie zgadzam sie z ta powyżej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ZA praszam na stronkę o Cher Lloyd plis lajkujcie <3
    http://www.facebook.com/pages/Cher-Lloyd-Polska-/411242075601193?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z tym eypowiedzeniem: 'Nie cierpię Perrie jest brzydka i głupia ' Ale el nie lubie a dan uwielbiammmmmm !

    OdpowiedzUsuń
  13. Ej... staram się rozgryźć pewną część teledysku Gotta Be You. No bo patrzcie... Harry przyjechał na skuterze, Zayn pociągiem, Liam i Louis przyjechali autami,a Niall... Niall'er się chyba kur*a teleportował :D chyba,że mnie coś ominęło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahhahaha!! Rozjebalas mnie tym! LLN, serio! :D ale w sumie to prawda... O.O hahaha xd

      Usuń
    2. Też się nad tym zastanawiałam. Nie pomyśleli o tym i wyszło tak dziwnie ..

      Usuń
    3. Nialler jest zdolny to pewnie potrafi się teleportować :D hehehe :)) W końcu to nasz Horan - u niego wszystko jest możliwe :P

      Usuń
  14. nie znam, nie oceniam.
    ale bardzo je lubię ;)
    Perrie kocham bo jestem mixer.
    Danielle kocham, bo też lubię tańczyć.
    o El, ni mam niestety nic d powiedzenia.
    ważne, że chłopcy są przy nich szczęśliwi <3

    OdpowiedzUsuń
  15. perrie jest ładna, ale nosi strasznie mocny makijaż poza tym nie jestem fanką jej głosu uważam, że brzmi w piosenkach jak skacowany facet. Może i wyciąga góry ale zatem repertuar little mix nie jest dla niej?

    Danielle wydaje się sympatyczna. Ma swój plan na życie i nie wiadomo czy to ona jest dziewczyną liama czy on jest chłopakiem Danielle ;-)

    El najmniej lubię. może dlatego że większośc zrobionych im zdjęć pokazują, że wiecznie gdzieś jadą cos kupują. i raczej nie za jej pieniądze.

    L.

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkie dla mnie wydają się okej :D ale, żeby powiedzieć którą najbardziej lubię to nie wiem, bo ich nie znam, a to było by nie w porządku :D

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja najbardziej El, potem Dan, a na koncu Perrie, chociaz ostatni ja polubilam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja najbardziej lubię Dan i El a Perrie niewiem dlaczego ale nie trawię ;\

    OdpowiedzUsuń
  19. Witamy, witamy : )

    Najbardziej lubię Perrie. Jest śliczna, zabawna i wesoła. Po prostu ideał : )

    Później Danielle i Eleanor na jednym miejscu : )
    Danielle jest bardzo ładna, mądra, ma plan na swoje życie i nie wątpię, że będzie z Liamem do końca. El po aferze z filmikami znienawidziłam, a teraz znowu polubiłam i ogólnie ma u mnie teraz same plusy ; p Na początku ją wielbiłam ; p

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Więc tak :
    Dan bardzo lubię :*
    El może być, jest okey, ją tez lubię :D
    Perrie no cóż ona nie przypadła mi do gustu, ale ja akceptuje i z czasem się do niej... przyzwyczaiłam. :)

    Ciachałam jeszcze powiedzieć że nigdy nie hejtowałam żadnej dziewczyny któregokolwiek z chłopców i nie zamierzam tego robić, chociaż bym jej szczerze nienawidziła ( choć myślę ze tak się nie stanie), bo najważniejsi tu są chłopcy i jeśli oni są z nimi szczęśliwi to... dobrze :)

    Lexi

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!