poniedziałek, 3 września 2012

nooowości

hej skarby. jak było w szkole? u mnie fatalnie, no ale musze mieć troche czasu, żeby się przyzwyczaić. przepraszam bardzo Nathalie, że przez moją notkę z outfitem, niektórzy  byli dla Niej niemili. nie bądźcie tacy :( mi jest wtedy głupio... :( ale jeżeli ktoś z Was chciałby podglądać mój styl i to, w co się ubieram to napiszcie mi o tym, a wtedy założę takiego bloga. :) bardzo chętnie. x33

1. wyciekły nowe zjdęcia jeszcze z Olimpiady:










2. harry w Holmes Chapel 15 lipca


3. Podobno Niall ma się dziś spotkać z Demi Lovato.

pytanie: czy chciałybyście śledzić mojego bloga o modzie?

see ya soon, Natalie Xx

12 komentarzy:

  1. Diall !!!!!!!!!!!!!!! Nie mogę się doczekać !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam bym żebyś prowadziła tego bloga o tym w co sie ubierasz i wogule. : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie mozesz, moj dzien byl fatalny autobus spoznil sie 10 minut, spadlam ze schodow w szkole na szcescie skonczylo sie na obdarciach, mam dzisiaj pechowy dzien:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, ze chce czytać twojego bloga o ym w co się ubierasz :0

    OdpowiedzUsuń
  5. załóż tego bloga i git git ! ;D
    ej wogóle to mogłabyś się pokazać jak wyglądasz w sensie że twoja twarz xd
    bo ja cię jeszcze nie widziałam ;]
    jakby co będę czytała ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Załóż tego bloga bede jego stałą bywalczynią.

    OdpowiedzUsuń
  7. hej . wiem że idziesz do 6 klasy ale ja tez idę i chciałabym wiedziec do której szkoły w jakiej miejscowości.?? . bo domnie do szkoły doszły nowe osoby i moze ty jestes tą jedną z nich . ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi to dowalił dyro na apelu. Powiedział że wszyscy obowiązkowo mają nosić ochydne halówki jak jakieś klony kurde. Ale za to wychowawczyni poprawiła mi ten humor planem lekcji. Kto by przypuszcał że jako drugoklasistka będę miała w piątek 5 lekcji aaaa cieszę się. Ale mam straszny dylemat na jakie zajęcia artystyczne się mam zapisać czy muzyczne czy teatralne? A wy co byście wybrały?

    OdpowiedzUsuń
  9. Do osoby wyżej! ja bym wybrała teatralne! ale to teoja decyzja!

    A co do tego bloga to możesz spróbować założyć!

    OdpowiedzUsuń
  10. Daj tego bloga z ciuchami i swoja pewnie ladna twarz . <3 To ile ty masz lat ... I takie pytanie do cb czy nie jestesmy dla cb gowniarami tylko pytam ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Zayn *.*
    załóż tego bloga xD ja będę stała czytelniczką <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!