niedziela, 9 września 2012

Newsy.

 Hey ; D Skarby . Mam dla  Was kilka newsów  : 



Zayn  skręcił kostkę a może i nawet złamał nogę ; C  ♥  biedactwo  . Perdolone fanki Bieber'a piszą na TT ,że  Zayn to ciota bo chodzić nie umie !  -.- Suki jebane .  +  Zayn skrecił sobie kostkę w domu Bieber'a ! 







    A Nialla jaka mordka  xd 

Do UK lecą Tylko Zayn i Niall. 


   Nialler i Zayn na lotnisku : 3



   ; D 


i komentarz Niall'a do komentarza Bieber'a XD 

http://1.bp.blogspot.com/-aE3_yCJIvfY/UEpKt_TNzWI/AAAAAAAAHnk/PphhiE9S5TA/s1600/zass.png



Zayn ma nowy tatuaż -.-  ( dobra Malik opanuj się ) ; <

Tak jakby jakas kreska xd czy coś 




Katty Perry jak już mówiłam zepsuła chłopakom statuetkę xd  no bo machała tym jak poje*ana  ; D  A Niall złota rączką  naprawił ♥♥


http://24.media.tumblr.com/tumblr_m9ykepNpAo1qfbjaoo1_250.gif





One Direction na pudelku  ; O

<KLIK>


Lux oglądała galę ; D  Wie co dobre haha ♥ 


 


Lou napisał ,że  " wciąż nie  może w to uwierzyć ! ; D " . 








6 godzin temu dodał Tweet'a   " Ouch : (  "  


Może chodzi  o Zayn'a ? ; < 





Perrie  , ' nowa ' Perrie *. * O ja nie mogę jaka ona jes śliczna ! 


 

Reakcja Bieber'a na wygraną statuetkę 1D :


http://24.media.tumblr.com/tumblr_m9ym6xisQQ1r6hf9po2_250.gif     Bieber Twoje czasy sie skończyły.  3 razy nie wypierdalać XD    . Wybaczcie,ale ja go nie cierpię i to też z tego powodu ,ze uważa się za najlepszego od wszystkich -.-



Lux wczoraj ; D 





Harry   przedwczoraj / wczoraj ( -.- )   w hotelu : 



22 września chłopacy lecą do Niemczech . A do Polski to nie łaska no weź ;  <


Harry w piątek :


  Ej Hazz co z Twoimi loczkami : c ?


Harry opuszcza  hotel  . :   ( Piątek  7.09 )









Elka dodała na instagrama :



Bransoletka z cukierków XD  hahaha



McFly spiewali wczoraj WMYB . Niall i Harry też tam  byli ; D 

<KLIK>





Harry z Paige Conway   ; O





Szczerze mówiąc nie wiem kim ona jest ale na pewno ma coś wspólnego z nim xd








Tweet Nialla  ; D


   Hahah ♥ Gołąbeczki ; D



Bieber ,  Alfredo  i Niall w piątek : 








Mama Lou ma nowy nic na TT , pod starym jej nie znajdziecie . : 

@JohannahDarling 



Britney Spears  gratulowała One Direction na TT : 




Brat Niall'a napisał na TT , że  " jest bardzo dumny " : 3




Liam z Dan byli wczoraj na koncercie Ed'a Sheeran'a  na Florydzie : 









Pewna czytelniczka tego bloga poprosiła mnie o to bym dodała ten tekst w poście : )





 "  Nazywam się Monika Bułka i na samym początku BARDZO chciałam podziękować Ani heart <3

Chodzi mi o to aby przekonać Natalię by wróciła na bloga!!!
Pisałam już do Ciebie i wiem ze bardzo Ci przykro i ciężko. Bardzo chciałabym abyś znów pracowała na blogu…

Razem zawsze jest łatwiej, a ty powinnaś robić to co kochasz robić!
Całkiem niedawno jakaś ,,fanka” 1D napisała do Nailla że jest brzydki i że nie potrafi śpiewać. Na pewno ta wiadomość go zraniła, ale on nic sobie z tego nie robił.
Odkąd nie ma Cie na blogu jest tak pusto chodź pozostałe dziewczyny świetnie sobie radzą!!!
Wiele osób zazdrości Ci że możesz pisać na tak popularnym blogu. Natalia nie rezygnuj z tego. Gdyby jeden z chłopaków odszedł z One Direction to nie było by już to samo!

Tak samo jest z Tobą! Nie znam Cię, ale wiem jedno MASZ TALENT do tego co robisz!
Wiele osób na Ciebie liczy i wieży w to, ze wrócisz i nie zawiedziesz czytelników tego bloga!
WRACAJ DO NAS JAK NAJSZYBCIEJ!!!

Kiedy ostatni raz z Tobą pisał obiecałam Ci że będę o Ciebie walczyć!

Dziękuję jeszcze raz ANI i chciałam powiedzieć wszystkim redaktorka, ze są wspaniałe!!!
Pamiętajcie że razem możecie dojść bardzo daleko Najchętniej bym was uściskała za to co robicie 

 ; *  "


NATALA WRACAJ  ! ♥


Miłej niedzieli ♥ 






~~ By  Anka  








28 komentarzy:

  1. Dziękuje Ci jeszcze raz Ania :*:)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.youtube.com/watch?v=1Twidik3k5U widzieliście to ? oO Jakie Hazz ma włosy :c Mam nadzieję, że to tylko do tego radia. Nick dodał to na swoją tablicę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się że tylko w reklamie takie ma :D ale nawet jeśli to fajnie wygląda :)) Chociaż jego loczki są najlepsze xD

      Usuń
  3. O fuck! O.O trzymajcie mnie!!! Czy to znaczy, że mama Lou mnie followneła na twitterze, a ja nie zdawałam sobie z tego sprawy, nie zrobiłam follow back'a i chyba 2 dni temu poszło się jbc, bo już mnie nie obserwuje...??? O kuźwa! -,- aaaaaaaaa!! Czemu wcześniej tego nie napisałaś?! :D kurdeeee! :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmień tło. Wcześniejsze bardziej mi się podobało . :) xx

    OdpowiedzUsuń
  5. te fanki Biebera się Pojebane.Biedny Zaynuś

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem Belieber, ale chłopaków uwielbiam, więc nie ruszyło mnie to, że powiedziałaś fanki Biebera. Fanki, a Belieberki to wielka różnica. Ale nie lubię jak obrażasz Justina, w ten sposób powodujemy wojnę między Beliebers, a Directioners. CHłopcy ostatnio się spotkali, przyjaźnią się i zapewne chcieli przez to pokazać, że mimo iż rywalizują ze sobą w różnych sprawach to można się przyjaźnić i nie robić wojen. My też powinnyśmy tak robić. Wiem, że powiesz, że każdy ma swoje zdanie, możesz się wypowiadać swobodnie i w ogóle, ale to trochę przykre jak go obrażasz i w ogóle i gadasz, że myśli, że jest nie wiadomo kim. To nie prawda. Chłopcy teraz są na topie, okay. Był czas Biebera, ale zobaczysz, że jego czas się nie skończył i nie skończy. Co do ewsów to jak zawsze świetne, Lubię Mcfly;)A Zayn... no biedny.. Ale co się stało to się ie odstanie. Mam nadzieję, że szybko uleczy nogę.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod komntarzem powyżej. Wyjątkiem jest to że nie jestem Belieber, ale uważam ze powinniśmy się szanować ! Odczpepiłaś się od Eleanor to napadasz na Justina ? -,-"

      Usuń
  7. Ten blog jest THE BEST!!!:)♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. BARDZO SPODOBAŁ MI SIĘ WPIS MONIKI

    Uważam ze dziewczyna swietnie to napisała i ze ma racje.

    Co o tym myslicie?? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zgadzam w 100 % dziewczyna ma racje i swietnie to opisała - Tośka

      Usuń
  9. One same nie potrafią chodzić ! Pojeb*ski ! One są chore !
    Oj, biedny mój Maliczek <3 szybciutko wracaj do zdrowia ! ; ***

    OdpowiedzUsuń
  10. Bring 1D to Poland w trends na tt ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. So...
    Biedny Malik - wracaj do zdrowia słońce
    Śliczna Perrie i jeszcze te jej buty *_*
    Katy na tym zdjęciu z Niallem wygląda jak szafa trzydrzwiowa ;|
    nowe tło - ładne, choć ciężko oko przyzwyczaić
    larK.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jebane Bieberki . Mam na nie wyjebane . Nie obraźcie się , że tak mówię . Po prostu nie nawidzę biebera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go nienawidzę ale nie hejtuje go i jego fanek jak one to robią.... !
      Biedny biedny :( wracaj do zdrowia kochany <3
      Perrie wygląda ślicznie ! *.*

      Usuń
  13. he he he Zayn pierdoła ;-) ciekawe jak to sobie zrobił.
    Nie lubie kiedy 1D jest w USA, bo strefy czasowe mnie dobijają. Kiedy ja śpię oni szaleją a kiedy ja mam czas by po twitterować oni "grzecznie" śpią. Sama chciałabym pójść na koncert Ed'a. Koleś wymiata.

    L.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hazza ♥ Nie nawidzę bibbera xd.
    Hazza ♥♥♥♥♥♥!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuje za nazwanie mnie jebaną suką ! Sama nią jesteś skoro tak nazywasz innych.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne tło <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Biedny Zayn mam nadzieję że wszystko będzie dobrze :))))

    OdpowiedzUsuń
  19. 19 Niallera odbędzie się w Mullingar Golf Club i będzie trzeba zakupić bransoletkę aby uczestniczyć w imprezie i tym samym pomóc chorym na autyzm.
    Świetna inicjatywa, wiem co to znaczy moja siostra na to choruje.

    OdpowiedzUsuń
  20. nie no bałagam ile ty masz lat żeby tak sobie przeklinac w błahej sprawie. Przekleństo nie sprawi twojego posta fajnejszą ani nic w tym stylu...... pomysl następnym razem zanim cos napiszesz i czy twoja wypowiedź ma wiekszy sens.
    Dziękuje Amen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli uważasz ,że Skrącenie kostki Zayn'a i zachowanie fanek Bieber'a jest błahą sprawą to nie ma my o czym gadać . -.-

      Usuń
  21. W pewnym momencie napisałaś że 22 będą w niemczech, i chciałabym cię poprosić, jakbyś wiedziała to napisać w jakim mieście, bo jeśli w Berlinie to ja ze Szczecina mam blisko ;) zawsze warto pomarzyć
    + blog jest świetny XD

    OdpowiedzUsuń
  22. McFly już od marca śpiewają medley z WMYB ;) Tutaj masz lepszą wersję z pierwszego koncertu, na którym wykonywali te utwory http://www.youtube.com/watch?v=uUlOuSAdgRQ

    Pozdrawiam
    McFly Poland

    OdpowiedzUsuń
  23. Haha, na tym zdjęciu podpisanym "Niall z McFly" nie ma nikogo z McFly ;P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!