piątek, 7 września 2012

kontynuacja relacji z Gali MTV VMA

nie bd wstawiała wszystkich zdj z gali bo jest ich tka dużo na tt ,fejsie i innych blogach że się nie połapać i pewnie większosć z was widziało też sporo zdj już więc nie ma sensu wstawianie tysiąca zdj :)

Tak , chłopcy byli nominowani w 3 kategoriach i oczywiście w tylu też zgarnęli nagrody ;p

na pocz , filmik , na którym możemy zobaczyć jak chłopcy odrazu po dostaniu do ręki zepsuli statuetkę xd



zdj Nialla z Justinem





miałm też gdzies zdj Nialla z Demi , aleee jak zwykle musiało mi się zagubić -.-

a tu gify , Hazza pocałował Katy i odrazu wytarł buźkę xd



reakcja Justina na wygraną chłopców...

chłpcy z Taylor'em Lautner'em ( tu już wgl wyszedł jak lama xd )

uśmiechnięty Paul xd


tu występ chłopców na Gali

cały czas pacze na te zdj xd


powinni w policzek a nie tak w usta xd

chłopcy nowymi twarzami Pepsi :D
i chłopcy w księdze rekordów Guinessa
<3


i Harry i Zayn i Liam maja ręke na kroczu a na rękach zegarki xd
znalazłąm zdj Demi z Niallem

A kto z was oglądał chłopców na żywo ;) ? ja oglądałam i zaspałam przez to na pierwszą matme xd

PRZEPRASZAM BARDZO ZA POMYŁKĘ , POWTÓRKA JEST NA MTV POLSKA O 20:55 A NIE O 20:30 !
wczoraj w nosy były trendy z gratulacjami dla chłopców i był też trend , nie pamietam nazwy ang ale po polsku było to - gala mtv vma bez justina jest niczym

mam nadzieję że wybaczycie mi moją dłuższą nieobecność na blogu :) ale już wzięłam się do roboty :)

Paula <3

19 komentarzy:

  1. Hah widze ze nie tylko ja ogladałam relacje VMA life Chłopcy byli po prostu CUDOWNI . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam to i przez to zasnełam na przyrodzie xd

    OdpowiedzUsuń
  3. oglądałam na żywo i dzisiaj cały dzień nieprzytomna chodziłam hahaha , na WOSie zasnęłam . a jeśli chodzi o to że chłopcy rozwalili statuetkę zaraz po jej otrzymaniu to jeśli dobrze się przyjrzycie to Katy wymachując tą statuetką gdy ich całowała to flaga sama wypadła i Harry nią oberwał w szyje chyba hahaha . ale podsumowując jestem z nich cholernie dumna <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy tylko mi się tak wydaje ale Lou w tych włosach wygląda jak ojciec chrzestny xD

    OdpowiedzUsuń
  5. no nie powinni sie całować w usta. Katy każdemu wepchnie swoj jezyk to gardła. bardziej bym sie wkurzyła gdyby pocałowała tylko Harry'ego ale jesli Nialla tez pocałowała to jakos mi lzej;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie oglądałam na żywo, ale sobie nagrałam i przed chwilą skończyłam oglądać

    OdpowiedzUsuń
  7. Też oglądałam i rano ledwo co wstałam, ale wartoooooo było :)
    Jestem z nich bardzo bardzo bardzo dumna ! xD Fajnie że wygrali we wszystkich kategoriach *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie oglądałam na żywo. ;/
    Ale jestem z nich taka dumnaaa. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. DUMNA JAK CHOLERA ! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ej ile harry i zayn mają już tych tatuaży ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Albo mi sie wydawalo ale raczej nie - Daniell tanczyla i spiewala w churku jak spiewala Taylor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Byli cudowni ! *.* nie moglam sie napatrzec =)

    OdpowiedzUsuń
  13. JESTEM MEGAAA DUMNA Z TYCH DZIECIAKÓW XDDD . ! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Chę pow. że to nie chłopcy popsuli statuetkę,lecz Katy Perry. Obejrzyjcie dokładnie filmik. Tam jej moment w którym Katy machnęła statuetką przed przywitaniem się z Liamem. Chłopcy myśleli,że to oni i większość osób też,ale to robota Katy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak , też to zauważyłam po kilkukrotnym obejrzeniu tego momentu + Harry oberwał tą flagą :<

      Usuń
  15. na wstępie chciałam zaznaczyć, że jestem Belieber & Directioner. a więc do sedna... otóż ten gif z miną Biebera jest z TCA, a nie z VMA. wystarczy się przyjrzeć jego ubraniom i tłu. oczywiście nie piszę tego żeby Was hejtować, tylko żeby uświadomić iż w tym akurat się mylicie. + jakby coś to nie jestem przypadkowym odwiedzającym , czytam Wasz blog już od kilku miesięcy i bardzo mi sie spodobał. no nie licząc tej "wpadki" z gifem.

    OdpowiedzUsuń
  16. no wlasnie to katy perry popsula ta statuetke xDxD biedni chlopcy dostali popsuta nagrode xDxD

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!