środa, 19 września 2012

I came back ...!

Hey ! Nawet nie wiecie jak trudno mi to pisać ... ale w końcu się przełamałam i postanowiłam robić dalej to co KOCHAM ! To że wróciłam to zasługa Anki ♥ Bez niej by mnie tu już nie było ale dziękuję wszystkim bo od kiedy postanowiłam odejść zalaliście mnie pytaniami : dlaczego? , jak to? , jesteś wspaniała nie odchodź , dlaczego ? przeczesz to kochasz ... i tak w nieskończoność. Myślę że ta wiadomość przez niektórych zostanie miło przyjęta a jeśli nie to Fuck OFF ! Myślę że ta treść jest dla wszystkich zrozumiała (: Bo nie chcę się tu rozpisywać xD 

A więc do kolejnego ;3 

Pytać -- > ASK

''Kiedy się cze­goś prag­nie, wte­dy cały wszechświat sprzy­sięga się, byśmy mog­li spełnić nasze marzenie''


Kocham was Paróweczki xD
by Nata_123 ♥

19 komentarzy:

  1. super supr supr !!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że wróciłaś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem tu nowa, ale mam nadzieję że piszesz w miarę, miarę. Jak tak, to przejdzie.
    Zapraszam do mnie:
    one-direction-blog-one-thing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To świetnie ;***

    OdpowiedzUsuń
  5. JEZUU, MASAKRA JA NIE MOGĘ, LEPIEJ JAK CIĘ TU NIE BYŁO ! MUSIAŁAŚ WRÓCIĆ ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musiałam wracać ale tego chciałam bo odchodząc poddałam się popierdolonym ludziom takim jak ty! Nie masz odwagi pisać z normalnego konta?! Uwierz mi że twój komentarz mam głęboko gdzieś! Jeszcze dziś rano mogła bym zareagować na to tak jak to zazwyczaj robiłam przez co odeszłam ale teraz dzięki gronie osób które mnie wpierają mam to na prawdę tam gdzie słonce nigdy nie dotrze xD
      PS. Jeśli potrzebujesz jeszcze jakiś argumentów to napisz a z wielką przyjemnością ''zrównam cię z ziemią'' I jeśli nie zrozumiałaś/eś tego to może czas się pouczyć a nie siedzieć całymi dniami w internecie, co ?

      Usuń
    2. łoł, ludzie, spokojnie...
      rozumiem, że to jest nie miłe i nie fajnie jest taki nieprzyjemny komentarz przeczytać, ale spójrzmy w prawdzie w oczy ktoś może sobie ktoś jaja robić.
      chyba, że to na powarzenie. Wtedy nie ma kultury i nie umie się zachować. A inteligencja i kultura nie musza iść ze sobą w parze. Człowiek, może być nie miły, ale mądry. Taka prawda.

      skoro się takimi osobami nie przejmujesz, to po co odpisujesz? dajesz im tylko satysfakcje, że udało im się ciebie rozzłościć? masz to gdzieś - nie komentuj i zapomni.

      możesz teraz powiedzieć, że pisze z animowanego konta itd, i masz racje, pisze :P
      tak po za tym, fajnie, że jesteś. :D :D

      Usuń
    3. poważnie* :D

      Usuń
  6. kurwa spierdalaj... ja z anonimów też pisze ale kurwą nie tak jak ty..nata to mega uzdolniona dziewczyna!kocham ja za to jak pisze... natalia nie przejmuj się przeklinają ale nawet nie mają odwagi żeby nie pisać z anonimów... :P kocham cię natalia za to jak piszesz i nie przejmuj się nimi patrz ma typ przez palce bądź mondrzejsza od nich i nie odzywaj się do nich.wiem co mówię dostałam w dupe od świata i teraz się tym nie przejmuje :Dtez pisze imaginy o one direction więc wiem co mówię... by kasia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fanie, że wracasz. i nie przejmuj się. co prawda ja też pisze z animowanego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG!!
    NATi dzięki za wszystkie posty,obys sie pojawiała codziennie ;)
    Caluski

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się cieszę,że wróciłaś. :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet nie zauważyłam że odeszłaś. Bo zapewne historia się powtórzy i znowu będziesz dodawać posty raz na tydzień a tłumaczyć będziesz się tym jakie to życie jest ciężkie. Wierz mi że inni jakoś sobie dają radę. Nie jesteś pępkiem świata i jeśli masz zamiar tu przychodzidź i odchodzić , a potem tylko płakać jacy to myśmy źli to naprawde nas to mało interesuje. Jakoś inne administratorki choć młodsze od ciebie zachowują się doroślej. Nie pisze tego jako Hejt, poprostu chciałam wyrzucić z siebie co o tobie myśle.

    OdpowiedzUsuń
  11. Po co piszesz to jak jakieś fascynujące wydarzenie "WRÓCIŁAM" ?? Jeśli lubisz to robić, to po prostu pisz. Po co nam wielkie zapowiedzi. Właśnie przez takie posty ludzie piszą hejty. Bo nikogo za bardzo nie interesuje czy Ty piszesz czy nie.. Po prostu pisz fajne posty, a nie użalaj się nad ciężkim życiem xd

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!