niedziela, 2 września 2012

Newsy.

Hey kochani .  Już jutro zaczyna się Hogwart ; c  . No cóż jakoś przetrwamy . Do której klasy idziecie ?  Ja do 6 xd  


 

 


Hahaha ♥ Niall nie wie , która godzina XD 



 Istnieje coś takiego jak zegarek ♥ Horanku ; 3 


Ktoś  Niall'a oblał wodą o 6.00 rano ; o   =  dziwny tweet  :




TŁ  :   "Nie lubię problemów ze snem po locie samolotem*! On jest zły! Właśnie rzucił we mnie wiadrem z wodą żeby mnie obudzić o 6 rano! o nie, to była szklanka wody, którą rozlałem #wee"

XD



Harry  z Nickiem jakiś czas temu .  Powiem Wam ,że nie lubię tego  Nick'a. Wkurza mnie.. -.-

    ...


To Nick  dodał na  instagrama  i ten opis  "  : (  " .



Nick dodał to powyżej przed wylotem Hazzy . I chyba wszyscy wiemy ,ze Nick jest gejem .. Tak to prawda.  Wszędzie o tym huczy . ..





is Nick Grimshaws Gay?


Szczerze to do jego  orientacji nic nie mam  ,ale niech zostawi Harry'ego . I proszę nie mówcie mi ,że  nie chcę szczęścia  Hazzy .


Directionerki mają już pewność ,że to  nagi Lou i nagi Harry XD  





 *le dead*    *, *




Oglądnijcie wideo .. i powiedźcie mi Teraz ,że  " Larry to chory wymysł fanek  , bo przecież oni się tylko przyjaźnią..  "  .  ; <  


<KLIK>





Harry z fanką :

   Szczerze.. to też bym się tak na niego rzuciła  ♥♥♥ 


   ...

Co napisała ta dziewczyna do Dan ?!  -,-

TŁ  :     jesteś  grubą  , brzydką suką  idź się zabić i  nikt nie będzie za tobą płakać   jesteś grubą brzydką dziwką   ( cuntbag ? ) .


Starałam się przetłumaczyć poprawnie. Powiem tyle ,że ta dziewczyna sama  jest ohydną  suką.  Dziwię sie  Danielle ,że ma tyle cierpliwości i życzliwości do takich ludzi.  Za to ją uwielbiam ♥ 


Po wylądowaniu w Tampie mieli chwile na odpoczynek , a następnie mieli lot do LA
- Najprawdopodobniej od jutra zaczną się próby do VMA
- Rodzina i przyjaciel chłopaków będą na gali .
+ Informacje dotyczące gali :
- Gale będzie można pooglądać na vivie
- Chłopaki na gali zaśpiewają WMYB
- Vma odbędzie się w nocy z 6 na 7 września    
 Tak  dokładnie gala odbędzie się około 1: 30 a 2. 30 . Kochana strefo czasowa och jak cie kochają polskie fanki   * ukłon *  -.-   ku*wa .   Może ktoś nagra to wstawię. Sama nie oglądnę bo do szkoły muszę zapierdzielać  , zresztą tak jak wszyscy ! ; c 

Słyszeliście to  XD  hahaha rozwaliło mnie to na kawałki. : 
 
 
Zayn jaka stylówa ; o   . Mam takie martensy jak on tylko czarne ♥♥♥ 


 
 Oglądaliście wczoraj mam talent ? ; D  Był tam taki chłopak , który zaśpiewał piosenkę  ' Use somebody ' .  ♥  Boże jakie to zajebiste było ! 
tu  link :   <KLIK>
 
 My life is like empty book, no-one wants to look into it... 


See you ♥


~~  By  Anka







23 komentarze:

  1. No ja idę do1 gimnazjum i mi się tak nie chce...:[ Buda nas wita!:/Zarąbiaszcza notka ta piosenka:P no jebłam i nie wstane:-D ten blog wymiata!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do 2 gimnazjum!

    Powodzenia przy teście! Mój był łatwy! Na próbnym 36 punktów a na właściwym 32!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten filmik jest chory!!! Ja nie moge

      Usuń
  4. szczeze to fani bibera sa poj... najperw one do nas z ta akcją bilbers heytdirectionerd my do nich directionersloveBilbers (czy jak to sie tam pisze) a one z czyms takim do nas http://www.youtube.com/watch?v=OjbGnOyDDPQ i dotego od 2-3w nocy sa w trendach z We <3 Justin bederwuja mnie załaszcza z tym filmikiem, my z nich w zgodzie chemy byc a one co? lol zróbmy akcje jutro " We <3 One Direction " pokaszmy ze tez mozemy dostac sie do trendów na tyle godzin.! niech nie mysla że sa leprze od nas! iniech ktos chcetny trobi filmik jak niszczy plakat bibera!!! my bedziemy dla nich takie same jak one dla nas!

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam sie z osoba wyżej !

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj Horan Horan :))
    Zayn niezły stajl :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale będzie powtórka gali na mtv o 20:55 7 września

    OdpowiedzUsuń
  8. Buhahahah, ja też to szóstej. Żólwiu ! :*
    Horan jaki sweet. Zresztą jak zawsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też do 6 kl. idę -,- Przybij xD
    O ja pierdole, szacun dla Danielle... o.O Świetna jest! ;*
    Kuźwa no!!! Ja też nie obejrzę VMA!!! -,- Czemu! Czemu nie zrobili tego piątek, albo sobotę?!!! Czemuuuu!! Dobra, wiem, przeżywam, ale no chciałabym obejrzeć na żywo... W necie bym obejrzała, bo MTV nie mam, ale za to Vive... Patrzyłam na program w TV, to nie ma na Vivie pokazane,że bd VMA....? : /
    Ja oglądałam, ale ten występ tak mi średnio przypadł do gustu... Dla mnie to fałszował... Nie mówię, że ja lepiej zaśpiewam, ale tak nie bardzo mi to się spodobało... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O co chodzi w tym filmiku, gdzie jest Harry i Lou ?

    OdpowiedzUsuń
  11. to zaśpiewają WMYB , a ja myślałam ,że LWWY

    OdpowiedzUsuń
  12. też ide do 6 klasy !! (*)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też ide do 6 klasy.6666;)
    (*)

    OdpowiedzUsuń
  14. Będzie ta gala puszczana na vivie ???!!! Bo ja szukałam i nigdzie nie pisało że to będzie emitowane na tym programie .

    OdpowiedzUsuń
  15. Po pierwsze to ja idę do 2 gimnazjum. Po drugie to tą piosenkę słyszałam ostatnio bo brat mi puszczał i jest śmieszna więc się śmiałam, ale z 1D to myślałam że ze śmiechu się po sikam hahaha...
    A po trzecie to wiem że dla wielu to dziwne pytanie, ale kto to Nick ? I jeszcze, też oglądałam mam talent i koleś był super, a jak zaczą śpiewać tą piosenkę to od razu pomyślałam o ONE DIRECTION !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. jeszcze fanki 1d zaczną wyzywac Nicka i to dopiero będzie odpał.

    L.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tez do 6 i boje się testu że będzie trudny.

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja idę do 1-szej klasy Liceum Ogólnokształcącego... (*)
    O jeeeny, jeeeny, jeeeeny !!!;D Zayn jaki Ty cuudowny jesteś!;oo ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja idę do 2 gim [*] jak mi się nie chce ...

    OdpowiedzUsuń
  20. Nosz kurewaa!! Twoje posty mnie miażdżą!!! :D mogła bym komentować każdy wątek, każde zdanie! :)Od początku.... teraz 3 klasa technikum! HA! pozdrawiam :P Nigdy nie ogarniałam tego Nick'a... ale nie siada mi gościu... ;/ to jest pewne że jest gejem?? SPOKO! niech se będzie, ale gdzie indziej... -.- Tyłek Hazzy!!! ^^ Larry 4 ever! <3
    I co to za laska z sapami do Dan?? ;/ widać że sama niedowartościowana....
    HIT NA LATO! nie dość że piosenka wymiata to jeszcze a Niall w 0:34 Bo mam wakacje zjem 3 hot-dogi!!!!! no leże tu!! :D :D idealnie!! :P a 0:55 ściągnę koszule, wywalę klatę !! :D :D hahahaha :D mogła bym tak cały komentować :P ale się opanuje :D Ale klasyczne już ,,nie, nie boje sie" JEST!!!! :D i najlepsze na koniec... Dejv rozjebał system!!! miałam ciary jak tego słuchałam- ja uwielbiam ta nute, a w jego wykonaniu.... to już umarłam!!!!!!
    i to tyle :P się napisałam :P Pozdrawiam!!! :**

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziewczyny, z jednej strony wam współczuje, bo gdybym ja miała jutro pójść na rozpoczęcie to bym chyba depresji dostała bo ja idę już na studia i zaczynam od października, ale z drugiej strony to Wam zazdroszczę bo z największą chęcią wróciłabym do liceum, tam było zajebiście choć nauczyciele tak wpie*dalali, cieszcie się puki jeszcze chodzicie do szkoły, bo na studiach to jest taki roz*ierdziel
    larK.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!