sobota, 29 września 2012

Czy Liam rozstał się z Danielle ?

Hey. Nie mam  dobrych wiadomości do przekazania.  Niestety... Przyznam  i podkreślę ,że nie jest to 100% info . Wszystkiego niebawem dowiemy się od  Liam'a . ( Przynajmniej mam taką  nadzieję ) .  Podobno Danielle i Liam rozstali się z powodu pracy Liam'a. Może coś przestało iskrzeć ? Może to Liam powiedział ,że ją rani a może to Dan tak powiedziała ? Zastanawia mnie tylko ,dlaczego Lou i Elka lub Perr i Zayn nie mają takich kłopotów. A może mają  , i nie chcą ich ujawniać ,albo je w sobie tłumią ? Jak widzicie nie znamy odpowiedzi na mnóstwo pytań.  Cytuję to co napisała ESKA :



Członek One Direciton - Liam Payne rozstał się z dziewczyną :( Piosenkarz i Danielle Peazer byli naprawdę słodką parą . Jakiś czas temu postanowili nawet ze sobą zamieszkać... Co poszło nie tak?!

Zagraniczne media poinformowały, że Liam Payne & Danielle Peazer rozstali się. Fani byli w szoku - para miała poważne plany na przyszłość! Miał być ślub, dzieci... Dlaczego ich związek się rozpadł!? Ponoć głównym problemem była praca Liama...

-"Rozstali się parę dni temu. Coraz trudniej było im pracować nad tą relacją, ponieważ Liam [przez pracę] spędzał coraz więcej czasu poza domem" - powiedział informator The Mirror.

-"Rzadko widywał Danielle przez ostatnie miesiące, a zaplanowana na przyszły rok trasa koncertowa zespołu nie umożliwiłaby żadnej zmiany w tej kwestii. Byłoby im jeszcze ciężej. Postanowili zakończyć ten związek, ale Liam ma nadzieję, że nadal będą mieli ze sobą dobry kontakt. Była jego pierwszą prawdziwą miłością" - dodaje źródło gazety. 








i LINK do oryginalnego artykułu :








Podkreślę też ,ze Liam był smutny gdy Allan w programie pytał o ich dziewczyny . Ma powód ?  I do dziś nie wyjaśnił nam całej sprawy , gdyby byli razem na pewno by  zapewniał fanki o tym .  Eska  jak każda stacja muzyczna  NIE SPECJALIZUJE się w plotkach. Więc w takich artykułach  nie muszą  ( i na pewno nie znajdują się! )  sprawy dobrze sprawdzone .  Dużo osób pyta się o to czy Liam i Dan są razem. Otóż  ODPOWIEDZI NIE ZNAMY . Wszystko w swoim czasie.  Jak na dzień dzisiejszy obawiam się najgorszego : ( . Kocham tą parę ,są idealni . To właśnie dobry przykład dla  tych co nie wierzą ,że wszystko może " zniknąć " z dnia na dzień. Należy się cieszyć chwilą ,która może się juz nigdy nie powtórzyć...


+ Wszelkie komentarze obrażające Danielle zostaną natychmiast usunięte .   5 osób obrażających dziewczyny chłopaków  = usunięcie opcji komentowania dla anonimów.

Wybaczcie ,że tak rygorystycznie ,ale zasady regulaminu muszą być..



<3


O Dan i Liam'ie ..



I FILM <3




Boziu kocham ICH :C






~~ By Anka

18 komentarzy:

  1. szkoda byli parą idealną , jeszcze niedawno na gali MTV było okale szczeże mówiąc rozumiem to mój ojciec od ponad 10 lat pracuje w niemczech a teraz rozwodzi się z moją matką ludzie gdy nie mogą być blisko siebie zmieniają się bardzo szybko a gdy dochodzi do spotkania jeden nie może poznać drugiego ale nie ukrywam faktu iż mam nadzieje że są razemlubie Dan i uważam że pasują do Siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko nie to ! Dan i Liam to idealna para ! Kocham ich za to jak swietna sa para i z dnia na dzien coraz bardziej w sobie zakochani ! Mam nadzieje jednak ze to nie prawda. Dopoki Liam albo Dan tego nie potwierdza,nie uwierze ! Nie moge uwierzyc ;( Liam napial ze jest z Dan i mamy nie wierzyc w plotki ale zaraz usunal tego tweeta. Natomiast siostra Liama napisala dzisiaj ze z Liamem wszystko OK i mamy sie o niego nie martwic. Mam nadzieje ze to nie prawda bo KOCHAM ICH ! Xx

    OdpowiedzUsuń
  3. oni byli parą idealną czemu to sie stało

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zawsze parom IDEALNYM wszystko wychodzi, ale mam wielką nadzieje że to wszystko to plotka, a jak nie to tylko chwilowe rozstanie. Sie okaże :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też mam nadzieję że to tylko plotka...ale sprawdzałam twittera Dan i ona nadal ma swoje wspólne zdj. z Liamem..:\

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie uwierzę póki nie wyjdzie potwierdzenie od samych zainteresowanych, czyli Liam'a i Dani.

    OdpowiedzUsuń
  7. Być może zerwali, ale żadne z nich nic nie mówi, bo cierpią ? Tak mi się tylko wydaje.. W końcu 2 lata to nie jeden dzień.. Byli razem przez tak długi czas, były nawet plany na ślub i dzieci.. Być może dowiemy się od nich tego dopiero gdy pozbierają się po tym..
    To była wielka miłość. Wciąż mam nadzieję, że to tylko plotki, ale jak na razie nic na to nie wskazuje.
    Szkoda.. To była wspaniała para.. Dzięki nim uwierzyłam w prawdziwą miłość, że ona istnieje.. Ale chyba znów się pomyliłam. ;c

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znasz osoby a ją obrażasz no to ja nie wiem co mam myśleć.
    Danielle na pewno nie jest taka jaką ją opisujesz.
    A jeśli taka jest to czemu niby miałaby wyprawiać Liamowi imprezę urodzinową?? Ja jestem bardziej fanką dziewczyn niż chłopaków bo mi ich żal ciągłe hejty od stron fanek chłopaków nie pozwalające im się nacieszyć miłości i w końcu też mogą prowadzić do rozłąki. Nie wiem jaka jest przyczyna zerwania ale jeśli prace to te hejty mogły ją przerosnąć. Postawcie się w ich sytuacji że ciągle was ktoś obraża. Czy nadal chcecie je obrażać??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy tylko Danielle.

      Usuń
    2. bez przesady zeby byc wieksza fanek.dziewczyn niz chlopcow ? -.-Ja. Dan uwielbiam .Sory za bledy literowka . xd

      Usuń
    3. rozumimem być bezczelnym, chamskim ale ty sie nie zaliczasz do osób które takie są bo jesteś żałosna i tyle mam do powiedzenia na twój temat(to dotyczy pierwszej odpowiedzi):/

      Usuń
  10. ale ktos u gory zazdrosci danielle ze ( jest / byla ) z Liamem ... no coz mam na dzieje ze to najgorsza platka z plotek i ze po miedzy nimi w szystko w porzadku ;DD;DD

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że to tylko plotka...to taka słodka i udana para :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że nie są już razem. Byli tacy szczęśliwi. ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Piszesz że nie można obrażać dziewczyn chłopaków... Sama obserwujesz blog anty Eleanor. Nie rozumiem cb -,- Ja je kocham!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oni nie zwrwali tak wszystkie artykuly itd o tym pisaly a potem nawet the hits radio przyznalo ze to plotka i liam nawet napisal na tt zebysmy nie wierzyli w te wszystkie plotki ... zgadzam sie sama obserwujesz blog o anty eleanor tez za nia nie przepadam i za perrie tez nie a dan uwielbiaaaaaaam .

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!