środa, 26 września 2012

informacja

hej.chcialam wam powiedziec ze do ndzl jestem w gorach.dzis zawitam do zakopanego i bd tam do pt a w sob odwiedze krakow. jezeli ktos jest z tych miast to napiszcie mi na gg . moze ktos  bd chcial sie spotkac ;-) moje gg 20754557 nwm czy bd pisala w tym czasie notki zalezy jak bd z wifi w hotelach bo np dzis w karpaczu jestem i wifi tylko na korytarzu -.- teraz pisze z telefonu idziemy na sniezke xd wiec przepraszam za bledy  klawiatura qqerty na dotykowym nie jest taka latwa xd       paula ♥

7 komentarzy:

  1. Ja jestem z takiej małej wsi 40 min od zakopanego ;pp

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jestem godzien od Karapacza. ;d Czemu mnie nie odwiedzisz ?! ; (

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. 42039311, jestem z Krk jbc możesz pisać...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem z Karpacza ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. A jesteś jeszcze w Karpaczu? ;))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!