piątek, 14 września 2012

Takie tam / kilka spraw.

No Hey . Wybaczcie ,że piszę posta wieczorem ,ale niestety w dzień nie miałam czasu. Chciałam otóż wyjaśnić kilka rzeczy. Dla mnie oczywiście ważnych . Ja naprawdę rozumiem ,że  nie jesteście zadowoleni z tego ,że mało tu się dzieję i ogólnie nie ma tu " życia " i wieje pustkami .  Nie możecie porównywać tego co  było kiedyś do tego co jest dziś. ..Kiedyś nowy blog , pełen energii  i zapału wszystkich dziewczyn . Tak dokładnie.. Dzisiaj dużo się zmieniło. Wiem ,ze to banalne tłumaczyć się szkołą , obowiązkami ,ale  tak to jest. Moje zycie od 2 tygodni to ciągłe :  szkoła , korepetycje , kółka , odrabianie lekcji , przyjaciele , szkoła , korepetycje , kółka .  ledwo znajduję czas by  zjeść coś normalnie .. Jestem tym cholernie przemęczona . I jeszcze na głowie blog. ..  Staram się i zamierzam zrobić porządek . Jeśli można to tak nazwać. Może za dużo od siebie wymagam .. Oczywiście  zostawiając bloga ufam najbardziej redaktorkom.  Dziękuję Joli ,że stara się jak może.  Na pewno dowiem się co resztą dziewczyn a przynajmniej mam taką nadzieję .  




Kilka newsów :

Nawet Nando's złożyło  życzenia urodzinowe  Niall'owi :D


 



Chciałam Wam zaprezentować  moje nowe zdjęcie w tle :

Hahaha . XD




Opis wczorajszej Party Hard u Niall'a . ( Po ang )


<KLIK>





Niall wczoraj z torcikiem :







Urodzinki Niall'a : D





Eleanor dodała to na  TT  :





Dobranoc . ; *


~~  Anka

5 komentarzy:

  1. Oj tam, oj tam blog jest super ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem to, że nie macie czasu bo szkoła i inne. Ale denerwujące jest to że jak którejś z was się nudzi to piszecie o tym że zaraz umrze z nudów i zadajcie mi jakieś pytanie. My wiemy że teraz nie macie tak dużo czasu jak w wakacje. Ale przez takie notki tracicie czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi tam się wasz blog podoba! Wiem że nie macie czasu bo sama mam taki problem i nie nadążam ledwo wejdę do pokoju a tu już21 :) nie martwcie się ja zawsze będę czytała tego bloga<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.youtube.com/watch?v=nZtj0zT06Hw ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z 2 komentarzem. Rozumiem, że macie szkołę, naukę itp. i nie macie za dużo czasu na zrobienie notki, ale po ro robić posty i pisać, że umieracie z nudów ?? To trochę denerwuje. ;/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!