poniedziałek, 3 września 2012

I'm so sorry ...

Hey ... Na samym stępię chciałabym was przeprosić i poprosić abyście przeczytali to do końca. 
Na prawdę nie chciałam i nie chcę tego robić ale nie mam wyboru ... Czasami coś co przeczytamy w internecie rani bardziej niż to co możemy usłyszeć ... Nie chcę się rozpisywać [...]
Chciała bym wam bardzo podziękować za to że dzięki blogowi poznałam tyle wspaniałych ludzi, tych ludzi jest bardzo wielu ale w śród nich poznałam bardzo bliskie mi osoby ...
Jeśli chcecie wiedzieć dlaczego to robię to dlatego że jestem ''popierdolona'', jestem ''idiotką'' ... i tak ''ogarnęłam się'' ! Zawsze jestem ogarnięta i przepraszam że niektóry o tym ni wiedzą ... Chciała bym dostać taki zjeb jaki dostałam TU na ulicy tylko dlatego że wyraziłam swoją opinię. Bo tam mogła bym wezwać policję a TU nie mogę zrobić nic ... tylko odejść. Przepraszam ... Ale skora mam ''wyjść'' to wyjdę ale inaczej niż można przypuszczać. Niedługo usunę się z tego Bloga ...
Po co mam TU być skoro tylko ja tu nic nie pisze?! A to czy TU jestem czy nie, niema pewnie dla was znaczenia ... Niektóry z was nie wiedzą że 16-letni ''ludzie'' mają więcej obowiązków niż większość z was a to czy jestem zdrowa czy nie też was nie obchodzi! Pewnie nikt z was nie wie że przed przyjściem TU na Bloga byłam poważnie chora ... Ale po co dla was jesteśmy tylko ''robotami'' które piszą to co chcecie ... A anonimy to przecież królowie wszystkich Blogów. To oni nami żądzą [...]


Jedno zyskasz, drugie tracisz ...


Jeśli są takie osoby które chcą mieć ze mną kontakt to wiecie gdzie mnie szukać ...


Kiss and love ...
by Nata_123 ♥

40 komentarzy:

  1. Też mam 16 lat i wiem jak to jest. Teraz czeka LO, nowi ludzie, nowe obowiązki, dojazdy autobusem i czasem w grę wchodzą zajęcia dodatkowe. Nieważne co mówią pieprzone Anonimy, bo KOZAK W NECIE, ***** W ŚWIECIE, grzecznie mówiąc. Nie ma co się przejmować, tylko żyć dalej, bo na swojej drodze każdy jeszcze spotka 985748769457 takich osób. Wiem, że nie zmienisz swojej opini prez mój komentarz, ale przemyśl wszystko jeszcze raz i zostań z nami :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jak to jest z obowiązkami i jakąś poważną chorobą. Ale nie traktujemy Cię jak robota czy coś. Byśmy czekały na rozdział tyle ile by ci było potrzeba. Piszemy coś kiedy następny czy coś bo strasznie kochamy to co piszesz. Nie będę Cię błagała tak jak pewnie reszta to zrobi żebyś nie odchodziła, to twoja decyzja, ale mam jedną prośbę: nie odchodź na zawsze... może jeszcze kiedyś się spotkamy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam, pomyliłam się, nie rozdział tylko notke :)

      Usuń
  3. One Direction Forever3 września 2012 14:40

    Wiem,że to rani,ale bądź silna i nie bierz sb do serca tego co mówią inni ,oni po prostu chcą się na kimś wyżyć i zachowują się jak nie powiem kto ;/ Ja też pewnie była bym bardzo zraniona i naprawdę szczerze Ci współczuję ,ale proszę zostań z nami <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli to lubisz to robić, to czy warto z tego rezygnować? Rozumiem, że to boli ale czy warto przejmować się tym co napisze 2 lub 3 ludzi. Mogę się założyć, że więcej ludzi lubi to co piszesz i akceptują to że czasami masz odmienne zdanie niż oni sami. Może zamiast rezygnować z tego zrób sobie małą przerwę i przemyśl to na spokojnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu piszesz, że mało tu piszesz skoro to nie prawda. To że byłaś poważnie chora to Twoja sprawa prywatna , gdybyś o tym tu napisała to na pewno uzyskałabyś nasze wparcie bo w końcu directioners to jedna wielka rodzina x . Musisz by silna i nie zważać uwagi na hejty. po prostu je ignoruj bo to najlepsza obrona.
    Ej, kochanie spokojnie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mnie boli jak ludzie hejtują, niestety na tym świecie jest coraz więcej takich 'mądrych' internetowych pizd, niestety. Powinnam Ci napisać, że nie powinnaś zwracać na hejterów.. i to prawda bo nie powinnaś... ale ja sama nie potrafię, bo to strasznie boli, czasami nawet jak piszemy że mamy to gdzieś to i tak gdzieś na sercu zostaje ta rana...

    Ja staram się żyć zasadą, że musi nas spotkać coś złego gdziekolwiek aby przyszło coś dobrego! Więc trzymaj się!!! xxx

    OdpowiedzUsuń
  7. PS: Rozważ tą decyzję, bo jeżeli lubisz pisać na tym blogu to powinnaś zostać bez względu na wszystko <3 !

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostań z nami! ;) Wiem ,ze to zabrzmi głupio ale nie przejmuj się tamtymi komentarzami.Każda z dziewczyn która prowadzi tego bloga jest wspaniała i powinna o tym wiedzieć.Dzięki wam zawsze mamy świeże informacje ;) A ten blog to też ty więc mam nadzieje ,że jednak zostaniesz,trzymam kciuki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też twierdze że powinnaś zrobić sobie przerwe żeby to wszystko przemyśleć, ale mam nadzieje że wrucisz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem dobrze postąpiłaś. Mało piszesz akurat na tym blogu. Osobiście nie widzę różnicy kiedy będziesz a kiedy nie. Więc Auf Wiedersehen :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieprz sie i nie wyjeżdżaj tu z Niemieckim, każdy ma swoje uczucia, jeżeli ci coś nie pasuje to po prostu nie czytaj tego bloga i wypier*****

      Usuń
    2. Pozdrowienia z Berlina skarbie <3 :) xx

      Usuń
    3. Ha ha ha! No jej pojechała ! :-D:-D:-D tak ma być! XD

      Usuń
  11. Rozumiem cie ale mnie tylko w takich sytuacjach uspokaja głos Luny Lovegood w Harrym Potterze
    Musisz dać radę nawet jeżeli inni o tobie tak mówią.
    Dlaczego jak Danielle usłyszała słowa ze jest głupia,gruba,itd to dlaczego nie zerwala z Liamem?
    Dlatego bo ludzie to jedno a to co kochasz to drugie.Blog musi miec przecież krytyków.Nie chce cie źle wspierać ale musisz to przezwyciezyc,być od nich silniejsza!A i jeszcze 2 sprawy
    1.Anonim-to ja,ale tylko dlatego bo nie mam tu konta i jest mi nie potrzebne,a chce komentować tego bloga bo jest najlepszy!I to tylko ty możesz go uratować...
    2.Kiedys zmarła mi opiekunka.Na chorobę nie uleczalna.O śmierci dowiedziałam sie w taki sposob jaki nikt by nie przypuszczał...Od klepstydry.Moja mama nie chciała mnie zasmucac ale mnie to nie obchodziło,musiałam to sprawdzić a teraz mam tego skutki.Wspolczuje...tobie,załodze i Twojej walki.
    Lecz nadal wiem jedno ze nikt zmarły nie chce bliskiej osobie zrobic śmiercią przykrości,a smierc jest wywołana słabością gdyż pozwalasz sercu przestać bić...
    Anonim albo i wiecej...

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie odchodź proszę! Jesteś tutaj potrzebna! Ja jestem od cb o 2 lata młodsza ale wiem że masz teraz więcej obowiązków.
    Nie zwracaj uwagi na takie komentarze od osób które cię krytykują! Po prostu nie bierz tego do serca bo nie zwracaj uwagi to za dużo powiedziane!
    Na pewno więcej masz "fanów"!!!
    Proszę przemyśl to jeszcze!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie od choć proszę!!!.....;(

    OdpowiedzUsuń
  14. Nati, kochana! Ja wiem, że pewnie te komentarze teraz już nic dla Ciebie nie znaczą, ale... chcę, żebyś wiedziała, że dla mnie (wiem, że to niewiele) jesteś świetna w tym co robisz. I nie, nie wiedziałam, że byłaś chora, nie mogłam też dokładnie wiedzieć ile masz obowiązków, chociaż domyślam się, że w trzeciej klasie gimnazjum można mieć już wszytskiego dość. Mam starszgeo brata, więc wiem ile to pracy, choć on i tak nie udzielał się tak jak Ty i pewnie nie był tak zapracowany. Ale mimo tego, że o żadnej z tych rzeczy nie wiedziałam, to szanuję Cię. Bardzo Cię szanuję i bardzo Cię lubię. Jako zwykłego człowieka (bo tak należy szanować każdego z ludzi), ale i jako wspaniałą redaktorkę i oddanę Directionerkę. Oczywiście to jest Twoja decyzja i ja nie mogę jej zmienić (chociaż niewątpliwie bym chciała). Tylko pamiętaj, że zawsze znajdą się ludzie, nie dość odważni by powiedzieć Ci prosto w twarz co o Tobie myślą, ale też tacy, którzy nie odważą się tego nawet napisać, przedstawiając się osobiście (ja nie mam konta Google, więc dldatego piszę z anonima). Zawsze znajdą się ludzie, którzy będą z Ciebie szydzili, wyzywali Cię itd. Najważniejsze, żeby się im nie dać. Dalej przeć naprzód, robić swoje. Robić to, co się kocha. Pokazać, że się potrafi. Więc proszę - jeśli pisanie na tym blogu było rzeczą, którą kochałaś, to nie rezygnuj z tego, choćby nie wiem co! Nie popełniaj tego błędu! Lecz jeśli to nie było dla Ciebie ważne i nie chcesz tego kontynuować, to wiedz, że będę o Tobie pamiętać. Myślę, że parę innych osób również ;)
    Pozdrawiam, trzyamj się! Mam nadzieję, że to przeczytałaś...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o boże a ty nie lepsza , pięknej księżniczce coś nie pasuję ? jak tak to się ODPIERDOL ! JESTEM CIEKAWA JAK TY PISZESZ PODAJ NAZWE BLOGA A Z CHĘCIĄ SIĘ POŚMIEJE !

      Usuń
    2. Trochę kultury co ?! Nikt na tej stronie nie będzie wyzywał redaktorek i czytelników. ! -.-

      Usuń
    3. Właśnie ludzie ogarnijcie !

      Usuń
  16. dlaczego o jakieś kilka komentarzy nienormalnych "nastolatek" jest taka afera? w internecie każdy pisze co chce, i gdybyś chciała przejmować się wszystkim co ktoś napisze już dawno wylądowałabyś w psychiatryku. także trzymaj się dziewczyno, przyjmuj do wiadomości wszystko co ludzie napiszą a potem rób swoje :) sama mam 18 lat i nie mam czasu na szukanie gdziekolwiek info o chłopakach, więc dla mnie każda z was na tym blogu jest zbawieniem :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Drogie redaktorki, mała propozycja ode mnie - usuńcie możliwość dodawania komentarzy przez anonimowych czytelników. Będzie mniej komentarzy, ale nie będzie juz tych obraźliwych, bo nikt z normalnego konta raczej nie odważy się napisać takich rzeczy jak powyżej. Osobiście uważam to za jedyną możliwość.

    OdpowiedzUsuń
  18. zostań i nie przejmuj się nimi , rób to co kochasz jak najlepiej potrafisz . nie odchodź !

    OdpowiedzUsuń
  19. NIeeee, nie odchodz ! ;c

    OdpowiedzUsuń
  20. nie odchodź :(

    OdpowiedzUsuń
  21. nie odchodź !!! zostań z nami ni przejmuj się anominkami :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Proszę nie odchodz twoje posty są inne nisz wszystkie , gdy jest mi smutno to jak na nie patrze to się uśmiecham ;D a te pierdolnięte hejty , miej je w dupie a ja jestem ciekawe czy te pierdolnięte dziwki co cie obrażąją , wogóle umieją pisać bo z chęcią poczytałam bym ich gówniane blogi zresztą directioner trzymają się razem , a one nie są directioner tylko zwykłe szmaty które kochają 1D za ich twarze ! proszę cię wróć! xx

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie odchodź jestes wspaniała błagam tak cie lubie jestes moją ulubienica nie będę jakoś strasznie wymieniać kogo lubie a kogo nie ale ten blog bez ciebie to nie blog Bardzo dziewczyny cie potrzebuj a DLA MNIE NIE JESTEŚ ROBOTEM ANI ZADNA Z WAS NIE JEST KOCHAM WAS WSZYSTKIE uraziłaś mnie tak pisząc :( mam nadzieje że nie odejdziesz!!!!! <33333333333333 LOVE U

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie proszę nie odchodź
    Wiem, ze to boli..
    Mam łzy w oczach..
    Directioner to wielka rodzina.. zgodze się z komentarzami powyrzej
    Nie zwracaj uwagi na te głupie komentarze.
    Ich komentarze świadczą o poziomie ich inteligencji..
    Proszę nie odchodź
    DIRECTIONER FOREVER <3

    OdpowiedzUsuń
  25. PROSZĘ PRZECZYTAJ. Wiem,ze i tak tego nie przeczytasz,ale chce ci powiedzieć,ze oprócz ciebie 3/4 osoby napisały,ze masz racje. zobacz do tego posta Natalii.. A jeden anonim ma sprawić byś odeszła ? skąd wiesz ile osób tam pisało ? przecież mogła to być jedna osoba... Chociaż szczerze muszę przyznać ci racje,że Anka popełniła błędy np. zatrudniając 7 redaktorkę. I tak było was dużo.To nie twoja wina,byś musiała odchodzić z bloga. Anka powinna zrobić porządek,a nie zatrudniać nowe.. Przecież byłaś tu chyba druga, tak ? I po prostu odejdziesz ? Wiesz...,za bardzo cię nie lubiłam, muszę to przyznać, dlatego,że nie wybrałaś żadnej pracy na twojego bloga z opowiadaniem, a na pewno każda się namęczyła z pisaniem kolejnego rozdziału, przynajmniej ja... Ale myślę,że urazy nie należy długo chować. :))

    OdpowiedzUsuń
  26. *choc szczerze musze przyznac ci racje,że nie ma co pisać.. (dalej od słowa Anka) *

    OdpowiedzUsuń
  27. lubię wchodzić na tego bloga...co ja gadam to mój ulubiony:D chodzi o to ,że co chwilę pojawia się komentarz ,że któraś z redaktorek czuje się niedoceniona albo otrzymała kilka negatywnych komentarzy i odchodzi...wiem ,że dla was to może trudne ,ale to irytujące kiedy widzi się coś takiego po raz kolejny ,więc dziewczyny głowy do góry wszyskie jesteście świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Natalia-Ja xie uwielbiam . : ) Nie odchodz przez jakies anonimmowe **** ! . Nie uwazamy cie za robota ty jestes super . ! Zablokujcie mozliwosc dodawania komentarza z anonimowego . Prosze was. Nie bedzie dla was zasnych. minusow . Tylko to dla waszego bezpieczwnstwa . A i Natalia ma 16 Lat i nie jest taka jak wy kochane anonimki <3 Ze nie ma przyjaciol ani hobby . I nie widzi swiata poza komputerem , laptopem czy innym gownem ... ! Hejtujecie wszystjich na zmiane Anka ,Narala itd . ! Ale tak jest jak sie siedzi 24 na dobe wpatrzonym w Ekran . -,- Natalia ja sie nie bd szczypac i powiem w prost CB chyba powalilo.ze chcesz odejsc . !(Delikatnie mowiac . ).P.s :Do anonimek istnieje tez takie cos jak problemy w zyciu . : ) Przyznaje ze raz czy dwa nie wiecej wkurzylam sie na jakas redaktorke i ja zhejtowalam .Ale bardzo mi za to wstyd . Zaluje .. Przepraszam . Jestem z toba i z wami . : *<3

    OdpowiedzUsuń
  29. hahahahah .
    nie moge zrobic niczego innego tylko wysmiac komentarz wyzej i ciebie. Anonimku (wiem ze tez nim jestem ale nie mam zadnego konta google czy cos) piszesz, ze anonimy to ****. przeciez SAMA JESTES ANONIMKIEM. wiecie co wy robicie? najpierw hejtujecie redaktorki, a pozniej przepraszacie. tak, wiem, ze tak robicie, bo blog nie ma chyba az tylu czytelnikow. a ty co? nie gapisz sie w ekran? takie dlugie komentarze tylko o tym znacza. ja sie przyznaje. przynajmniej. jak zablokuja anonimy, to jak bedziesz wszystkich bronic ?! "cb chyba powaliło -do natalii" haha. chyba cb.. Mowi ze hejtuje, przyznaje sie i przeprasza. ale dobra zaluje, nie jest tak zle. do natalii: madra? madra? " TU bla bla bla TU bla blalalalla TU TU TU TU bla bla " juz nie piszesz "NIE KOPIOWAC!!!!" I jakis znaczkow durnych. nikt nie bedzie kopiowal twoich, powtorze, durnych wpisow. chyba oszalalas. hahhahah . "żądzą" chyba 1-klasistka. 16latka?! tfu . a i zgadzam sie z tamtym komentarzem, w ktorym bylo ze i tak malo pisalas wiec nie ma roznicy z niczym. pech. ADIOS. tyle mialam do powiedzenia . Bay .

    OdpowiedzUsuń
  30. Ej nie możesz odejść . Nie możesz odejść . Jesteś Mi tu potrzebna . LubięTwoje opowiadania ! Nie możesz . Nie poddaj się . To tylko jakiś popierdolony hejter . A to co napisał świadczy o nim samym i jego inteligencj . Zostań proszę . Płacze jak to pisze . Mam 16 lat i od tego miesiąc jestem w nowej szkole . I tam też mnie hejtują za to że słucham i lubię 1D . Muszę im codziennie się przeciw stawiać . Muszę ich pokonać . Chodź moja psychika nie wytrzmuje . I też czasem nie daje rady. Ale proszę nie odchodz . Jesteś mi tu potrzebna .. Jak czytam twoje opowiadanie mam wrażenie że jestew częścią tego świata zawartego w nim !! Proszę zrób to dla mnie i zostań . :'(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!