niedziela, 30 września 2012

Anka i jej pierdoły

Hey,Nuda  ; / u chłopców nic nowego. Więc postanowiłam Wam trochę opowiedzieć o sobie. Wiem wiem,że robiłam to  dużo razy xd ,ale zawsze o czymś zapominałam . To blog o one direction , zgadzam się ,ale to nie znaczy  ,że nie można tu pisać imaginów czy faktów o redaktorkach .Więc proszę  niektórzy nie róbcie ' buntów ' .  XD


- Nie lubię Kosciołów, boje się ich . Jestem cheścijaninką ,ale czasami sama już nie wiem czy nie jestem przypadkiem ateistą. ; /

-Nienawidzę Biebera , po prostu mam na niego uczulenie .

-Za 6 dni Directionerką będę równo 9 miesięcy <3

-Kocham ćwieki . Mogłabym je nosić do wszystkiego .

- Mam tylko dwie prawdziwe przyjaciółki  , Weronikę ( którą znacie :D )   i Patrycję  .

- Moje konto na fb ma 2 lata. *.*

- W realu mówią na mnie Papuś. Wszyscy ( no może oprócz rodziców i nauczycieli xd ) .

- Zakochałam się od początku września  w takim chłopaku <3


- Bardzo chciałabym kiedyś zatrudnić na bloga Directionera - chłopaka :D

-  O moim blogu wie pani od polskiego . Która oczywiście się mnie pytała o to na forum klasy . Dlatego jestem fejmys :D  ( pewnie sie zastanawiacie  jak się dowiedziała.. Otóż  kazała nam  niedawno napisać charakterystykę o sobie , napisałam ,że moim hobby jest dziennikarstwo i ,ze prowadze bloga. )


- Gdy skończę 18 lat będę miała  2 kolczyki . Jeden  pod ustami , drugi  w brwi :D

- Z całego serca nienawidze koloru swoich włosów. od zawsze chciałam być ruda xd


- Kocham modę  , uwielbiam kombinować z ubraniami . Pisać po butach i przerabiać .
-Nie cierpię Eleanor.


- Nie lubię wf bo zawsze niszczy mi się grzywka gdy biegam . A lakieru ze sobą nie zabieram.

-Za 3 miesiące mam urodziny <3

- Jestem szczerza do bólu jak mi coś nie pasuje to gadam to co myślę. Nie zawsze jest to dobre xd

- W przyszłości chcę być modelką , chociaż szanse są 1 na milion . :D

-  Wkurzają mnie osoby , które myślą ,że 12-latki to dziewczynki , które maja bawić się lalkami. Ja jestem ,ze tak powiem całkowitym tym przeciwieństwem .

- Lubię AC/DC  ,ale to tak od kilku tygodni . Nie cierpię Nirvany .

- W przyszłym roku wybieram się do " Mam talent " z  którąś z  piosenek z albumu " Take me Home " .

- Co roku dostaje  minusowe punkty za pomalowane paznokcie. Szczerze to mam na to wyjebane .  Nienawidzę swoich niepomalowanych paznokci xd

-Ważę 45 kg. ( Jak dla mnie o wiele za dużo .. )


-Kocham horrory . Oglądnęłam  z 40 takich filmów.

- Lubię piłkę. Czasem gram sobie sama na stadionie.

- Piszę pamietnik.


EDIT :

- Od tygodnia jestem  fanką Conor'a Maynard'a *.*  Prawdziwe cudo . Kocham go normalnie.

( gdyby ktoś nie wiedział o kogo chodzi : XD



<3


To chyba na tyle. Nie mam dalszych pomysłów :D

I na koniec ja :







~~ By Anka

35 komentarzy:

  1. super jesteś <333 kocham cb i waszego bloga....a gdzie tak właściwie mieszkasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. serio? też chcesz iść do "mam talent" ? omb.. ja też mam taki zamiar, ide do następnej edycji ;* witaj w klubie kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. - Nie lubię wf bo zawsze niszczy mi się grzywka gdy biegam . A lakieru ze sobą nie zabieram. LET ME LOVE YOU :33333 haha wrzucić jakiś kawałek piosenki w Twoim wykaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile ty masz lat? Bo wiesz zdziwiło mnie że napisałaś
    ,,Wkurzają mnie osoby , które myślą ,że 12-latki to dziewczynki , które maja bawić się lalkami. Ja jestem ,ze tak powiem całkowitym tym przeciwieństwem ."
    To znaczy że masz 12 lat?

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez mam 12 lat i yez wkurzaja mnie takie osoby a ja jestem totalnym przeciwienstwem . Mam talent ? Omomomomomomo. ;3 Wrzuc piosenke w twoim wykonaniu : D Plissss. !

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham cię! Ja mam 11 (za pare miesiecy tez bede 12 miała) ;D też chciałam mieć rude włoski i zgadzam sie z tym że 12latki nie muszą sie lalkami bawić(no chyba ze lalkami chłopaków ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w kończę w środę 16 lat i myślę, że kiedyś się tak mówiło o 12-latkch (jak o dzieciach- dosłownie), bo teraz faktycznie zdaje się, że kompletnie tak nie jest :) Uwielbiam wasz blog i szczerze, wydaje mi się jakbyś była w moim wieku- ten sposób pisania i ogl charakter. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To blog o One Direction i musisz zrozumieć ,że odwiedzamy go żeby poczytać o nich ,a nie o tb

    OdpowiedzUsuń
  9. też sie zastanawiam czy nie iść do mam talent tylko nie wiem czy mam wspaniały głos i za też za 3miesiące kończe 12 lat..

    OdpowiedzUsuń
  10. wiesz Anka mam poradę nie idź do mam talent bo to ci nic nie da oprócz kasy idź do x factor tak jak ja tam przynajmniej zetkniesz sie z prawdziwą sceną muzyczną na prawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł z tymi faktami ...
    Jolks to ma dobre pomysły :D
    Chciałabym też żeby Jolka , Natalia , Natalia , Anka ( Obsesja ), Paula , Klaudia dodały o sobie FAKTY , szczególnie Klaudia , Paula , Obsesja i Natalia , bo wcześniej nie dodawały , i ZDJĘCIA !!
    Jeśli tak jak w regulaminie, chcecie dbac o czytelniczki, to to zróbcie . Jak tak zależy ... Jeśli nie, dowodzi to , że nie przestrzegacie regulaminu i nie dbacie o czytelniczki . Czyli my też nie musimy tego robić . Nie róbcie tak , że niby tego nie czytałyście , bo to oczywiste , że to zrobilłyście , ale nie chcecie dodawac swoich zdjęć itd . ...

    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    \/

    Podpisano: Jjidhjuhfjubnhjfhud


    : |

    OdpowiedzUsuń
  12. jak jesteś zapisana na fb bo też mam fb

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj Anka Anka mamy tyle ze sb wspólnego ;333 x

    OdpowiedzUsuń
  14. łął!!! w przyszłym roku muszę cię widzieć w mam talent!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, ten blog jest świetny, a Twoje fakty bardzo ciekawe :D Tez jestem w Twoim wieku i follow me:http://www.facebook.com/wiktoria.kuczynska.161
    https://twitter.com/Nialler_aww ♥
    Podpis: I LOVE HORAN HUGS

    OdpowiedzUsuń
  16. ja piernicze , 45 kg ?! *.*
    teeeż chce <3
    od jutra się odchudzam no ! :D
    jak to zrobiłaś że tyle ważysz? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc .. to nic nie robię. Sama sie dziwię bo dużo słodyczy jem xd cuda haha.

      Usuń
  17. Dokładnie, którego grudnia sie urodziłaś?
    Bo ja 8 i może sie urodziłyśmy w ten sam dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dodaj piosenkę w swoim wykonaniu !! Koniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Conor?! Podkradasz mi chłopak Anka! Conor is my <3 and 1D :D

    OdpowiedzUsuń
  20. aaa, przed chwilą było LWWY na Vivie . *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. Czytam Twojego bloga od dłuższego czasu i bardzo mi się podoba *.*
    Chyba nigdy nie przestanę go czytać :D
    http://spelniacmarzeniaa.blogspot.com/ Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam prośbę ! :D jeżeli macie itunes to ściągajcie LWWY ! :) Jest już na #2 miejscu a my potrzebujemy #1 ! :) Miejsca wchodzą na wyższe poprzez jak największej ilości ściągnięcia piosenki xD Także ściągajcie ! :) Dzięki temu chłopaki mogą nas zauważyć ! :] A także pokazać Polsce że jest tu wiele Directioners ! xD
    A jeżeli jeszcze nie macie itunes , możecie ściągnąć tutaj : http://www.apple.com/pl/itunes/download/ :)
    dzięki xxx
    rozgłaszajcie jak możecie ! xxx

    OdpowiedzUsuń
  23. A ile masz wzrostu? ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. czy nadal można przysyłać wam imaginy?

    OdpowiedzUsuń
  25. Pisze się "chrześcijanka", a nie "chrześcijaninka"...

    OdpowiedzUsuń
  26. Mamy ze sobą tak dużo wspólnego... Strasznie chciałabym zobaczyć twoje DIY. ;)) Mogłybyśmy się jakoś umówić i przesłałabyś mi fotki ? ;D
    Love ya xx

    OdpowiedzUsuń
  27. jezuu -.-
    aż przykro czytać takie pierdoły

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!