poniedziałek, 24 września 2012

ledwo co!

ledwo co nie wyleciałam z bloga.uffffff. jak większość z Was wie, jestem w liceum, i nie ogarniam nauki, dlatego zaniedbałam moje notki. jednak od dziś postaram się dodawać je codziennie, jeżeli ominę jakiś dzień, to nie złośćcie się.

1.chłopcy w Niemczech.


















z Perrie. kocham ją <3

2. Harry wczoraj w Londynie:












3.w sobole Louis, Harry, Liam i Niall oglądali razem xfactor i louisa.
4. i eleanor w sobote:


uciekam. Natalie, see ya soon Xxx

ps: kocham Harrego strrrrrrrrrrasznie ;(


12 komentarzy:

  1. kocham twoje posty <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post♥. Wchodźcie na mojego bloga http://imagio1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalia Marzec: moge wiedzieć ile masz lat? ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Super notka ;D Wiadomo każdy ma mniej czasu na bloga, przez szkołe ale dasz rade <3

    zapraszam ;)
    http://whereverigo1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nienawidzę Perrie jest BRZYDKA, na sam widok jej źle mi się robi Nie wiem jak Zayn mógł z nią się związać ale to nie moja sprawa....
    Post zajebisty <3

    Zapraszam na bloga

    http://mojawymarzonahistoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nienawidzić człowieka za jego wygląd...na jakim ja świecie żyje ?! pokaż swoją mordke jak jesteś taka cwana.
      Boże, widzisz , a nie grzmisz.

      Usuń
  8. A NIE, bo ja bardziej go kocham!!!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja uwielbiam Perrie, zresztą El i Danielle też.. Nie rozumiem tego hejtowania dziewczyn.. ;/
    Świetny post. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Horsn zabijasz mnie :) a tak poza tym cudowna jesteś :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!