czwartek, 14 czerwca 2012

300.000 odwiedzin !

Hey kochani.  Jak już pewnie wiecie dzisiaj  dobiliśmy już do 300.000 tys.  odwiedzin.  Jestem very happy z tego powodu ! To dla mnie na prawdę dużo. To niesamowite uczucie   patrzeć na taką liczbę :33 .  Choć wiem ,że przez ten blog mam coraz gorsze oceny i relacje ze znajomymi. I tak  go kocham . Nie wyobrażam sobie ani chwili bez niego. Chcę jeszcze raz bardzo podziękować wszystkim osobom które piszą tak miłe komentarze  do naszych postów. Ale co ważniejsze.. nie osiągnęłam bym tego bez tych wspaniałych redaktorek !  Dziękuje ,że się staracie <33 Jesteście niesamowite  ! Mam dużą nadzieję ,że z każdym dniem będziemy wkładać w tego bloga tyle ile możemy by służył innym  , by był niezwykły. Wiem ,że są lepsze , ale te osoby które poświęciły tu chociaż minutę są dla mnie bardzo ważne ! ;** Mogę wam również zdradzić .. gdy prowadziłam go  jeszcze sama.. chciałam się poddać i zostawić go . Ale tego nie zrobiłam , dziś się z tego ciesze.  Wiem również ,że  zawsze spotkamy się z hejtami ale  nie bedziemy się tym przejmowac. To również proste ,że nie każdemu podoba się to co napiszemy , dodamy.. ja staram się to rozumieć. I przyjmuję krytykę tak jak przystało. Dziękuję za miłę słowa o naszym blogu.. nawet nie wiecie jak ciepło robi się na sercu  czytając komentarze  typu " Kocham Waszego bloga ". Nie odpisuję na wszystkie , bo musiała bym w kazdym komentarzu ująć słowo " Dziękuję  " . Więc  wszystkie serdeczne podziękowania składam  właśnie tu.  Mogłabym powtarzać to wile razy bo  i tak nie zdołam wyrazić tego co naprawdę czuję ! <33333



 


By  Anka

12 komentarzy:

  1. Ja chce podziękować , za możliwość pisania tu . za to że czytacie nasz blog i lubicie go . racja , bardzo cieplo się robi na sercu czytając tak miłe komentarze <3 WIELKIE DZIĘKUJE dla Anki , Jolki , Natalii i wszystkim czytelnikom , za to jesteście i razem tworzymy tego cudnego bloga .! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. @Anonimowy ! Ostatni raz widzę tu taki badziewny komentarz.. -.- Co jak co ale redaktorek na tym blogu nikt nie będzie obrażał !

      Usuń
  2. to jest cudny, boski, ZAJEBISTY blog ^.^ wchodze codziennie ;) Też mam bloga o One Direction : one-direction-and-me.blogspot.com ;) Na razie ma ponad 6000 wyświetleń, stało się to w 2 miesiące, ale nikt komentarzy nie pisze, jak już to tylko w kółko 4 te same osoby ;( Nie wiem jak wy to robicie, że macie po 20 komentarzy, a ja z przyjaciółką max. 4 ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepszy blog o 1D jaki kiedykolwiek czytałam :)
    mimo, że nie macie czasu to staracie się wstawić posty. i nie ważne, że krótkie i na szybko. Ważne, że są i to się liczy :) :)
    podziwiam was wszystkie za to :) i życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :* :) :)

    M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję <3 i czekam na kolejne 300.000 tysięcy odwiedzin : D
    Zapraszam do mnie na opowiadanie o 1D:
    http://my-dreams-they-arent-as-empty-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham ten blog. :D O istnieniu One Direction wiem od około 6 miesięcy, ale już od tamtej pory lubiłam ten zespół. O istnieniu tego bloga dowiedziałam się niedawno. Natrafiłam na niego przypadkowo, ale od razu mi się spodobał. Od tamtej pory codziennie zaglądam tutaj. Podobają mi się wszystkie posty. Czasem nawet nie macie czasu, ale i tak chodź coś małego tutaj wrzucicie. Gratuluję Wam wszystkim. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszy blog o one direction <3
    Kocham go ! :P
    Zayn *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dołączam się . ♥ :)
    Jesteście cudowni . <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się Dołączam ;*
      Kocham Was ...! ♥ Xx.

      Usuń
  8. kocham tego bloga:D i emmm...NIE MA lepszych;)

    OdpowiedzUsuń
  9. tutaj masz przyjaciół :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!