czwartek, 28 czerwca 2012

Newsy i gif'y.

Hey.  ; D   U mnie jutro zakończenie roku ..  w końcu  WOLNE !    Nie wiem jak wy ale ja nie zmarnuje żadnej minuty w wakacje  xd


Wczoraj na koncercie  chłopcy   śpiewali piosenkę Katty Perry   " Teenage dream ". Kocham tą piosenkę.




Niall , wszystko ok ? xd

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m6avz7dAYs1roqvrqo2_500.gif


Louis  zakłada perukę   ochroniarzowi Andy'iemu .





Paul niesie  Hazzę  xd

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m68wrcmifR1r7gmbbo4_250.gif



Chłopcy wczoraj jadąc do Charlotte   zjechali jeszcze do Mc'Donalda .





Chłopcy skaczą na scenie  ;  DD







Niall  z fanką  *.*




Głosujcie na chłopaków  :

<KLIK>


Jak na razie wygrywają z Biebere'm  ; D



Z wczorajszego koncertu  . Photoshop  *__*  Tęcza ♥




+     CHCIAŁAM  ZAREKLAMOWAĆ  Te  dwa blogi :


O Larrym  *__*


<KLIK>


i     <KLIK>  

Wpadajcie ; D




Louis  , Harry , Zayn i Liam    wczoraj.


Zdjęcie: #Louis, Harry, Zayn and Liam yesterday.


Zayn i Hazz  wczoraj




Wczoraj na koncercie  gdy Harry śpiewał  kawałek piosenki  " Use somebody "  .    Chyba Liam dał mu plakat  z napisem  "  Kiss Me  I'm legal "  . Potem Liam ubrał Louisowi czapkę na głowę a Niall grał na gitarze *.*  hahahaah   XD








Fanki na koncercie  wczoraj :




Harry  i Morgan   Spurlock   wczoraj .





 


Najlepszy imagin jaki w zyciu czytałam .. Naprawdę Polecam !  Ryczę  ;c  ♥


<KLIK>


Wczoraj na koncercie . Hahaha. Zmieńcie Dilera XD



Liam wczoraj :





Kilka faktów :


#Liam obciął swoje włosy, ponieważ wszyscy mówili, że wygląda, jak Harry. 
#Miałeś kiedyś tak, że wstałeś rano i kompletnie nie wiedziałeś co się dzieje?", Niall: "Byłem kiedyś na domówce i obudziłem się wschowku.", Zayn: "Raz obudziłem się na balkonie."

#Liam ma buty ze swoimi inicjałami. 
#Na jednym z koncertów Lou zadedykował "More Than This" komuś specjalnemu. Powiedział: "dla kogoś wyjątkowego, on wie kim jest."   ( Harry ?   XD )

#Niall w drodze do LA śpiewał Party in The Usa..    ( piosenka  Miley Cyrus ? )

#Zayn: Gdy byłem mały, miałem dwa koty Lolo i Lolo. Harry: Niezbyt oryginalnie. Niall: twój chomik nazywał się Chomik..   ( HAHAHA  XD )

#Według statystyk Twitter'a Hazza zdobył 2 miliony obserwujących w 5 dni, Zayn w 30 dni, Louis w 44 dni, Niall w 47 dni a Liam w 60 dni.   

#Chłopcy czasami zostawiają jakąś sekretną wiadomość gdy podpisują plakaty :) Coś miłego np. ":)" 
#Zayn śledzi Taylor Swift na twitterze  
#Lou zawsze chciał wydoić krowę.

# Chciałbym żyć w świecie zrobionym z lodów. Moglibyśmy wszystko ssać! - Niall.   ( HAHAHA  XD  Dilera zmień Horan ! )
#Niall nie przepada za swoim drugim imieniem "James".
#Nasz zespół nigdy się nie zmieni. Już zawsze będziemy piątką śpiewających idiotów - Niall.  
#Wolałbym być dzieckiem i bawić się papierowymi samolotami niż być mężczyzną i bawić się sercem kobiety - Niall. 

#Zayn zaczął palić gdy miał 15 lat.    : / 

#Zayn gdy był mały, myślał, że numer telefonu to cena jaką trzeba zapłacić za jego używanie.
# Kiedy dowiedziałem się, że Lou i Eleanor są ze sobą zabrałem mu wszystkie marchewki i kazałem spać na kanapie - Harry.

# Louis: Harry był cudownym dzieckiem. Był blondynem i ciągle miał rumiane policzki. Harry: Ale teraz jestem seksowny. 
#Zayn kiedyś powiedział "hej" do fanki przez okno samochodu, dziewczyna z wrażenia zemdlała.   ( XD  Też bym tak zareagowała  , a potem ją reanimował  ; D  )


#Miałem kiedyś koleżankę którą ojciec bił i molestował, wtedy obiecałem sobie że ja nigdy nie skrzywdzę mojej córki - Niall    - ; c 


#"Widelce to przyszłość." - Liam.
#Podczas sesji, styliści najpierw zajmują się Harrym.
# Harry ma kota o imieniu Dusty. Jest dobry w badmintona, jego ulubionym jedzeniem jest tacos, boi się kolejek górskich i chciałby podróżować w czas maszynie.  



Fakty nie są  Moje ; )  



Haha  XD


 






Kilka rzeczy do kupienia z  1D :

<KLIK> 



Kilka  gifów :



                        onedirectionbible:

look its dick of juan direction
tomlinsmiler:

kendallatz:

omg i just love them (c)

liams face at the end omg aw

wand-erection-69:

niallspeakstothemonkeys:

sassy niall strikes

Louis is rubbing off
horaneyes:

Harry skipping on stage like a little gay boy x
highly-insanefor1d:

Narry LOVE…but then look at Liam







Haha  XD


tomlinsonoff:



plaidshirtsandvarsityjackets:

Liam is upset zayns not paying him any attention &lt;3

Zayns smile though :’)


fuck off with your dimples you cute little prick


Leże :D





raffyregardless:

Liam’s neck tho.




Widzieliście ?

  *__*  Jakie podobne włosy !


itsabrunettething:

Whatta cutie ❤❤




Lux  ;D

1d-wontstoptillwesurrender:

she has louis’ sass. omg. 





To na tyle <3 xx. Miłego dnia !


By  Anka


9 komentarzy:

  1. Notka zarąbista jak zawsze :D Dobra ta tablica :P Oni naprawdę muszą zmienić dilera - Niall szczególnie po tych animacjach dzisiejszych XD
    Matko - chcę na ich koncert !!!!!!!!!! <3
    Faktycznie włosy podobne ale Hazzy lepsze *.*
    Fakt o chomiku "twój chomik nazywał się chomik"
    HAHAHAHA XD
    pozdro :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten imagin co podałaś - cuuuuuuuuuuudo <3 Taki inny i prawdziwy a końcówka *.* już było blisko do płaczu XD

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna notka :) ej , głosujemy na chłopaków i to po parę razy ! :D
    Ja odświeżam i głosuje non stop ! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no! Ja padam od śmiechu! Hahahah! ONI SĄ ZAJEBIŚCI!!!! Zawsze maja jakieś odpały na koncercie! Ja chcę do WB na ich koncert!
    1. Taż kocham ta piosenkę KP! : )
    2. Już mam mam phonie tą animację z Niallerem! ; D
    3. (Mc. Donald's) Ale ta babka, co tam pracuje w tym oknie miała fajnie, nie? ; ]
    4. Szszsz... Choloera! Czemu Chłopaki nie nauczą mnie tak skakać? Przydało by się to na W-F jak przez kozła dajemy! ; D
    5. Już zagłosowałam... Fajnie to wygląda... Wszędzie ledwo co widać ciemno - różowy kolor, a gdzie Bieber i 1D takie dwa paseczki fajne... ; )
    6. Jeszcze nie zaczęłam czytać nawet prologów na tych blogach, a już mogę stwierdzić jakie one są: na pewno oryginalne, interesujące i obiecująco się zapowiadają... A szczególnie w tym pierwszym spodobał mi się obrazek na górze... ; D
    7. Hhahah! Nie no! Kocham te ich koncerty! Tam nie można się nudzić! Kocham tą piosenkę! Chciałam ją sb ściągnąć w ich wykonaniu na fona, ale nie dało się... W sensie, że nie było to wgl udostępnione...
    8. Imagin - Zajebisty... Co bd więcej mówić...
    9. '#Zayn: Gdy byłem mały, miałem dwa koty Lolo i Lolo. Harry: Niezbyt oryginalnie. Niall: twój chomik nazywał się Chomik..' - Hahahaha! Mam to już w opisie na gg! Kocham ich! <3
    10. Albo - 'Widelce to przyszłość!' Też sikam! Hahah! : D
    11. Ta przeróbka zdjęcia - Matko - popłakałam się ze śmiechu!
    12. Rzeczy z 1D do kupienia - MOM, PLEASE!!!! *płaczę*
    13. 'I'm pretty? Oh, Stop it!' - Też już mam na telefonie!
    14. No! Na serio mają podobne... Jak pierwszy raz zobaczyłam tego całego Marka (czy jak on tam ma...) To od razu mi się Hazza przypomniał! ; D
    15. Lux - Jaka słłłłiiittt! Puci - puci! *Rzygam tęczą!*

    Strasznie długi ten komentarz wyszedł... Na koniec jeszcze dodam, że macie zajebistego bloga! Pozdro dla czytelniczek tego właśnie dzieła!

    Iza ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. http://popcrush.com/one-direction-aged-whos-the-hottest-senior-citizen-readers-poll/ WOW ! hahahahaha XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez obrazy ale ten pierwszy blog który polecasz jest poprostu ohydny ! Szczególnie nagłówek ! rzygać mi się chciało jak go zobaczyłam....Ja nie wiem czy te dziewczyny to fanki czy hejterki....masakra poprostu !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten imagin to pierwszy na którym płakałam. Te o śmierci mnie nie wzruszają, ale jak se tylko pomyślę,że w koncu nadejdzie taki dzień, kiedy One Direction zejdą ze sceny to sie załamuje....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo :( po przeczytaniu tego imaginu sobie to jescze bardziej uświadomiłam :( XD
      Tak i ten blog co podałaś (Anka) o Larrym jest beznadziejny a nagłówek ohydny popieram.....

      Usuń
  8. "I fackkinggg miss London!!! " - wpis Lou na tt XD
    Kocham go <3 jaki on delikatny :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!