czwartek, 14 czerwca 2012

Takie tam -newsy.

Hey. A u Was oceny już wystawione ? U mnie dopiero w ten piątek.. Niestety jak to moi rodzice .. musze zapierdzielać w poniedziałek  do sql -.- .  Jakieś konkretne plany na wakacje ? Ja jeszcze nie wiem ale bodajże morze się szykuje :DD . Nie ma to jak ciepła woda i piasek xd  Dzisiaj gra Irlandia więc oglądamy ! A w sobote Nasi . Mam naprawdę dużą nadzieję na to ,że wygramy. !  Nie mówiąc już o tym ,że Czesi są BARDZO poturbowani  po meczu z Rosją.  Jak już pewnie wiecie 16.06  (sobota ) kończy się okres próbny Klaudii. Tym razem ankiety nie będzie. Sama zdecyduję co dalej. ;))



Zdjęcie podobno z dzisiaj.  ( Na początku pomyślałam ,że to Perrie w peruce XD )


Strasznie podobna z twarzy .. Ale to mama Lux :DD  + Aach zacna klata  Niallera *___________*



Kilka filmików :



Tu chłopcy się wywracają  [?]  XD A potem śpiewają piosenkę  Drake'a :DD




Tu  pajacują ogólnie.. no wiecie kocie ruchy takie tam xd


Tu chłopcy rapują  FRESH PRINCE  OF BEL - AIR  ( za wczasów XFACTORA )


<KLIK>



W nowym Fun Clubie :  Okłądka z 1D i plakat z Hazzą *____*  ( Na razie  jej nie mam ale jak kupię to dam fotki ) .  + artykuł o czywiście pod tytułem " Wiemy jakie dziewczyny kręcą chłopaków z 1D " . W tej gazecie napisali ,że  Liam  jest z Eleanor a Lou z Danielle . ! No ja się pytam jak tak można ?!


Tu główna strona  FC : <KLIK>

Oto okładka :





Dziś o 16.00  będzie wywiad z Niallem *____*  . Przeprowadzi go Ryan  Seacrest .  ( Linka podam około 15. )


Zayn na próbie dźwiękowej pisał sms'y z mamą :33



*____________*  dead.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m59dxmlbPL1rxjnnso1_500.gif



 Hazza wczoraj z czymś podejrzanym w rękach XD   [ pistolet] ?




Hahaha. Liam XD co ty ?





Zayn  przed wczoraj w LV .



Czyżby kupował  dysko - rolkę ?

A tu Niall przed wczoraj :




A tu wszyscy przed wczoraj LV.




Lou za kulisami *.*   + ochrona oczywiście xd

  Mała fanka 1D. :DD


Niall ma już prawie 4 mln followersów ! W tej chwili ma tyle :




Pamiętacie pieska Ruth ?  (siostry Liam'a ) . Ma ona na imię Brit . :D  Prześliczny ! <33





Torn w wersji  One Direction.:DD   *__* To jest piękne...

<KLIK>


Liam przedwczoraj :



  A tu z Danielle :D



A tu jeszcze z Phoenix.

   Zazdroszczę jej i to jak cholera !



Przypominam ,że Harry'emu już NIE PIERWSZY raz okulary wpadły do toalety.. Skąd to wiemy ? Nasz Hazz się z nami o tym podzielił ! :

Hahaha. XD


 Mama Demi Lovato foloowuje Niall'a na tt :DD


Młody Nialler :DD











Nialler z fanką przed hotelem pare godzin temu :




Wiecie ,że Szczęsnemu odwala ? XD  Ostatnio przyznał się ,że czesze się na .. Bieber'a  ..  +  śpiewa przed kamerą piosenkę " Baby " . Normalnie leżę ..  I jeszcze Dialog :


- Zaczynasz się czesać jak na tych puszkach , plakatach [..]

- Na Biebier'a ..

- Na co ?

- Nieważne..

Redaktor nie zaczaił XD hahaha

Tu ten wywiad :

<KLIK>




To na tyle <33


By  Anka

11 komentarzy:

  1. Ja też morze bo ogólnie boję się jechać za granice samolotem! U mnie też jutro oceny wystawiane xd

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha :-)
    Chciałam Was dac mojego bloga , w ktorym pisze opowiadania o "One Direction"
    o to storna http://opowiadania-onedirection-klaudia.blogspot.com/
    Mam nadzieje , ze bede miec wielu czytelnikow
    i przepraszam , ze daje tutaj storne i nternetowa , ale dopiero wczoraj załozyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. SZCZĘSNY, WIEDZ ŻE JESTEŚ ZAJEBISTY ! Haaha, sorry ale uwielbiam go.
    Nialler, jaki słodziutki *__________* Liam i Danielle... kocham tę parkę ! Są razem cudowni.


    http://one-direction-fan-fics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Koffam nałego niallerka ♥ możecie dodać jeszcze innych jak byli młodsi?
    A szczęsny po prostu KOCHAM go!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech Klaudia zostanie kocham jej i'maginy !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja z ocenami dopiero w środę nie ma to jak nauczyciele w gimnazjum tylko żeby jak najdłużej do szkoły chodzili ale i tak większość jest spoko (wiem dziwnie gadam u nas nauczyciele a przynajmniej połowo jest na luzie)
    P.S. słodki Niall i ta jego słynna mina z kciukami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a u mnie do wtorku wystawiają oceny :(
    hahahahaha :) oj nasz kochany Szczęsny :) Uwielbiam go :) Tak jak całą polską drużynę football'ową :) :)

    M.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja już dzisiaj skończyłam poprawianie ocen. Na wakacje raczej nigdzie nie jadę. ;p I niech Klaudia zostanie. Pisze świetne imaginy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie ciacho z małego Nialla..!

    OdpowiedzUsuń
  10. + W FUN CLUBIE JEST PLAKAT Z HARRYM I KOALĄ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Zayn *.* też chcę takie zdjęcie z Liamem i Lou !!! XD Niall jaki słodziak :D tak to może by był u nas na meczu :D Klaudia ma zostać - najlepsza ! :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!