wtorek, 19 czerwca 2012

nowości + nagranie TC Liama i Andy'ego

jakąś godzinke temu Liam robił twitcama oczywiście musiałam się spóźnić -.-
 nagranie TC Liama i Andy'ego
KLIK

Liam z tc , próbuje liznąć swój łokieć xd


Bezpośredni odnośnik do obrazka
 Liam ma chyba bluzke Zayna
Niall oglądał jego TC , Liam zamówił pizze i pryzbył Niall

chodzi wiele plotek co do tego że Zayn leci do UK, 1 plotka to to że to tylko plotka wymyslona przez fanki xd 2 to że leci do Perrie a 3 że do rodziny . ja myślę że to połączenie 2 i 3 :D Perrie nie może do nieog przylecieć bo ma jakieś nagrania ze swoim zespołem .
Liam na tc spytany o to czy Zayn leci do UK odp: kto wie ? po czym zaczął udawać że Zayn siedzi obok niego i z nim gada xd
tajemniczy są ;p
dziś Zayn na lotnisku :
 Zdjecie podobno z dzisiaj. Lotnisko






ależ on dziś świetnie wygląda *.*

niedawno Liam i Andy nad basenem
Andy  i Liam przy basenie

co to Andy'ego , to albo wczoraj albo przedwczoraj ( nie pamiętam i nei chce skłamać ) jego żona rodziła . wyszedł chłopczyk :) dla tych co nie wiedzą kim jest Andy to on jest ich ochroniarzem ;)

a tak wgl to przepraszam że wczoraj nic nie pisałam ,ale miałam małe problemy z prądem .piorun walnął w mój dom  ,ogólnie spalił mi się przez to telewizor . alarm wył przez 40 min bo ochrona się nie mogła zebrać żeby łaskawie przyjechac -.- nie miałam prądu więc nic nie pisałam . nigdy więcej nie chce tego przeżyć o,O

Harry wczoraj znowu poszedł na golfa . póki co zdj nie ma,ale jak tlyko się pojawią to wstawie ;)

filmik z soboty ,Niall tańczący taniec Shakiry  xd


okrutny Niall ....
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m5rx8hfFrO1qijcxeo2_250.gif

kilka zdj z koncertu, w sumie dośc stare ale nikt ich nei wstawiał jeszcze . są one zzzzzzz  tej soboty

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

biedny Liam musiał sprzątać na własnym koncercie xd

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
dzióbek
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
+ Liam dod 5 h temu na tt

 opis:Andy finds his favorite hat in cvs pharmacy

to tyle na teraz . ktoś jeszcze nie poszedł do sql ??

jeszcze chciałabym powiedzieć pare słów do Ani , nie powinnam tego robić publicznie , ale ona tez kiedyś zwracała się do mnie za pomoca notki a po zatym nie odp mi na gg , a bardzo chciałbym Ci coś powiedzieć.
My Cie juz Anka nie rozumiemy . mówiłam Ci , wywaliłaś Klaudie , zapomną i skończą się hejty, już powoli było ok . Pytasz się mnie czy wziąć kogoś nowego a ja nie bo bd hejty że mówiłaś coś innego że imaginy to tylko dodatki itp .Mówiłąm że prędzej czy później bd z powodu nowje redaktorki do imaginów hejty, radziłam Ci jak najlepiej , zoribłaś to co chciałaś , a teraz masz pretensje do wszystkich co nie chcą tu Klaudii że jak wywaliłaś to źle jak wzięłaś też źle. zresztą ja mam wrażenie że nie masz zupełnie własnego zdania , ulegasz presjii innych . na blogu i w komentarzach piszesz że Klaudia pisze świetnie , a na poboczu typu gg lub czat piszez odwrotnie że ci się nie podoba i sama mówiłaś że boisz się hejtów i niewiesz co robić.to było nie fair w stosunku do Klaudii . 
więc zaczęłaś się słuchać innych jak widać....jesteś szefową  tego bloga , a jej zdanie powinno być nie podważalne i podjęte w pełni świadomie i nie patrząc na opinie innych . TY TU DECYDUJESZ O WSZYSTKIM  , NIE CZYTELNICY . zgadzam się z tym jak ludzie pisza że blog schodzi na psy , niestety ale taka prawda , sama mi mówiłaś że zrobił sie bałagan i chaos odkąd jest tu Klaudia.
NIE MIAŁAM ZAMIARU TYM NIKOGO URAZIĆ , chciałam tylko powiedzieć to Ance ale nie odp mi na gg a ja nie lubie siedzieć cicho w takich sprawach . a teraz prośba do czytelniczek , nie piszcie zaraz w komentarzach żadnych wątów co do mojego zdania o tej całej sytuacji . do tego czasu nic a nic nie pisałam o tej kłótni ale Anka zaczynasz się w tym powoli gubić . na prawde zastanów się nad sensem bycia na tym blogu Klaudii , ona ma swój blog ( odsyłam tam wszystkich którzy lubią czytać jej imaginy ) i czy nam na blogu są aż tak potrzebne imaginy , za które i tak masz hejty na siebie ? chyba to nie jest tego warte. juz danwo by wszysyc zapomnieli o sprawie Klaudii i hejtów już by nie było , ale że rozdrapałaś sprawe na nowo to sa i nowe hejty .

Paula







16 komentarzy:

  1. Fakt, nie mogłam się napatrzeć na ZAYNA *u*
    A co do tych "plotek" to sądzę, że leci do tej nieszczęsnej Perrie -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszczęście nie szłam do szkoły i oglądałam tc :D
    Zayn jak zawsze sam sex :D jak będziesz wiedziała po co pojechał do UK to napisz :) jestem ciekawa czy do Perrie -.-
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. haha ja tez nie szlam do skzoly, a mialam isc.. omg pierwszy raz zobaczylam tc na zywo,. w sensie ze chlopakow;p haha Liam cały czas sie wyglupial, i perawie wgl nie czytał tego co pisali fani -.- potem ten gosciu zadzwonil po pizze, a Liam owinal go papierem toaletowym i tobili se jaja z tego goscia z pizza,a Niall przyszedl wczesniej do nich przed pizzaxd ale potem se poszedl;/ haha a na poczatku fani pytali sie gdzie jest Zayn a Liam zazal udawac Zayna, i że z nim gada, a z tym UK to może byc prawda, bo Zayn był na lotnisku w LA, wiec moze... a zdaje mi sie, ze juz niedlugo rozstanie sie z Perrie, ona cos nie jest stala w zwiazku i wgl, to widac na pierwszy rzut oka, ostatnio widzialam fotki jej z jakims chlopakiem, ale nw kiedy zostaly zrobione, niby kilka dni temu, no cóż potem sie okaze;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy ktoś poda mi link, gdzie można na żywo oglądać twitcamy chłopców?

    Proszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie moge z tej łyżki....^.^ O co chodzi z ta całą sytułacja z Klaudią..? Ktoś mi wytłumaczy ..? Wgl widziałam tego tc jejku jakie to było boskie widziec po raz pierwszy swoich idoli na żywo OMG...^.^ Jak ja ich kocham............;*;*<3<3

    OdpowiedzUsuń
  6. *pogubiłam sie z tom cała sytułacja

    OdpowiedzUsuń
  7. ,,Wyszedł chłopczyk'' Rozwaliłaś mnie tym:D Haha..xD Dobrze że ci piorun domu nie spalił, właśnie do mnie też się burza zbliża..Ojoj..
    Fajna notka:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. popieram cię :)
    u mnie aż tak mocno nie padało, ale padało :(
    śliczne zdjęcia :) :) :) :)
    pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Mrs.Styles najpierw to kup sobie słownik a potem coś pisz wiesz ile błędów popełniłaś w tym "liście" do Anki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to są literówki , a słownik to raczej do błędów ortograficznych się przyda . zabłysłaś... głupotą .

      Usuń
  10. Ja też nie mogę się napatrzeć na Zayna na lotnisku. :D Myślę, że Zayn jedzie do rodziny i Perrie.
    Przegapiłam twitcam Liama, bo byłam w szkole. ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nwm czemu, ale ja w tym filmiku, co Niall tańczy słyszę wypowiedź Liama "Brawo za Shakira dance". Powiedzcie, czy też tak słyszycie? A może się przesłyszałam?

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz racje z Anka ... ; / Miesz wszystkim w głowie ... Lubię twoje notki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez uwzaam,ze anka za bardzo miesza.. Najpierw tak, pozniej tak. ; ) ej, dzis wieczorem cos ci napisze na gaduu, to zobaczysz. ;p
    podro- Laura Horan. xd

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!