piątek, 15 czerwca 2012

kilka nowości

zaczne  od filmiku na którym Harry pocałował jakąś fanke :O
KLIK

ost koncert
 


oni nie mogą mu nic nie zrobić podczas jeog solówki xd


The boys at the concert last night
The boys at the concert last night

wczoraj Lux była na ich koncercie i miała na sobie nauszniki bo było za głośno .

Niall i Zayn wczoraj

Niall

( nagrywane z drzewa o.O )

Zayn

przekupił ich pizza + Harry ma czapkee <3
zrozumiałam z tego mało xd z takich ważniejszych to to że Zayn zazrdrosci szesciopaku Liam'a , Niall refleks Zayn'a xd? Liam poczucie humoru Lou . a Harry nwm co lubi bo za bardzo bełkocze z pelną buźką xd
EDIT: usłyszłam co powiedział Harry xd że lubi akcent Nialla  ! ale się namęczyłąm zeby cos zrozumeic xd


Lou dziś z fanka


pare faktow o Niallu napisanych przez niego

Klik

tourbus chlopakow


Liam z fankami


Wczorajsyz Lou , hehehhehehe


nominacje 1D


Harry wczoraj




to na tyle lece na zakupy <3
jaką macie srednią ? bo ja 4,13 :D
Paula









8 komentarzy:

  1. Zazdroszczę tej fance co ją Harry pocałował... :D
    U mnie średnia 4.4. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam Was na fanpage'a o One Direction :) Codziennie dodawane są nowinki i zdjęcia chłopców. http://www.facebook.com/OnexDirectionxPoland

    OdpowiedzUsuń
  3. jaa też jeej zazdroszczee szczęściaraa . ;d
    kurdee nie byłaa aż taakaa ładdna co mi pozwalaa zrozumieec że nie trzebaa byc ładnym żebyy mieec szczęsciee....;dd
    mojąą średnią się lepieej nie chwalee...;pp

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczesciara . Moja mlodsza siostra zaczela plakac :(
    Polecam tego bloga :-)
    http://opowiadania-onedirection-klaudia.blogspot.com/

    Wchodzcie i komentujcie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chce wreszcie jakies fakty ! ;dd prosze ; *
    a co do nokti to ekstra, tak jak zawsze. ; ]

    OdpowiedzUsuń
  7. moja średnia to 4.73 :) :P
    notka - fajna :)

    M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju ! też chcę ! :D Harry słodziak *.* Lou - piękne zdjęcia :D
    Hahaha _ drzewo dobra miejscówka :D hej - głosujcie na chłopaków - ja już zagłosowałam :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!