czwartek, 14 czerwca 2012

newsyy

nie ma mnie dziś w sql więc mam troszkę czasu na notke . pare podstawowych newsów

Harry'emu wpadły okulary przeciwsłoneczne do kibla xd

Harry dodał na tt
''Good luck to anyone in the UK who has exams today... Big love .x'' - Powodzenia dla wszystkich w Wielkiej Brytanii, którzy mają egzaminy dzisiaj ...
i tak sb pomyślałam że za rok to Harry bd go pisał . 


wczoraj na koncercie Hazza spiewał zamiast gotta be you - kung fuuu a w tym samym czasie Lou zaprezentował jakieś swoje wlasne sztuki walki xdd


wczoraj Harry pocałował jakąś fanke w policzeek . 



O , ile o Harrym xd to teraz cos o Zaynie



wczoraj Zayn na próbie dźwiękowej piosenki dedykował dla swojej Mamy . 


a Niall podczas tej próby densił sobie z jakaś stylistką 


podczas solówki WMYB Harry oberwał czymś w buźke od kogoś :(


wczoraj Liam po raz kolejny wziął telefon fanki i nagrywał .


Liam i Danielle w najbliżsyzm czasie mają ze sb zamieszkać <3


ponoć chłopcy byli wczoraj na obiedze z Bieberem

dom Zayna
 Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
 Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
 Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
OMG xDD
577146_400317793336475_1395895808_n_large
 Avsj1rpcmaa53tw_large

jutro wystawienie ocen , co oznacza nie chodzenie do sql i oólny luzik i co najważniejsze więcej czasu na notki :D 

dziś gra hiszpania z irlandią . pomagamy kibicowac Niall'owi Irlandii ;d
Paula 








 

3 komentarze:

  1. Okulary w kiblu-nie fajne ale przynajmniej telefonu tam nie wsadził tak jak ja ostatnio :)
    Wy już jutro wystawienie? my dopiero w środę :( ale i tak luzik bo nie muszę nic poprawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. biedny Hazza :*
    u mnie do wtorku wystawiają oceny :( a jutro jeszcze sprawdzian z fizyki :(
    notka - spoko :)

    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1) Harry zawsze musi śpiewac inaczej niz jak jest w tekscie. ;)
    2)Jezeli to prawda z tym obiadem, bo spelnilo sie miarzenia NIallerka.♥ ; *
    3)A ja juz mam wystawione wiekszosc ocen. ;pp

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!