poniedziałek, 18 czerwca 2012

Imagin

Dodaję imagina. Bardzo mi się nie podoba, ale nic innego nie mogłam dziś wymyśleć.

Polecam piosenkę: Hurt

Harry

Siedzisz przed kominkiem i rozmyślasz. Nagle do pokoju wchodzi Harry. Niesie w rękach dwa kubki gorącej czekolady. Siada obok ciebie i wręcza ci jeden.
- Dzieci już śpią? - pytasz.
- Tak. Już dawno zasnęły kochanie. - odpowiada z uśmiechem.
Ty całujesz go w policzek, a potem bierzesz jego rękę i delikatnie ją głaszczesz. Gdy ją odwracasz widzisz na całtm przedramieniu ogromną bliznę. Nie jest ci obca, ale zawsze gdy na nią patrzysz nachodzi cię fala niemiłych wspomnień. Tym razem też tak jest. Wspominasz.....

10 lat wcześniej

 Jesteś w sklepie. Szukasz odpowiedniej sukienki na uroczystą kolacje, na którą zaprosił cię Harry. Przypuszczasz, że będzie chciał ci się oświadczyć. Mierzysz nawet fajną kieckę kiedy zaczyna dzwonic twoja komórka. Odbierasz.
- Halo? - zadajesz standardowe już pytanie.
- Dzień dobry! Tutaj Kevin Tunner. Dzwonię z pobliskiego szpitala. Pan Harry Smile, przepraszam Styles miał wypadek. Prosi żeby pani przyjechała. - głos zachowuje powagę.
- Co?! Wypadek? Coś mu się stało? - pytasz zdenerwowana.
- Dowie się pani szczegołów na miejscu. Do zobaczenia! - rozłącza się.
Te słowa kompetnie cię paraliżują. Gdy po paru minutach dochodzisz do siebie pierwsze co robisz to zdjećie tej sukienki. Potem szybko się ubierasz i jeszcze szybciej wybiegasz zs sklepu. Nie masz prawo jazdy, postanawiasz więc dostać się tam autobusem miejskim. Na przystanku długo żaden się nie zjawia. Biegniesz w takim razie na pieszo. Mijasz ludzi, potykasz się o nich. Kiedy dobiegasz do szpitala widzisz tam już tłum rozkrzyczanych fanek 1D i fotoreporterów. Oni też cię zauważają i zaczynają robić zdjęcia i zadwać pytania. Gwiżdżesz na nich wszyśtkich. Liczy się dla ciebie tylko Harry. Trącasz ich, przepychasz się żeby przejść przez drzwi. Gdy w końcu jesteś w środku znajdujesz biednego Harry'ego. Leży na łóżku. Wszędzie ma gipsy i bandaże. Podbiegasz do niego:
- Skarbie jak się czujesz? Przepraszam, że dopiero teraz.  - głaszczesz go po jego loczkach, a łzy spływają ci po policzku.
- Nie płacz. Nic mi się nie stało. - ociera twoje łzy palcem.
Nie możesz na niego patrzeć. Jest ci go tak żal. Chciałabyś być na jego miejscu.
- Jak to sie w ogóle stało? - pytasz.
- Jechałem samochodem i nagle coś na mnie wjechało, a reszty nie pamiętam. - jego głos jest ledwo słyszalny.
Nagle wszystkie maszyny zaczynają piszczeć. Harry zamyka oczy. Nie wiesz co się dzieje. Lekarze wchodzą na salę. Ciebie wyprowadza jakaś pielęgniarka. Potem widzidzisz resztę chłopaków. Krzyczysz jego imię, ale on cię nie słyszy. Domyślasz się co to oznacza. Nie wytrzymujesz. Pękasz. Łzy leją ci się strumieniami, Krzyczysz, prosisz aby go uratowali. Louis cię przytula. Też ma łzy w oczach. Płaczesz, bo nić więcej nie umiesz w tej chwili zrobić.....

10 lat później

Harry widząc łzy na twojej twarzy szbyko zabiera rękę. Tuli cię do siebie i mówi:
- Wiem, że nie to co się wtedy stało zmieniło nasze życie na zawsze, ale spróbujmy zapomnieć. - mówi.
- Zapomnieć? Ty masz blizny dosłownie wszędzie, leżałeś ponad rok w szpitalu? - pytasz płacząc.- Myślisz, że da się to zapomnieć?!
- Ja przepraszam, że przeze mnie musiałaś zmarnować ponad rok swojego życia.- też zaczyna płakać. - Gdybym wiedział pozwoliłbym ci odejść.
Patrzysz na Harry'ego z niezrozumieniem.
- Zmarnować? Ponad rok? Uwierrz mi, że każda spędzona chwila jest jak kawałek nieba. - mówisz i wtulasz się w swojego męża.




Długi, a bezsensowny. Nie wiem co mi się dzieje. Przepraszam Was, że jest taki nijaki. Jutro napiszę lepsze :)

                                                                                                                              By Klaudia

96 komentarzy:

  1. to nie dodawaj takich nijakich skoro sama to wiesz ze są beznadziejne . niewiem poco wracałaś , bez ciebie było bardzo dobrze -.- anka wymiękła -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogar down , dziewczyno ! coś nie pasuje ? najpierw pełno hejtów na anke że klaudia ma wrócić a teraz będą hejty, żę ma odejść ?!
      bez przesady ^^

      Usuń
    2. dziewczytnko , ja od początku byłam za tym aby Klaudie wywalić więc o co ci chodzi przepraszam bardzo ? nie decyduje za innych więc hejty były i za i przeciw -.-

      Usuń
    3. Ej wiesz jak sprawia ci przyjemność bycie wrednym to wez sobie sie wyrzywaj gdzie indziej a nie będziesz tu chamówą zajerzdżać. Decyzja Anki nie twoja załuż wlasnego bloga będzuesz decydowac. Możesz poprostu nie czytać imaginow Klaudii i tyle. Mnie osobiście sie bardzo podobał;) Pozdro-,-

      Usuń
    4. Dziewczyno odpierdol się od niej co ona Ci zrobiła imagin jest extra popłakałam się wkuwają mnie takie jak ty, zazdrościsz jej talentu do pisania!!!!!! Jeszcze raz, ten imagin jest ZAJEBISTY

      Usuń
  2. POLAĆ TEJ WYŻEJ! zgadzam się z poprzedniczką. Skoro imagin jest do dupy to po co go dodawać? Takie użalanie się nad sobą nie wiadomo po co. -.- Jak ocś jest beznadziejne to tego nie dodaję i tyle. Pewnie będzie tu mnóstwo hejtów na mnie, ale to jest blog z informacjami! Ludzie błagam was, niech ona sobie założy swojego bloga , a nie tutaj zawraca ludziom dupe.. ja tu chcę informacji, a nie imaginów. TO NIE JEST BLOG Z IMAGINAMI ! Anka poległaś ........... nie mam słów na Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Imagin jest boski
      2. Nie hejtować tu nikogo
      3. Jeżeli coś nie pasi to wypad
      4. Anka dobrze zrobiła przyjmując ją spowrotem
      5. Ogarnij się -,-

      Usuń
    2. Sama sie ogarnij, po pierwsze
      Kazdy ma prawo wyrazac swoje zdanie
      Nikt z czytajacyh nie ma prawa komus grozic
      I ostatnie - tez nie ejstem szczesliwa z jej powrotu -.-

      Usuń
    3. Do tej koleżanki dwa komentarze wyżej
      1. Moje zdanie jest takie , że jest beznadziejny i tak jak Ty mogę mieć swoje zdanie !
      2.Nigkogo nie hejtuję tylko wyrażam swoją opinię.
      3. TO BLOG Z INFORMACJAMI !
      4. Anka źle zrobiła i dobrze o tym wie
      5. Sama się ogarnij dziewuszko kochana. ;3

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Ty polewasz mi , a ja polewam Ci :D

      Usuń
    6. Jak ja kocham takie kłótnie z kimś kogo nie znam <3

      Usuń
    7. Boże...imagin nie jest do końca zły. Zgadzam się, iż nijaki, ale skoro sama to stwierdzasz to po co go wstawiasz? Nie wiem, czy pisząc, że nijaki oczekujesz pochwały czy co, ale jak napiszesz dobra go i tobie samej się spodoba to napis z to poproś o komentarze. Ogarnij się!!!

      Usuń
  3. Już mam powyżej uszu tych imaginów. Blog schodzi na psy... -.- Weźcie ją stąd wywalcie. Anka szybko zmieniasz zdanie, a to źle .. sama mówiłaś , że jej nie chcesz to niech jej tu nie będzie. !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej no Ci wyżej czemu po niej jedziecie jak nic nie zrobiła ? Dobra może racja nie musi pisać że jej nie wyszło ale też to nie powód żeby od razu mieć do niej coś ... SZACUNKU TROCHĘ !

    OdpowiedzUsuń
  5. Znów Klaudia.. po co na tutaj? to blog z informacjami i nie mam nic do niej, ale Anka sama powiedziała, że jej tu nie będzie bo nie lubi takich osób itp, itd to niech jej tu nie bedzie. Osobiście uważam, że jej imaginy są nudne i lepiej było gdy jej nie było. Ten blog jest informacyjny , proszę was usuńcie ją stąd. Coś czuję, że przestanę odwiedzać tego bloga...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie posraj się przypadkiem.. Klaudia ma tu zostać !

      Usuń
    2. Bo co kurw@ ? Walniesz focha i zaczniesz płakac?
      A moze pójdziesz do mamusi sie poskarzyc ?

      Usuń
    3. Osobiscie ejstem za usunieciem

      Usuń
    4. Tak walne focha i się popłaczę - trafiłaś w dziesiątkę
      I ogarnij się z tymi hejtami bo chyba tylko ciebie one tu interesują --,--

      Usuń
    5. jak tak kochasz jej imaginy to spieprzaj na jej bloga

      Usuń
    6. 1 Ona nie ma bloga
      2 Gdyby go miała to bym poszła na niego a jak narzie ona jest tu , więc.. a tak wogóle to o co są te kłótnie ?! czy to coś zmieni ?

      Usuń
    7. No to widzę zajebiście się interesujesz, akurat ona ma bloga . I skoro ją lubisz to raczej powinnaś wiedzieć. Ja jejnie lubie, a wiem. O.o

      Usuń
    8. no właśnie, kurde. -,-
      popieram dziewczynę wyżej

      Usuń
  6. Klaudia to Ty ? No nie wieżę.. tak sie ciesze że znowu tu jesteś <3
    a imagin świetny jak zawsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe ile hejtów tu są od jednej osoby. <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, ja tam kocham Klaudie ;D

      Usuń
    2. Tak kochaj ją i sie zesraj-_-

      Usuń
    3. Yyy bo niby co? Skoro was "kochających ją" jest aż tak wiele to tych którzy ją nie lubią musi być mało? Oj koleżaneczko nas jest więcej niż myślisz. :)

      Usuń
    4. Tak tylko dziwne że co 3 sekundy praktycznie nowy komentarz był. :) słodziaki.

      Usuń
    5. Ahh widocznie wasza Klaudusia jest tak poularna, że bardzo dużo osób o niej tutaj pisze w szybkim tempie złociutka. ;3

      Usuń
  8. No tak, zauważcie godziny dodania tych komentarzy te hejty to od jednej osoby xD
    a więc Klaudia nie masz się czym przejmować ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Do dupy te Twoje wypociny... -.- WYJDŹ DZIEWCZYNO STĄD ! Po kij ona wam tutaj?! Założyła przecież swojego bloga to tam wchodźcie i ją wielbcie (za co?! ) , a nie tutaj! Anka błagam Cię bo mnie załamujesz..............

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak sądzę
      ja nie chce cie obrazić, ani nic. wyrażam swoją opinie.
      są osoby, które lepiej piszą od ciebie. ty nie piszesz jakoś świetnie, zarąbiście i bóg wie jak. piszesz jak każda dziewczyna w twoim wieku. skoro masz własnego bloga. to po co ty tu? chcesz sobie reklamę zrobić czy co?
      ja wiem anka i redaktorki,że to jest chore i dziwne, że jak ją wywaliłyście - hejty, wróciła - hejty.
      ale zadajcie sobie pytanie, czy na prawdę ona jest wam tu potrzebna.
      moim zdaniem to anka pisze leprze imaginy od ciebie i raz na kilka dni jeden długi imagin wystarczy. a nie codziennie kilka.
      masz własnego bloga, to nad nim siedź i pracuj. Bo kiedyś będziesz miała kupę roboty, i zaniedbasz któryś z nich i co? i dupa.
      więc ja proszę redaktorki, zastanówcie się i ciebie klaudia tez o to proszę

      pozdrawiam

      Usuń
  10. Omm..jakie to vudowne aż się wzruszyłam <3

    Sława..:) x

    OdpowiedzUsuń
  11. Super imagin.
    Kibicujecie Irlandii? Udostępnijcie
    http://demotywatory.pl/3834949/18.06.2012-JESTEM-IRLANDCZYKIEM

    OdpowiedzUsuń
  12. Albo "zatrudniasz" i zostawiasz
    albo "wyrzucasz" i niech nie wraca
    A nie, tak jak teraz,
    najpierw zatrudniasz, potem jej nie ma
    i znów wraca by swymi imaginami zameczać

    Wierszyk dla Cb Anko kochana
    zastanów sie nad tym
    moja próba, niech nie bedzie zmarnowana
    Byeee

    OdpowiedzUsuń
  13. I jeszcze dodam że jak wam coś hejterzy nie pasuję to na uja gdy zobaczycie imagin, czytacie go zamiast na przykład wyłączyć w Pjidjh#IZDU i bezsensownie nie komentować ... sory ale wkurza mnie takie coś gdy wyraża się zdanie na temat osoby kija o niej wiedząc. Dziękuje i żegnam hejty środkowym palcem. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam jej postów. Widziałam tylko napis klaudia i od razu zamykałam. Ten przeczytałam i wyrażam swoją opinię tak jak inni , więc o czym my tutaj rozmawiamy?! Nie mogę powiedzieć co o tym myślę?

      Usuń
    2. Po pierwsze jeśli ktoś piszę komuś od tak " Jesteś beznadziejna, bo robisz to lub sramto " to to jest obrażanie które nie ma żadnych podstaw a po drugie jeśli ktoś chcę nazywać swoje zdanie krytyką to niech najpierw rozważy jakieś mądre zdania i z szacunkiem napiszę aby ta osoba wiedziała co musi zmienić

      Usuń
  14. Szczerze myślałam, że mój powrót tu bedzie wyglądał trochę inaczej + jedno pytanie do wszystkich osób, które nie lubią moich imaginów i ogólnie mnie nie lubią: Po co czytacie moje notki i dodajecie do nich komentarz? Omijajcie moje notki z daleka i wszystko będzie ok., nie uważacie? Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie uważamy tak. Denerewuje mnie że tu jesteś bo miało być tak pięknie. ! I tak omijałam każdy Twój post, ale to było teraz takie zamieszanie, ze ten przeczytałam i wyraziłam swoją opinię.

      Usuń
    2. To trochę dziwne, że tak mówisz, bo cytuję : "Omijałaś każdy jej post", to skąd możesz wiedzieć, bo tym jednym, może gorszym imaginie jakie są prace Klaudii? Nie oceniaj po tym jednym, bo ty byś tak zapewne też nie chciała. :P

      O.

      Usuń
  15. nie jest taki zły, chociaż mógłby być lepszy. trochę jeszcze nad nim popracować i było by git :):)
    jeżeli jesteś, nie zadowolona ze swoich dzieł to ich nie wstawiaj na bloga. będziesz się lepiej czuła :):)
    a jeżeli piszesz, że twój imagin jest beznadziejny,tylko po to aby usłyszeć miłe słowa, to jest to dziwne i głupia. Ale o to cie nie podejrzewam.
    pozdrawiam i życzę weny :) :*

    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać nie lubie cie . !

      M.

      Usuń
    2. nudzi ci się, czy co? proszę cię, nie dopisuj do moich komentarzy, niczego. to są moje słowa i nic więcej:

      nie jest taki zły, chociaż mógłby być lepszy. trochę jeszcze nad nim popracować i było by git :):)
      jeżeli jesteś, nie zadowolona ze swoich dzieł to ich nie wstawiaj na bloga. będziesz się lepiej czuła :):)
      a jeżeli piszesz, że twój imagin jest beznadziejny,tylko po to aby usłyszeć miłe słowa, to jest to dziwne i głupia. Ale o to cie nie podejrzewam.
      pozdrawiam i życzę weny :) :*

      M.


      a to nie: Zapomniałam dodać nie lubie cie . !

      M. (pierwsza, która tak się podpisywała na tym blogu)

      Usuń
  16. Pisze do ciebie na tym blogu ,bo na ten więcej wchodzisz ...napisz kolejny rozdział na tym drugim blogu PROSZĘ ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudia nie przejmuj się hejtami to minie ale trzeba im czasu :)
      Twoje imaginy są piękne i śliczne i boskie i wgl są najlepsze więc pisz a ja na pewno będę to czytała , z resztąś nie tylko ja bo wiele innych osób też . Te hejty to zapewne od jednej osoby -,- żal mi takich osób. A więc pisz i pisz proszę <3 ;** ;D

      Usuń
    2. Od jednej osoby? Niby dlaczego? Sorry, ale wchodzę tutaj co chwilę i ciągle pojawiają się nowe negatywne komentarze na nią, więc to raczej nie sprawka jednej osoby. ;) A poza tym myślisz , że wszyscy ją wielbią? Otóż muszę Cię rozczarować bo tak nie jest i te "hejty" (czyt. wyrażanie swojej opinii) nie są od jednej osoby.

      Usuń
    3. Jutro postaram się dodać nowy :)

      Usuń
  17. Oj Klaudio zdziwisz sie ..
    Ja omijałam notki Tw od poczatku, co teraz mam ?
    To ze ludzie myslą ze nas jest mnie i dupa
    Wiec soRRka tym razme nei bede siedziała cicho

    OdpowiedzUsuń
  18. No em własnie.. jak na mój gust sie UZALASZ nad sb, wiec,
    albo przestan pisac jakie to złe imaginy, i ich nie wstawiaj
    albo pogodz sie, ze bedą cie brali za mała biedną dziewczynke, histerycznie prubującą podniesc swoją samoocene
    To wszystkoe, mam andzieje ze rozumiesz Klaudio

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje zdanie jest takie: cieszę się, że Klaudia wróciła, ponieważ lubię czytać imaginy. Jednak, co widząc po wcześniejszych komentarzach dużo osób twierdzi, iż jest to blog z informacjami. Okej, każdy fan chce wiedzieć, co teraz robią chłopcy. Ale Ci, którzy mówią, że jest to blog tylko i wyłączne z INFORMACJAMI nie mają racji. Przecież Anka też pisze imaginy! Ale nie o to mi chodzi, ale o to, że jedna osoba lubi imaginy czytać, a inna nie, i tak samo z informacjami. Więc zamiast użalać się, że nie lubicie imaginów i "wyrzucać" Klaudię zastanówcie się, że komuś się to podoba, a wy nie musicie ich wcale czytać! Więc dajcie sobie siana, opanujcie się i bez powodu nie róbcie problemów, bo to, że kogoś nie lubicie, nie musi świadczyć o wykluczeniu tej osoby. Omijaj jej notki, nie czytaj i będzie okej, bo komuś się to podoba. Tyle, narka i czekam na kolejne świetne imaginy.

    O.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam też dodać, że to, że Klaudia powiedziała, że nie podoba jej się ten imagin, nie świadczy o tym, że ona się nad sobą użala, a o tym, że chce pokazać, iż stać ją na coś więcej, ale teraz jej coś nie wyszło. Więc dajcie jej spokój, bo nikt tu się nad nikim nie użala!

      O.

      Usuń
    2. Nie, to akurat oznacza , że się użala nad sobą bo jeśli uważam, że coś zrobiłam źle to nie wrzucam tego do netu , nie? O.o Chyba, że ta ludzkość jest aż tak bardzo popierdzielona. Ona po prostu chce usłyszeć "Ohhh wcale taki nie jest. On jest świetny, pisz dalej " itp.

      Usuń
    3. Takie jest moje zdanie. Wiele osób pisało, iż bardzo oczekuje jej imaginów (w tym ja . xd), a Klaudia nie chciała nikogo zawieść. Ja, ona, jak i każda inna osoba nie mamy weny dzień w dzień, i raz np. opowiadanie z polaka wyjdzie tak, inne tak. Mnie cieszy, że wyraziła swoją szczerą opinię na temat dzieła. Jestem pewna, iż następne imaginy będą wspaniałe i ciekawe, jak zawsze. Pozdrawiam cię Klaudio, i chcę ci powiedzieć, że cieszę się, iż wróciłaś. :)

      O.

      Usuń
    4. Dzieła?! Haha nie rozśmieszaj mnie. Piszecie tutaj o niej jak o bogini. Oh wielka Klaudio czy udzielisz mi autografu ? Wielbię Twe dzieła. XD Matko, ale to brzmi.. dobre. xd

      Usuń
    5. Nie miałam na myśli czegoś w stylu wielbienia. Każdą pracę, niezależnie od tematu, grafiki itp. można nazwać dziełem! :P

      O.

      Usuń
    6. No to moze byc sb te dzieło, ale nie zebty od razu mowiono na to cudo swiata, bo jest takich duzo zapatrzonych osób

      Usuń
  20. Klaudia pisze bardzo przeciętnie. Od Anki imaginy są lepsze i lepiej gdy jest jeden dodawany na jakiś czas, a nie codziennie Bóg wie ile ich. To aż potem jest niwygodne.. A Ty Klaudio masz swojego bloga, na którym jak obiło mi się uszy proszą Cię czytelniczki o nowy rozdział czy nowego imagina to proszę Cię przenieś się tam z wszystkim i dbaj o tamtego bloga bo tutaj na prawdę ten blog zaczyna się zmieniać w opowiadania.. (Nie chcę nikogo urazić)

    OdpowiedzUsuń
  21. Do wszyśtkivh, którzy mnie hejtują:

    Ok.Wkurzyliście mnie.Próbowałam nie zwracać na to uwagi. Nie wiem ile Was jest, ale coś Wam powiem: RÓBCIE SE CO CHCETA. Zależy mi na posadzie na tym blogu i będę się starała, aby zostać tu jak najdłużej. Będę pisać imaginy na tym blogu tak długo aż Anka mnie nie wyrzuci. To Wam mogę obiecać. Przyjęłam jej prośbie, bo pokochałam Was (tak nawet Was) i zrobiłam to nie tylko dla sb, ale i dla tych osób, które mnie lubią. Może jset ich mniej niż Was (w co szczerze wątpię). Może i nie mam talentu, ale można się nauczyć wszystkiego. Nie odzywałam się, bo nie chciałam robić awantury, ale nie mogę pozwolić abyście zabrali mi to co niedawno odzyskałam.
    Dziękue i życzę miłego hejtowania .... O i proszę mi tu nie obrażać moich "słoneczek", które zawsze są dla mnie miłe, bez względu na wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam nadzieję, że Anka przejrzy na oczy. Jeśli blog jest dla niej ważny niech porządnie się zastanowi co dalej.

      Usuń
    2. A mogłabyś mi powiedz dlaczego tak ci zależy na posadzie na tym blogu? Bardzo mnie to ciekawi (pytam z czystej ciekawości)
      pozdrawiam

      Usuń
    3. Oł yeah ! Tak , nie dawaj się kochana :3
      ja zawsze będę pisała o tobie dobrze bo już na samym początku zrobiłaś na mnie dobre wrażenie :33

      Usuń
  22. Nikt tu nie zabrania nikomu wyrażać opinii ale pamiętajcie co to jest tolerancja i szacunek.

    OdpowiedzUsuń
  23. O błagam cie klaudia, pzrez twój wpis straciłam do cb resztki respektu i tolerancji i etraz mam cie głeboko w du*ie. Okazłas teraz, ze bedziesz pisała na siłe, byc moze tylko na złosc niektórym i to ze sie WYWYZSZASZ.. ale wiedz, ze 'hejty' nadal bedzie wyrazane ..
    Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  24. Popie*doliło was czy jak?! Czego wy od niej chcecie znowu?! Ja rozumiem, nie podoba się - okay. Ale żeby od razu takie hejty?! Przecież tu nie o to chodzi drogie directionerki! I na pewno chłopcy nie chcieliby, żeby ich fanki kłóciły się o jakieś pierdoły. Kto chce - czyta, kto nie chce - nie czyta. Proste? Proste!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie trać wiary, Klaudia. Bywają wzloty i upadki. Ważne, żeby się podnosić i iść dalej ;)
    A w tym to już Ci słoneczka pomogą, nie martw się :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie, nie proste .. Niech wreszcie "ulubienice" Klaudi przestaną Nas hejtowac, bo to zaczyna byc wkurzające. osobiscie Nie hejtuje Klaudi, wiec nie wiem o co Wam chodzi -.-

    OdpowiedzUsuń
  27. Naprawdę nie rozumiem.. Wyrzuciłam Klaudie to źle.. Przyjęłam to też. Wariuję już.. o.o + Piszesz fajne imaginy .. nie zamartwiaj się. JA ROZUMIEm ,że wy NIE MUSICIE lubić jej ani imaginów.. ale trochę tolerancji.. -.- . Zrobiłam błąd wyrzucając ją okej przynaję bo gdybym tego nie zrobiła oszczędziłam bym sobie hejtów. Tak jestem idotką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestes idiotką, tylko ulegasz presji. Pewnie przyjełas Klaudie TYLKO I WYŁACZNIE dlatego, bo były hejty, wiec nie oczekuj od pierwszej lepszej dziewczynie od imaginów, ze wszystkim bedea sie podobały i bedzie "Ahh, jak cudoownie"

      Usuń
  28. LUDZIE, ZERO SZACUNKU! Wchodzę na ten blog codziennie. Wiem co myśli o niej Anka, i jestem tego samego zdania. Ale ludzie! Weźcie się ogarnijcie! Ja tam lubie imaginy, więc je czytam, a jak komuś nie pasuje, to po co tu w ogóle wchodzicie!? Ok, każdy ma prawo do głosu, ale czy wam było by miło na jej miejscu? Ona poprostu chce się tu pokazać z dobrej strony, a wy? Może niektórzy wysłali zgłoszenia do Anki, na ten konkurs(wiecie jaki) i się nie dostaliście? A teraz tylko zazdrościcie? No pomyślcie! Ja na jej miejscu zroiła bym to samo - wróciłabym. Więc szacun dla Klaudii. SUPER IMAGINY:) I Anka- Zajebisty blog:D

    Dla Hejtów - Dowidzenia i dobranoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do twojej wiadomości - nikt tu nikomu nie zazdrosci, wyrazamy własne zdanie, jedni bardziej wulgarnie ..
      ale czy ta druga strona musi tak odpowiadac opryskliwie ?! Nie to nie, Bie bedziemy cicho

      Zajebisty Blog, Oraz Nudne I Nietrafione Dodatki

      Usuń
    2. Po co się jeszcze w ogóle odzywasz...Powiedziałam to co chciałam i tyle. Jak ci coś nie pasuje to WYJDŹ.

      Usuń
    3. Sama WYJDŹ. .. O.o

      Usuń
  29. Osz kurcze ... naprawde można wyrażac swoją opinię ale szacunek i tolerancja ludzie ! wiecie jak takie wasze pisanie rani człowieka ? ja nie jestem na miejscu Klaudii ale od czytania niektórych wypowiedzi przykro mi sie zrobiło. No bo ok nie lubicie jej ani jej imaginów no ale pomyślcie że takie słowa nie są ..zbyt miłe. Czy naprawde na celu macie tak jej dopiec aż sama odejdzie ? nie wiedziałam że polskie directionerki potrafią takie być. Zacznijcie szanować co nie wasze ..tylko tyle. a jak wyrażacie opinie to czy po prostu nie idzie napisać 'nie podoba mi sie imagin" tylko od razu" klaudia jesteś beznadziejna ?!" .. bez przesady

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 100% racja. I za tą wypowiedź Ci dziękuję. Zgadzam się, popieram.

      Usuń
    2. Zapewne udajecie, takie dorosłe. Musicie pisać to co wszyscy... A to się staje już nudne! Może za komputerem tak naprawdę macie po 11 lat? Może tak naprawde czytacie jej imaginy i kochacie, ale udajecie taką WIELKĄ? POMYŚLCIE LUDZIE -.- Zgadzam się z koleżanką... BEZ PRZESADY!

      Usuń
    3. Akurat mam 17 lat i osobiście nie lubię imaginów Klaudii. I co podskoczysz maleńka.? ;>

      Usuń
    4. Dołaczam sie, ty tez nie udawaj takiej wielkiej, bo nią nie jestes, ludzie rb co chcą, myslisz ze przeszkodzisz ?

      Usuń
    5. ta jasnee...A po drugie nie maleńka jasne. Nie powiedziałam, że musicie mieć jakieś 18, 19 lat ok? Ja mam 15 i co? I GÓWNO! I właśnie tu pokazujesz nam swój szczyt inteligencji. O tym właśnie mówiłam wyżej. A jak ci nie pasujesz to po co się wypowiadasz?

      Usuń
    6. Po to sie wypowiada, poniewaz to jest do Niej zwrócona uwaga i ma prawo odpowiedziec, odpowiada, czyz nie tak działa dzisiejsza rozmowa ?

      Usuń
  30. a ja mam lat 18 i co ty mi podskoczysz odjeb sie od klaudii jak ci sie nie podobaja jej imagimy to ich nie czytaj masz problem szmato ic lepiej pod latarnie bo tylko tam sie nadajesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ouuu tutaj mamy okaz inteligencji. No nie ma co , dzisiejsza młodzież ma bardzo wyrafinowany słownik

      Usuń
  31. KONIEC. DO WAS NIC NIE DOCIERA. NIE CHCECIE CZYTAĆ TO NIE. PO CO TU DO JASNEJ WCHODZICIE? ŻEBY SIĘ POPISAĆ!? HAHA.. jA TERAZ IDE. ZAPEWNE ODPISZECIE, ŻE - OOO ZNALAZŁA SIĘ - ALBO COŚ W TYM STYLU. ALE WBIJCIE SOBIE DO GŁOWY ŻE TO TEŻ CZŁOWIEK. I NIE, JA TERAZ NIE RZECZYTAM CO WY MI ODPISZECIE. PISZCIE SOBIE JAKĄ JESTEM IDIOTKĄ, ALE WIETDZCIE ŻE WY TEŻ NIĄ JESTEŚCIE.
    CZEKAM NA KOMENTARZE, NO CIEKAWE ILE SIĘ TU ICH NAZBIERA. POWTARZAM - NIE BĘDE CZYTAĆ WIĘC SIĘ NIE WYSILAJCIE.
    DZIĘKUJE, PAPAPA..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz czytac, ale widac ze nie posiadasz zbyt duzo cierpliwosci :)

      Usuń
    2. nie musisz tego przeczytać :)
      po jasną cholerę wysilasz się i to wszystko piszesz. nikt tak szybko nie zmieni zadania, albo w ogóle go nie zmieni. tracisz tylko czas, dziewczyno. ty będziesz się wkurzać, a inni mają cię i to co piszesz w dupie. :) :)
      ja nie pisze tego, żeby cię bardziej wkurzyć, czy się z tobą kłócić. ja cię popieram
      ale niestety są ludzie na świecie do których wiele rzeczy nie dociera, albo tego nie rozumieją. :) :) :) :)
      slow down :) :) i będzie good :)

      Usuń
  32. Piszemy tutaj swoją opinię. Co jak co , ale wyrażanie opinii może być pozytywne lub negatywne. Nikt nie powiedział , żę będą tutaj same komentarze typu "Ojj Kludia kochamy Cię" ! itp. Skoro Ty wyrażasz swoją opinię jak bardzo ją lubisz to ja mam prawo powiedzieć co mi się nie podoba. Chyba tak to działa? Pozdrawiam. :3

    OdpowiedzUsuń
  33. Klaudia, nie przejmuj się hejtami.
    Wiadomo każdy ma zły dzień i wyjdzie mu kiepski imagin.
    Ale ty uczysz sie na błędach :)
    Lubię twoje imaginy :)

    podałabyś mi linka do twojego bloga :) z góry dziękuje :)

    Twoja Fanka (TF)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wiecie co, po co wam robienie niepotrzebnych sprzeczek na tym blogu ? Nie znacie siebie, a robicie jakiś szum. Klaudia to normalna dziewczyna, taka jak wy, która może chce spróbować swoich sił w blogowaniu. I co z tego, że ma swój blog ? Założyła go, bo Anka ją wywaliła, a wiele osób prosiło, by założyła swojego bloga. Niech się dziecwzyna rozwija i uczy na swoich błędach. A ty Anka nie poddawaj się presji ludzi. To twój blog. Wywaliłaś ją, ok. Były hejty, obrażające komentarze. Przyjęłaś ją spowrotem. Skończyły się ? Nie. Widzisz, byle czego nie zrobisz ludziom zawsze będzie coś nie odpowiadać. A to muzyka, która jest w tle, a to redaktorki lub imaginy. Zdecyduj się ostatecznie. Albo Klaudia jest albo jej nie ma. Bo denerwujesz nie tylko czytelniczki, ale Klaudie i samą siebie też. Jak nie lubicie Klaudi bezpodstawnie, to nie jest fair. Nie podoba wam się imagin? Napiszcie co, ale bez takich przekleństw. Co wy chcecie zrobić z bloga? Jakieś stoisko na rynku?
    Tak, jasne każdy ma prawo do wyrażania swojej opinii, bla bla bla. Powiedziałaś co ci sie nie podoba? Ok. Ale nie róbcie z tego tak wielkiego halo.

    OdpowiedzUsuń
  35. Zmknąć sie! Ogar. Boże jak sie nie podoba to JPRL nie czytaj!Mi się bardzo podobają i cieszę że Klaudia wróciła. PS. Klaudio! Daj linka do bloga swojego. Bardzo chętnie poczytam.
    Wysrajcie sie wszystkie hejterki. Tyle odemnie Bejbe.
    -Ola-

    OdpowiedzUsuń
  36. link do bloga Kludii www.opowiadaniaklaudii.blogspot.pl
    zapraszam też do mnie www.prawdziwanastolatka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. SUPER BLOG PISZ WIECEJ TAKICH IMAGINÓW..,#

    OdpowiedzUsuń
  38. Ehh.... Tylko skoro sama myślisz, że nie są fajne te imaginy to po co je wstawiasz??? Mnie się nie podobają, ale nie chcę abyś odchodziła. Nie znam , ale sądzę, że jak każda Directioner kochasz to co robisz... Ja sama chciałabym mieć takiego bloga z imaginami itd, więc podsumowując imagin mi się nie podoba, ale rób to co kochasz i się przykładaj do tego, nie na szybko, bo tak zawsze nie wychodzi!!!! Pozdrawia i życzę sukcesów...:-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!