poniedziałek, 11 czerwca 2012

newsyy !

wczoraj nie dod nic bo nie było mnie w domu praktycznie czły dzien . mielismy trening w innej stajni i wiecie pakowanie rozpakowywani , czyszczenie skąłdanie ... od 10 do 20 w stajni , nie ma co....

a ponieważ ten tydz mam zapchany noteczka na szybko i do nauki -.-

OMG, Liam zaciągnął Zayna na tył i tam go ... ' ruchał ' ??! zobaczcie koniecznie
kliknij tu jesli chcesz zobaczyć jak Liam gwałci Zayn'a

chłopcy maja teraz pare dni wolnego , bo dopiero 13 następny koncert mają .

zdj Zayna na balkonie z 9 czerwca razem z Paulem i kimś
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

zdj z 8 czerwca - jeszcze w San Diego

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

skoczni są nie ma
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m5ftp3L6So1rxl36go1_250.gif
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m5ftp3L6So1rxl36go3_250.gif
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m5ftp3L6So1rxl36go4_250.gif


już go chciał rozbierać
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m5frcvbc7v1r4dzpyo1_250.gif
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m5frcvbc7v1r4dzpyo2_250.gif
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m5frcvbc7v1r4dzpyo3_250.gif

czapy
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m5daqkuaua1qf5r6ao1_500.jpg

wczorajszy koncert






Liam z Danielle byli razem dziś na basenie

Zayn dziś o 4 rano ( w jego czasie ) relaksował sie w wannie xd i musiał sie oczywiscie pochwalić na tt xd

Ponoć Perrie ma odwiedzić Zayna w ciągu najbliższych 2 tyg.


dobra , MOŻE  ale wątpie uda mi się znaleźć dla was czas wieczorkiem ;)

dla tych którzy jeszcze nie maja mojeog gg mozecie smialo pisac ;) - 20754557

PAULA






22 komentarze:

  1. Jaki Liam ... :O ale serio to dziko wyglądało ee. XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezuuuuu...jeszcze ich nie znasz ?! nie wiesz że oni robią to dla beki...no sory.
    Skok Lou *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG .... Ty myślisz że ja uważam że oni tak serio -.- ? to ciekawe poco dałam cudzysłów przy słowie '' ruchał '' .
      Błagam ,tym bardziej że jestem redaktorką i tak głupia nie jestem . Na przyszłość - zastanów się co piszesz , tym bardziej że od razu napisałaś z jakimś wątem do mnie ( wykrzykniki i wgl to jezuuuu i no sory ). Dziękuję . Dobranoc .

      Usuń
    2. hahaha. Sama na początku napisałaś OMG i pełno wykrzykników , tak jak byś brała to na serio....cudzysłów dodaje się nie tylko przy żartach więc...To że jesteś redaktorką nie znaczy że jesteś jakaś lepsza od innych dziewczyn.Ten zastanów się co piszesz, bo jak jesteś redaktorką to chyba powinnaś przyjmować krytykę , nawet jak ktoś napiszę coś bezmyślnie. A ty też odrazu masz wąty....
      Inne dziewczyny normalnie przyjmują krytykę...nawet jak napiszą pod ich zdj że są brzydkie - godzą się .
      Dobranoc....

      Usuń
    3. No bo się przejmuje że ludzie odbierają inaczej jej przekaz. Ty byś nie reagowała? Nie dziwie się jej że napisała to. A tak w ogóle jest redaktorką i na pewno chce by ludzie ją rozumieli, to co pisze. pożartować czasem nie można bo wszyscy to inaczej odbierają. Dziewczyny wyluzujcie! Pozdrowienia dla redaktorek blog świetny :P

      Usuń
    4. Dziewczyno , to nie jest Twoja sprawa . jak coś się bierze w cudzysłów to to jest sarkazm , dlatego też często używa się przy sarkaźmie takie ruchu palcami góra dół 2 - wskazującym i środkowym co oznacza cudzysłów. a co do tego że nie umiem przyjąć krytyki a inne umieją to jesteś w dużym błędzie, jak ktoś napisał Ance że ejst brzydka i ona napisała tam chyba ok coś tam cos tam ( nie pamiętam dokłądnie a nie chce kłamać )
      i myślisz że ona przyjeła krytyke i sie nie przejmowała tym ? nie jesteś redaktorką więc nie wiesz jak abrdzo czasem mogą zranić słowa w komentarzu pod Twoim postem . Ja mam wąty od razu ? nie używaj moich argumentów przeciwko mnie których używał przeciwko tamtemu anonimowi . mam was juz serdecznie dosyć ( hejterów itp) i pozdrawiam was serdecznie środkowym palcem . Dziękuje . Dobranoc .

      P.S następnym razem takie komentarze jak Twoje będą usuwane i nie dostaniecie odpowiedzi na nie .

      Usuń
    5. Napisałam tylko to co myślę - a użyłam twojego argumentu przeciwko tobie żeby nie gorzej. Ja wiem co to cudzysłów i nie musisz mi tłumaczyć.....ale inne dziewczyny przyjmują z umiarem krytykę. Uwierz że wiem co to jest być redaktorką.....ja nie jestem twoim hejterm tylko napisałam to co myślę akurat przy tym poście - a że ty odrazu masz problem , to ok - lepiej nie pisać u cb komentarzy.
      A usuwaj jak chcesz , ale tym bardziej pomyślą że nie chcesz przyjmować krytyki...Też pozdrawiam ale nie będę bezczelna i nie pokaże środkowego palca....

      Usuń
    6. wydaje się że nie wiesz co to cudzysłów , bo napisałaś że używa się go nie tylko przy żartach . to ciekawe do czego jeszcze i nie do żartów tylko do sarkazmu .

      Usuń
    7. A mi się wydaje że wiem . a to ty bardziej nie wiesz ....nie będę Ci tłumaczyć jak ty mi bo nie uważam się za nie wiadomo jaką osobę....

      Usuń
  3. oni mnie po prostu rozwalają :) :)
    hahahahahahhahahahahaha :P

    M.

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie potrzebujecie kogoś do komiksów na pół etatu ? :C proszęęęęęę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej nie jest do tego potrzebna osobna redaktorka , nie przesadzajmy :)

      Usuń
  5. Najbardziej rozwalił mnie ten skok Nialla. Ja pewnie zachowałabym się tak samo. xD Mam nadzieję, iż znajdziesz później odrobinę czasu, aby dodać jeszcze notkę, ponieważ z ochotą zawsze czytam waszego bloga. Pozdrowienia dla wszystkich redaktorek. ;)

    O.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niall najlepszy :). Hhahahah. Zapraszam na historie z 1D storyoffaless.blogspot.com/ . Przeczytajcie i skomentujcie :).

    OdpowiedzUsuń
  7. no powyzej sie niezla klutnia zrodzila.Jezdzisz konno ? Ja tez! Bardzo lubie jak piszesz i wgl bo robisz to tak swobodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. omgomgomg ! Liam, tyyyyyy ?! xd

    Kochanie, nie wychylaj mi się tak z tego balkonu, bo spadniesz i do kogo będę wzdychała ?! ; D

    OdpowiedzUsuń
  9. Perrie ma przyjechać ? o nie ... kurcze no ! ... ; (

    OdpowiedzUsuń
  10. Paula kocham twoje posty i nie przejmuj się tymi anonimami, 10-latki piszą i myślą ,że są fajne. ; D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogólnie wolę posty innych redaktorek , ale twoje też nie są najgorsze :P Nie błagam ! Niech ta Perrie nie przyjeżdża do Zayna :( !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Boski Zayn ! *.*
    ...tak twoje posty są czasem słabe i gorsze od innych , ale nie najgorsze :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!