poniedziałek, 18 czerwca 2012

Newsy.

Hey. Muszę powiedzieć ,że już wyczuwam wakacje ! ;DD Słońce coraz mocniej grzeje pogoda się polepsza nic innego jak tylko korzystać. Zamierzacie chodzić jeszcze do szkoły xd ? Ja musze zapierdzielać .. niestety ;c  Cały rok nic nie robiłam xd a na sam koniec POPRAWY.. osiągnełam średnią 4.27 ;))  Chociaż tyle xd




Harry i Josh.

  Zacny smajl Haroldzie.



Fanka zapytała Niall'a  :

Fanka : Podobasz się Demi Lovato ?

Niall :  Mam taką nadzieję .

*_______*

Tu wideo z tego :


Podobno ekipa ICARLY była na koncercie 1D w LA.  :DD


Zayn podczas WMYB   ( na koncercie )  walnął Liam'a w policzek.   XD



Niall i Josh robili twitcama .. Oczywiście ja musiałam być w szkole -.- !


Fotka z dzisiejszego twitcama :DD

  Fajna czapa ; PP   i miny też. xd



Jutro wychodzi nowe  BRAVO.  Oczywiście jak zwykle "inteligentni ' redaktorzy musieli napisac coś bez sensu.  Prezentuję nowy artykuł py. "  Szok ! Liam z One Direction cudem uniknął śmierci " . XD  Leże i się turlam .. Dosłownie. ! Gdyby nawet coś takiego było to przecież wiedzielibyśmy o tym noo ; /  . Chyba ,że to przez łyżki xd

+   Artykuł o naszych piłkarzach :)

I okładka :




Josh zrobił sobie tatuaż w tym samym studiu co Zayn w L.A  :33


Harry  wbiegł w tłum fanów  a Paul za nim ganiał  XD hahahah


Louis  'ala' wampir :33

  Zajebiste *.*


To też z dzisiejszego twitcama .




cheeseburger-jellybaby:

as;fdjdfjasdflkjasdf



onedirectionspam:

casually watching the script yolo


onebanddaretodream-1d:

oh god 


+  Falę orgazmów których powodem jest Szczęsny uważam za otwartą :DD



Ale odpały XD


A tu całe nagranie z twitcama Niall'ai Josh'a :DD

KLIK

 



Miłęgo dnia ! ♥





By  Anka

9 komentarzy:

  1. Już się nie moge doczekac, by przeczytać ten artykuł w "Bravo". Ech-.- jak napisali jakieś głupoty znów trzeba będzie pisac do gazety -.- Ech -.- Przed chwilą napisałam do Fun Cluba z pretensjami że pomylili dziewczyny chłopaków -.- Głupota ludzka nie zna granic -.-

    Ps Zdjęcie Louisa jako wampira... mmm<3 Biste :*

    OdpowiedzUsuń
  2. hah omg taaa liam spewnością cudem uniknął śmierci .... chyba przez to że porozrzucał po ich wspólnym z dan domu i się posprzeczali :D masakra :D a smail harrego poprostu cudny :D ale szczerze to niall jest mój i pojadę zrobię rozrubę Demi o niego serio :D
    zapraszam na mojego bloga - http://one-direction-mydream.blogspot.com/2012/06/otwaram-oczy-niecac-wcale-tego-robic.html

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha normalnie śmiech na sali proszę księdza. już w to wierzę już dawno byśmy to wiedzieli gdyby się coś stało. A te zdjęcie Lou przepiękne... Ostsnio ciągle coś wymyślają albo zmieniają w gazetach już do Twista napisałam i do Fan Clubu z pretensjami. Przeuroczy smile Hazzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To chyba pisze o tym kochanie że jak był mały musiał brać zastrzyki i gdyby nie one to by umarł.Żal dupe ściska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie wpadło Ci na myśl ,że gazety tego typu piszą o newsach ? A nie o starociach.. ? No tak.. -.- Buja .

      I DONT WANNA LIVE ON THIS PLANET ANYMORE.

      Usuń
  5. Ja też nie widziałam twitcama. ;/ Zdjęcie Lou jest cudne. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh jaki Lou ;) A Liam'owi tiaa... napewno uniknął śmierci ... pewnie bedą pisać jak był mały i dawali mu zastrzyki .. *.* Co za ludzie pojebani.. teraz chycili się 1D .. A do Fun Club'a też napisałam mini pretensje ;P Zapro do komentownia bloga : one-direction-and-me.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Hazza <3
    jestem ciekawe co tym razem wymyślili :P
    (mam prośbę, czy byś mogła ten artykuł przepisać?
    z góry dziękuje :) )

    M.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!