czwartek, 21 czerwca 2012

kilka newsów

a jednak Zayn poleciał do Perrie. zdjęcie z wczoraj :


przez kilka ostatnich dni nie było widać Harrego , ale na szczęście w końcu się pokazał wczoraj w chińskiej restauracji .bo już się zaczynałam martwić ;p

filmiki chłopców z Six Flags Magic Mountain - z tych kolejek górskich xd



mamo , jakie piski xd

Niall i Lux 19 czerwca
..
Lux i mamcia

dziś fanki Nialla zamówiły mu do pokoju chińszczyzne :D

Zayn jest w drodze do reszty chłopców .

pare godz temu Niall machał do fanek ze swojego hotelowego okna . mam nadzieje na jakieś zdj z machania.

Niall wczoraj z BRT
Niall&Logan

Carlos&Niall&James*_*
Niall&Kendall

moje marzenie od dziś :O



hehs :D


dziś chłopcy nagrywali kolejną piosenke na kolejny album ;)

Liam z Andym wybrlai sie dziś na plażę i surfowali  ^^

wczorajsyz Liam


jak zwykle mam ochote na więcej ale brka czasu -.- lece do lekarza sportowego ;/

komentujcie, byeee <3
Paula




16 komentarzy:

  1. Czy tylko mi nie wyświetlają się niektóre zdjęcia? ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie , niestety nie tylko Tobie ;/ ten blog czasem się jebie i się nie wyświetla ;/

      Usuń
    2. A nie można tego naprawić? ;>

      Usuń
    3. tu nie chodiz o to że blog anki sie psuje , tylko ogólnie witryna blogspot czasem świruje i my już nie mamy możliwości zrobienia czego kolwiek . próbowałam wstawiac jeszcze raz te zdj ale jak zwykle i tak nie działają ;/

      Usuń
    4. To może wstawisz zwykłe linki, bo jestem bardzo ciekawa tych zdjęć ;)

      Usuń
  2. Do Perrie -.-

    Czy ktoś jeszcze oprócz mnie widzi jej SZTUCZNOŚĆ czy tylko ja mam jakieś omamy ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie masz .... chyba każdy z nas to widzi.
      niestety -.-
      ogólnie śliczne zdjęcia.
      kocham was <3 .

      Usuń
    2. Perrie rzeczywiście jest sztuczna, dlatego że nosi tonę makijażu, ale to powoduje, że jest bardzo ładna i urocza. Jeszcze te jej blond włosy. Lubię to! i ogólnie lubię Little Mix.

      xoxo. TOŚKA

      Usuń
  3. przecież do odznaki nie trzeba podpisania książeczki od lekarza sportowego.
    P.S. Perrie mi naprawdę nie przypada do gustu ;/ no ale skoro Zayn ją kocha... ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ja robie książeczke bo prawdopodobnie za tydz w sob zawody mam ;p

      Usuń
  4. Harry <333
    moim zdaniem Perrie nie jest, aż taka zła. Może wygląda trochę sztucznie, ale każdy ma swój gust :) a co najważniejsze Zayn wydaje się szczęśliwy :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lux i mamcia są słodkie :*
    ____________________________
    http://opowiadania-by-milena.blogspot.com/ - zapraszam! Opowiadania o one direction. Komentuj, obserwuj i bądź na bieżąco!

    OdpowiedzUsuń
  6. Taaaaak Perrie jest sztuczna i to bardzo -,- Wkurzają mnie już te zdjęcia co się nie wyświetlają :|

    OdpowiedzUsuń
  7. czy was tez zastanawia kto to jest ta dziewczyna gadająca z Harry'm kóra jechała z nim w jednym wagoniku?

    OdpowiedzUsuń
  8. o mamo. ;p Ja tez mam od dzis nowe marzenie. ;p Paula, to kiedy idziemy na zakupy ? ; ))
    p.s. na tym zdjeciu mama Lux przypomnia mi Miley Cyrus. ;d hahahha

    OdpowiedzUsuń
  9. filmiki spoko, no to też moje marzenie on dziś, :D znacie może jakieś strony na których można zamówić coś z 1D ?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!