niedziela, 10 czerwca 2012

Help ...!



Potrzebuję pomocy ); Może niektórzy z was wiedzą że mam Bloga z opowiadaniem o 1D ... Ostatnio nie mam czasu ani weny aby go prowadzić , więc szukam kogoś do pomocy by pomógł mi go pisać ... 
Osoby które są chętne muszą napisać kolejny rozdział (czyli 7.) najlepiej aby nie był za krótki (: Prace wysyłajcie na moją pocztę : nata_123_123@wp.pl 
Osoba która najlepiej napiszę ten rozdziała zostanie ''nagrodzona'' współpracą ze mną (:
Jeśli chcecie wiedzieć więcej pisać na moje GG: 5534841
I zapraszam na tego Bloga
Przepraszam za reklamę (: 



by Nata_123 ♥

6 komentarzy:

  1. czy mogła bym się zgłosić za tydzień?? bo ten mam cały zawalony- muszę troszkę przedmiotów popoprawiać ;/ hmm?? :) a za chwile przeczytam wszystkie rozdziały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko (: Nie określiłam czasu zakończenia ''naboru'' :P

      Usuń
    2. ciesze się :) zapoznam się z historią opowiadaną przez Cb i odwale Ci ten 7 rozdział ;p - postaram się :]

      Usuń
  2. http://onedirection1dalwaysandforever.blogspot.com/ zaprasam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie przeczytałam cały blog i za ok. 15-20 min masz 7 rozdział na poczcie ;> Mam nadzieję, że ci się spodoba ; *
    ~Łucja

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ostrzeż jakis dzień wcześniej o zakończeniu naboru bo ja to zawsze lubie odkladac wszystko na ostatnią chwilę :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!