sobota, 16 czerwca 2012

Imaginy

Trochę imaginów na dobry początek dnia :) Mam nadzieję, że nie będą to moje ostatnie imaginy pisane na tym blogu.

Harry

Proponuję piosenkę: Next to you

Harry uczy cię grać w tenisa. Idzie ci fatalnie, ale się nie poddajesz. Chłopak cały czas cię chwali i mówi, że kiedyś się nauczysz. Gdy pięć razy nie możesz trafić rakietką w piłkę zaczynasz tracić cierpliwość. Potem patrzysz na Harry'ego. On gra świetnie. Nie to co ty. W końcu nie wytzymujesz. Rzucasz rakietką i siadasz wkurzona na podłodze. Robisz wściekłą minę i nic nie mówisz. Harry podchodzi do ciebie z uśmiechem i zaczyna cie pocieszać:
- Nie ma sie co denerwować. Jak chcesz to możemy porobić coś innego.
- Nie chodzi o to, że nie chce mi się grać tylko o to, że nie umiem grać! - odwracasz głowę w przeciwną stronę.
- Ale tenis to nie jest łatwy sprot i naprawdę robisz duże postępy. - patrzy ci w twarz.
- Ale ja nic nie umiem. Nie mam żadenego talentu. Jestem do niczego. - pojedyncza łza spływa ci po policzku. - No spójrz tylko na siebie. Jesteś przystojny, wysportowany, utalentowany muzycznie i ogólnie jesteś idealny, a ja nawet ładna nie jestem. Nie zasługuję na ciebie.
Teraz już zaczynasz płakać Harry nic nie mówi. Patrzy na ciebie z niezrozumieniem.
- Jak ty tak nawet możesz myśleć. To wcale nie jest prawdą. To straszne jak możesz o sobie tak mówić. Jesteś najlepsza, we wszystkim. Nie musisz umieć śpiewać, ale za to jesteś najsymatyczniejszą osobą jaką znam, nabardziej uroczą i niepowtarzalną. Jak pierwszy raz cię zobaczyłem od razu widziałem, że to to jedyna, z którą chcę spędzić resztę życia. Kocham cię i to właśnie ty jesteś moim ideałem - jedynym we wszechświecie. - jemu łzy również płyną mu strumieniami.
Siedzisz ze spuszczoną głową. Harry siada obok ciebie, podnosi ją, odgarnia z niej włosy i składa na twoich ciustach delikatny pocałunek. Potem ty wtulasz się w niego  i resztę dnia siedzicie na korcie nic nie mówiąc.












Liam

Polecam piosenkę: Toy Story

Jesteś żoną Liam'a. Razem z waszą trzyletnią córeczką Angeliną wybieracie się do kina. Idziecie na odnowione cyfrowo Toy Story 2. Zajmujucie miejsca i czekacie.
- Mamo, a o cym bedzie ten film? - pyta mała z zaciekawieniem.
- O zabawkach córeczko. - odpowiadasz i pstrykasz ją w nos.
- To najciekawaszy film jaki widziałaś, mogę ci to obiecać. - mówi Liam.
- A załozysz się tato, ze mi się nie śpodoba? - Angie patrzy na niego z uśmiechem na małej, pucatej twarzyczce.
- Dobra, a o co się zakładamy? - pyta dając dziewczynce rękę.
- Yyyyy....o nowego psia! - mała jest nawidoczniej zachwycona pomysłem, bo aż wstaje z miejsca.
- Ale my już mamy jednego. - mówisz.
- Spkojnie kochanie, na pewno przegra. Kto by nie lubił Toy Story? - zdaje się być tak pewny siebie.
Zakładają się. Ty już boisz się, że niedługo powitacie nowego kudłacza w domu, ale nic. Seans sie zaczyna. Liam prawie wchodzi do ekranu. Jest bardzo zafascynowany filmem, który widział już z dwadzieścia razy. Zupełnie inaczej reaguje Angelina. Ta po prostu - śpi. Zasnęła po piętnasu minutach od rozpoczęcia filmu. Ty też korzystasz z możliwości na drzemkę.Budzisz się 10 minut prezd końcem. Patrzysz na Liam'a, a ten.........................płacze? Nie możesz uworzyć własnym oczom. Jak dorosły meżczyzna może płakać na bjace dla dziec?. Jednak nie odzywasz się. Gdy seans się kończy wychodzicie. Mała budzi się dopiero w drodze do domu. Pierwsze co mówi to:
- Cy wygrałam?
- Tak, córeczko wygrałaś, ale może wybierzesz sobie inną nagrodę? - pytasz z nadzieją, że zmieni zdanie.
- Nieeee.Tata obieciał psia.- odwraca głowę do niosącego go Liam'a. - Plawda tatusiu?
-Prawda. Niech ci będzie, kupimy psa. - zaczyna ja gilgotać.
- Ale ja po nim nie sprzątam. - mówisz zdenerwowana.
W domu
Angelina już spi, a wy sprzątacie po kolacji. Podchodzisz do Liam'a i mówisz:
- Nie wiedziałam, że mój mąż jest taki wrażliwy..
- Ja, ja? Ja po prosu przypomniałem sobie dzieciństwo. - czerwieni się.
Śmiejesz się, a potem go całujesz.



Niall

No do ostatniego piosenka: The Climb

Jesteś na podpisywaniu płyt, które właśnie się skońcyło. Teraz chłopcy robią sobie zdjęcia z fankami. Masz nadzieję, że załapiesz się na chociaż jedno. Przepychasz sie przez ludzi i widzisz ich - twoich idoli. W realu są jeszcze bardziej uroczy :) Chcesz zrobic sobie fotkę z Niall'em, ale nie możesz go znależć. Gdy w końcu go zauważasz widzisz jak fanki próbują go spławić, bo chcą zdjęcie tylko z Zayn'em. Odchodzi z czerwonymi od lez oczami. Nikt się nim specjalnie nie przejmuje, więc ty postanawiasz coś zrobić. Podchodzisz do niego i mocno go przytulasz. Nic nie mówisz, bo kompletnie nie wiesz co. Nie ruszasz się nadal go przytulasz. W końcu postanawiasz odejść, bo Niall nie reaguje. Gdy próbujesz on mocnej cię przyciska i mówi:,
- Proszę, zostań. - zaczyna znowu płakać, ale teraz już głośno. - Czemu one mnie nie lubią?
Chłopak łyka łzy. Nie puszcza cię.
- Dziękuję ci. - szpecze gdy trochę się uspkaja.
Dookoła wasz zebrał się już spory tłum. Wszyscy patrzą na was, a szczególnie na zapłakanego Niall'a. Do akcji wkracza Paul. Wyprowadza go, ale chłopak krzyczy:
-Chcę żeby ona poszła ze mną!!!
- No dobrze. - przewraca oczami i ciebie też zabiera. Dochodzicie do jakiegoś pokoju. Fanki jeszcze za wami krzyczą. Siadacie na znajdującej się tam kanapie.
- Co się stało?- pyta Paul.
- Nic, naprawdę chciałbym zostać sam. - mówi cicho Niall.
Ty i Paul wstajecie kiedy czujesz, że coś mocno chwyta cię za rękę. To Niall.
- Znaczy się z tobą. - lekko się uśmiecha.
Paul wychodzi, a wy rozmawiacie.
- To naprawdę przykre jak fanki nie chcą robić sobie ze mną zdjęć ani w ogóle nic nie chcą ze mną robić. - mówi.
- Nie możesz ich nazywać fankami. Na pewno nie fankami One Direction, bo One Direction to pięć chłopaków połączonych w jedno. - deklamujesz.
- A możesz mi powiedzieć dlaczego ty mnie lubisz, bo chyba lubisz prawda? - chłopak odzyskuje dobry humor.
-Lubię, nawet bardzo, ale nie będę mówić dlaczego. - śmiejesz się.
Po paru minutach zapominacie o całym zdarzeniu. Rozmawiacie, śmiejcie się. Jest wam razem tak dobrze. Przy rozmowie o marzeniach pytasz go:
- A co jest twoim największym marzeniem, no oprócz 1D?
- Co? - Niall sadza cię na kolanach. - Ty jesteś moim marzeniem!
Teraz to ty zaczynasz płakać. Chłopak ociera twoje łzy i cię całuje, ty czujesz, że to jest ten jedyny.



I jak? Chyba nie najgorsze. Dodaję rano, bo później może mnie nie być w domu. Komentujcie kochane <3

                                                                                               
                                                                                                                        By Klaudia

16 komentarzy:

  1. Jest ok :). Zajrzyj na historie z 1D i skomentuj :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaaak, taaaak i jeszcze te piosenki, o jejciu Kocham Cię !
    Ale się popłakałam jak czytałam o Niallu, chcę takich więcej !
    Ty musisz zostać na tym blogu, nooo po prostu musisz <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Harrym najlepszy ale za to z Niallem prawdziwy i kochany. <3 oby trafiła mu się taka osoba kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są wspaniałe ale ten z Niallem mnie wzruszył XD Zgadzam się - on jest taki prawdziwy ,nawet realny :D Musisz tutaj zostać ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej , imaginy super :) mam taki pomysł :P pomyślałam sobie że można napisać coś do Dzień Dobry TVN na temat chłopaków :D może jakoś by nam pomogli :D Wy jako redaktorki czy mogły byście coś napisać ? :D ja już sama osobiście napisałam :D ale im więcej tym lepiej :P Wystarczy wejść na Dzień Dobry TVN i wejść w zakładkę "Kontakt" - tam można do nich napisać :D Proszę :D Pozdrawiam xoo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł! Nie no naprawdę super ;)

      Usuń
    2. Dzięki XD myślę że może się udać :) tak mi się podsunął ten pomysł po dzisiejszym Dzień Dobry TVN :P Napiszesz do nich ? :D

      Usuń
  6. Dziękuję ;) Wy mi mówicie, że płaczecie, a co ja mam powiedzieć? Jak czytam Wasze komentarze to po prostu ryczę ze szczęścia. Jesteście naj naj najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. To o Niallu było najlepsze i moje ulubione dziewczyno masz talent w pisaniu trzymaj tak dalej Kochamy Cie ;****
    Też bym tak z Niallem albo zaynem chciała
    ~Dominika

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham twoje imaginy ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie są świetne. Jedne z lepszych jakie tutaj napisałaś. Najbardziej z Niallem i Liamem mi się spodobały. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten z Niall`em mocno wzrusza ... zakochałam się w toich imaginach . ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie słodkie.. <3 Tylko z tym Liamem.. Bo Toy Styory Było chyba pierwsz czesć z 5 lat temu ( może troche przesadziłam XD) I Liam tu mówi że mu się dzieciństwo przypomniało.. ! : ** I tak cie kocham! .....

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!