czwartek, 7 czerwca 2012

Komixxy .

Czas na komix z działu  " Niedojebne komixxy Anki "  Zapraszam :)


+  Oto jak tłumaczą się wszyscy hejterzy wyzywający 1D i nie tylko -.-


   proste , prawda ?


    :33 

_________________________________________




Ja  spędzając następny dzień z  marzeniem o koncercie w Polsce :


 

Wchodze na twittera i widzę  radość ludzi :  




 

Gdy za chwilę dowiaduję się ,że One  Direction będą w Polsce :








 


Kiedy przypominam sobie ,że dziś 1 kwietnia :




I okazuje się ,że to żart :




 ___________________________________

Moja reakcja na zbliżające się wakacje :








 ________________________________________

Gdy okazuje się ,że chłopacy  zaobserwowali mnie na twitterze :

 








__________________________________

Gdy dowiedziałam się ,że Zayn jest z Perrie :



image

Jak wygląda Danielle :



Jak wygląda Eleanor :



Jak wyglądam ja :




Czasami patrząc na  zachowania chłopców :






Ja witając się z nielubianą dziewczyną :





Chłopcy :



Ja kiedy ich widzę :





 

Kiedy osoba koło mnie stojąca powie coś głupiego :




Ja na potańcówce :



 

- Zauważyłam ,że mam identyczne ruchy jak Nialler XD



To na tyle xd . <3333




By  Anka







12 komentarzy:

  1. Jednym słowem: Jebłam xD Ze śmiechu^^
    Ha ha :D Bosh, kocham te Twoje komixxy^^
    Natusss24

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty zawsze tymi komixami mnie rozjebujesz! xdd
    ___________________
    Zapraszam na mój nowy blog z opowiadaniem. http://opowiadania-by-milena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszy blog o 1D everr :D
    Jeśli masz czas, wejdź do mnie i skomentuj, to nic ie kosztuje, a mnie motywuje :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna notka :). Komixy super. Zajrzyj w wolnej chwili storyoffaless.blogspot.com/. Przeczytaj, skomentuj. Dla mnie to bardzo ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hahah xd ale genialne ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe, ja tez mam takie "kocie" ruchy! :D
    Pozdro! xx

    OdpowiedzUsuń
  8. padłam i nadal leżę :) hahahahahahahahaha :) :) :) :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niall jakii tanieec ! ;oo
    zawsze spokoo ! ;>
    teeż taak maam niestety ! i to najczęsciej akurat wtedy gdy dużoo luduuu na mnie patrzy !
    wiochaa ! <333
    Inkaa ! xx

    OdpowiedzUsuń
  10. TY TO ŚCIĄGNEŁĄŚ!!!!!!!!!!!!! OMG! Z BLOGA oficjalnyblogoonedirection.blogspot.com TY SZUMOWINO!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!