niedziela, 10 czerwca 2012

Imaginy part. 9

Mam fazę na imaginy z tragicznym zakończeniem .. ten może też taki właśnie jest. xd . Do czytania polecam ta piosenkę :   Imagin z Louis'em .  ( smutny )




______________________________________________________________________

      Siedziałaś koło drzewa w środku nocy , ciemnej i mrocznej . Leżałaś na trawie patrząc w zagnieżdżone niebo.Jeden czyn i całe życie legło w gruzach .Kiedy go zobaczyłaś z 'nią' po prostu dałaś mu z pięści i uciekłaś. Zaczęłaś płakać i wyrwałaś garść trawy . Zdrada to duży ból i cios prosto w serce. Tyle razy obiecałaś sobie , że nie zaufasz już żadnemu facetowi . Wróciłaś do domu i próbowałaś  ogarnąć przyszłość , ale za każdym razem kończyło się to rozpaczą . Nie wierzyłaś w miłość. Nie chciałaś już żyć. Ale to było by głupie , bałaś się tego , co dalej ? Co po drugiej stronie ? Nie było odpowiedzi. 
       Postanowiłaś zacząć od nowa. Codziennie udawałaś sama przed sobą ,że jesteś szczęśliwa . Brakowało Ci go. Stara miłość dawała się we znaki . Ale on przecież nic do mnie nie czuł ja do niego też. Szłam właśnie do sklepu po zakupy . Potrącił mnie jakiś chłopak i rozsypał siatkę którą trzymałam.

-Ej koleś , uważaj może ?

- Przepraszam - pomógł mi ją pozbierać.

- Poczekaj chwilę to nie ty ten sławny Louis Tomlinson ?

- Tak to ja , możesz już piszczeć

- Eeee nie skorzystam - Uśmiechnęłam się sztucznie.


I poszłam bez słowa do kasy.On tymczasem wcisnął mi coś do ręki i uciekł . Zgadłąm ,że to numer telefonu. Nie zamierzałam do niego dzwonić .. Późnym wieczorem natknęłam się na ten skrawek papieru ,  skusiłam się i jednak  zadzwoniłam.


-Cześć - powiedziałam nieśmiale.

-O hej , myślałem ,że nie zadzwonisz .'

-Nie śpisz jeszcze ?

-Jak widzisz kotku .

- Taaaa..

-Dasz się zaprosić na spacer jutro - zapytałąm

- Z taką damą zawsze


Spotkaliśmy się kilka razy i zakochaliśmy się w sobie. Na początku nie chciałam mu zaufać , ale przekonał mnie do tego. Oddałam mu wszystko co miałam . On zresztą mi też.

Tego dnia siedziałam z naszą małą córeczką na ławce w parku . Gdy zadzwonili do mnie ze szpitala . Nie potrafiłam płakać W duszy  czułam tylko strach i ból , o wiele większy niż przedtem . Tyle dla mnie znaczył i odszedł - na zawsze . Nie mogłam się poddać ! Mam dla kogo żyć - powtarzałam .

Wiiele razy siedziałam nad jego grobem i mówiłam sama do siebie .

" Dziękuję  ,że sprawiłeś by moje życie stało się lepsze . Nauczyłeś mnie kochać  i ufać . Przypadek sprawił ,że się poznaliśmy . "


[...]  Kilka lat później zabiła się z tęsknoty za ukochanym. Osieracając 8 - letnią dziewczynkę.


             

                                                                                                 Kronika samobójców . 21.02 1888 r.


________________________________________________________________________

Miał obyć bardziej brutalne ale nie wyszło XD .   +  To trochę inny imagin niż przedtem bo opisany w skrócie . Niby taka historia wyjęta ze starej książki.  Mam pisać takie coś częściej ? Piszcie :D







By  Anka

30 komentarzy:

  1. Nie przydała by się osoba do robienia tu komiksów ? fajnie by było. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszesz genialnie. :) Bardzo mi się podoba :) Uwielbiam cie :* <3
    pisz różnie :) na jaki będziesz miała wenę :) bo na siłę nie ma sensu :) :)
    aaaa i staraj się dodawać muzykę :)
    (wiem, wymagająca jestem, przepraszam :) :* )

    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. <3 Tak zawszę dodaję muzykę do imaginów xd to już takie przyzwyczajenie :)

      Usuń
  3. Ciekawy imagin. Jednak, mi nie przypadają do gustu takie, które są opowiadane na podstawie "później stało się to, później to, po kilku latach to". Lubię wyobrazić sobie sytuacje, a tutaj jest coś takiego, że nie ma opisanych sytuacji tylko skrócona historia. Jednak, bardzo fajny imagin o interesującym temacie.

    O.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czemu, ale tą historie wyobraziłam sobie z Zaynem. Naprawdę, nie wiem czemu. Mam wrażenie, że to jego styl takie zachowanie się, choć nie znam go osobiście. Ale imagin super! :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. tak jest świetna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak trochę... za szybko wszystko się dzieje. Nie wiadomo ile czasu minęło między ich spotkaniem a jego śmiercią. Nie wiadomo dlaczego odszedł... ale pomysł nie jest zły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pisałam ,że jest ' inny ' . Taki trochę tajemniczy. ;)

      Usuń
    2. Przynajmniej możemy sobie wyobrazić co, kiedy i dlaczego ;)

      Usuń
  7. fajny jednak ... ni lubie gdy któryś z chłopców ginie na koniec ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. no tak fajny. alle nie lubię gdy ktoryś z nich umiera. napiszesz coś z Niall'em? < 3

    OdpowiedzUsuń
  9. pisz więcej lubię jak piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Irlandia przegrywa 2:1. ; ( looooooooooool

    OdpowiedzUsuń
  11. tez mialam taki imagin tyle ze z Zaynem *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. wiesz lubie jak piszesz ale daj cos no nie wiem wesołego jakby w terazniejszosci a nie ze mineło 6lat i macie bachory <3

    OdpowiedzUsuń
  13. wiesz lubie jak piszesz ale daj cos no nie wiem wesołego jakby w terazniejszosci a nie ze mineło 6lat i macie bachory <3

    OdpowiedzUsuń
  14. masakraaaa. raz piszesz w 1 os raz w 2 os -.- i wgl dopieor 1 randka, potem juz dziecko a nagle juz 6 lat pozniej i wogóle...... lepiej nie pisz imaginów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się trochę z wypowiedzią u góry.. za dużo tu namotane.. :(

      Usuń
  15. Lubię takie smutne ;)
    Świetny imagin ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. swietny ;d ej a tak wgl to kto zrobił ten filmik dla Danielle?

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham takie zakończenia że zmu8szona jestem płakać ;)
    oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam podobną historię tyle że z Zaynem :D ale ogólnie podobało mi się :D świetne :) wkońcu Lou *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Piszesz extra imaginy ^.^ Podoba mi się że są w 3 osobie a nie w 1 :D Tylko mogłabyś dodać następny wesoły imagin :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą 3 os. chodzi o wstęp :)

      Usuń
    2. Sorry myślę 1 piszę 2 :P Chodziło o 2 os. a nie 3. :P xD

      Usuń
  20. piszesz bosko;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!