czwartek, 14 czerwca 2012

Imaginy.part.10

Na prośbę imagin  . :DD  To już mój 10 ! Smutny  z Harry'm   + Polecam do czytania tą piosenkę :



TYLKO WŁĄCZCIE PIOSENKĘ BO NIE BĘDZIE EFEKTU !




________________________________________________________


        [...] Smutny dzień  pełen deszczu  . Krople ściekają po  zakurzonych szybach.. A ty patrząc w nie płaczesz gorzkimi łzami..  Nowy dom , nowe życie , nowy początek..  Przeszłość nie daje spokoju.. dręczy . Wspomnienia .. strata rodziców , przemoc . Nie nawidziłaś go.  Był zwykłą świnią i bydlakiem. Chciał wykorzystać potem pobić i zostawić.. A ja głupia uwierzyłam. Waliłaś coraz mocniej w  ziemię płacząc wciąż.
Poszłaś do lustra .. zobaczyłaś  młodą dziewczynę  z rozmazaną na twarzy maskarą..  Odwróciłaś się.. a tam meble i  tylko meble..  Samotność była bardzo dołująca.. Ale trzeba żyć dalej. ! Usiadłaś na kanapie i włączyłaś telewizor zobaczyłaś teledysk swoich idoli i od razu uśmiech pojawił się na twarzy. Pełen radości.  Przebrałaś się w czarne rurki ,  przewiewną koszulę z napisem "  You lost me " - Straciłeś mnie..  Włożyłaś swoje wygodne ukochane trampki i z mp3 wybiegłaś z domu .  Deszcz ciągle padał . Z Twoich przemokniętych włosów ściekały krople  wody.. tak jak łzy.
        Usiadłam na krawędzi fontanny i patrzyłam się przez chwilę w odbicie wody. Uśmiechnęłam się i włączyłam piosenkę która od kilku lat ciągle nabrzmiewa w mojej głowie.. Zamarzyłam się i całkowicie odleciałam w 'inny świat ' .  Musiałam wyglądać całkiem dziwacznie siedząc na deszczu i patrząc  przed siebie... Szłam koło  dużego mostu bacznie przyglądając się jego budowie.. Wiedziałam ,że wiele osób właśnie tu zostało już na ...wieki. Patrząc się  w  górę zauważyłam młodego chłopaka  naj prawdopodobnie chciał skoczyć.  Nie wiedziałam co robić.. czy go powstrzymywać. ? Ryzykując własnym życiem zaczęłam wspinać się na most .. Bałam się strasznie .. Kiedy weszłam na górę on ciągle stał patrząc się w dal.. usiadłam koło niego i zaczęłam nucić moją ulubioną piosenkę. On tylko odwrócił się i popatrzył na mnie dziwnie. Zaczełam się  przyglądać ..
Miał piękne loki  niesamowite i prześliczne oczy . Zakochałam się w nich. Nagle on odwrócił wzrok i patrzył się w moje oczy.  Zaczełam się czerwienić.  Zapytałam :

-Chcesz to zrobić ?

- Chciałem tylko.. - powiedział płacząc.

- Nie rób.. tego  - znowu spojrzał w moje oczy.

- Dlaczego ? Widzisz sens w tym by zejść i dalej prowadzić te piekło ?- zapytał

- Nie wiem czy warto ale ty na pewno powinieneś , zasługujesz a to.

- A ty co tu robisz ?

- Widziałam ,że siedzisz nad przepaścią . Straciłeś nadzieję , prawda ?

- Nic nie wiesz ! - krzyknął  i wstał .

Chciał już skoczyć ... Kiedy ja wstałam i pocałowałam go .  Odwzajemnił pocałunek. Po chwili zaczął patrzyć się w moje oczy .

-Wierzysz w miłość od pierwszego spojrzenia - zapytał..

- Odwróciłam głowę i ujrzałam piękny zachód słońca  i rozchmurzające się niebo.

Po chwili odpowiedziałam :

-Tak wierzę.

Dotykałam jego cudownych loków ciągle spoglądające w te  piękne oczy .  Znowu zatonęliśmy w  pocałunku ..

Poślizgnęłam się i po chwili trzymałam już tylko jego prawą  rękę.  Czułam tylko straszliwy strach . Nagle puściłam jego dłoń  krzycząc

- " Pamiętaj nie trać nadziei " .

Wiedziałam ,że tu już koniec ,że ja też zginę na tym miejscu ...   Leżałam jeszcze chwilę w wodzie umierając powoli . Pamietam tylko odgłos plusku do wody .. i ten  niezapomniany dotyk dłoni pełnej jeszcze  ciepła.. 



________________________________________________________________________

Jak się podoba ? Może być ? :DD Pisany na szybkiego.







By   Anka

21 komentarzy:

  1. Przez tą piosenkę ryczałam już po paru zdaniach :( Jesteś niesamowita:) Żeby mnie doprowadzić do płaczu to trzeba byś naprawde dobrym a ty taka jesteś :) Pisz więcej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Staram się pisać tak jak mogę najlepiej <33

      Usuń
  2. jest genialny popłakałam się. Świetnie wybrałaś piosenkę bo dodała klimatu temu imaginowi. Uwielbiam twojego bloga, dzięki niemu wszystko o One Direction mam w głowie ;) KOCHAM!!!!!!!! <3
    Niedawno założyłam bloga z przyjaciółką z opowiadaniem o chłopcach mogłabyś zajrzeć? Byłoby mi było bardzo miło :) http://gotta-be-you-forever.blogspot.com/
    Chciałabym aby mój był chociaż w ćwiartce tak popularny jak wasz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja pierdole !
    Nienawidzę cię za to że cię kocham Anka :)
    Rozryczałam się.
    A na dodatek na muzyka. Jejciuu . !
    Ja chcem więcej takichh !
    Masz swojego innego bloga, oprócz tego ? A jak nie masz to załóż !
    Więcej takich Imaginów !!! <3 ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Nie nie mam innego :DD . Przemyślę Twoją propozycję xd haha. <333333

      Usuń
  4. Imagin jest ok, ale jak już piszesz to zdecyduj się w jakiej osobie :). Najpierw piszesz : poszłaś, później : usiadłam. Wybacz mi, ale ja się czepiam za takie błędy, ale poza tym imagin jest ok :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak by co to w pierwszym akapicie jest narrator a w drugim już go nie ma.

      Usuń
    2. albo się pisze narratorem albo w 1 os.

      Usuń
  5. zakochałam sie w tym imaginie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny imagin. tak jak każdy płakałam :)
    good job :) :*

    M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę super! Świetne piszesz imaginy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny <3 Normalnie się poryczałam, bo płakaniem tego nie nazwę :P
    Cudowne imaginy piszesz :) :*
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o kurde, ten imagin est naprawdę cudowny .. < 3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest świetny.:D Czekam na kolejne. ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. dobrze mówiłaś. ta pisoenka dadałam efektu.:)
    ej no weź czy ty musisz być taka dobra w tych imaginach !!?? ;/ ja też tak chce !!
    Nie ooo. masz wielką wyobraźni. i wgl. to było cudne !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. o jaaa nie no dziewczyno masz talent!! Jest świetne i ta piosenkaa...aaa ! jaram się twoją twórczością <3
    więcej takich smutnych <3 Kocham to czytać !

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG Anka nie wiedziałam że ty tal ładnie piszesz .....Żeby mnie doprowadzić do płaczu to musi trochę potrwać a po tym to rycze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Anka!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Awwww... Jakie to romantyczne! <3 I jeszcze za nią ( Mną XD) skoczył... Aachh romantico : ****

    OdpowiedzUsuń
  16. ZABIJE CIĘ !!!

    Jak Możesz mnie doprowadzać do łeż :-( i za to cię kocham :-D :-D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!