sobota, 16 czerwca 2012

Co dalej z Klaudią ?

Hey. Wybaczcie ,że tak późno ale sprawy osobiste xd rozumiecie. Wracając do tego  o czym mam napisac.. Dziś mija dokładnie tydzień od kąt Klaudia pisze u nas imaginy. Cały czas czytałam jej prace i przyglądałam się temu co robi. Dziękuję jej serdecznie ,że poświęciła tu tyle czasu. Jednak szczerość to to z czym idzie  mi najgorzej... Widziałam też ,że wielu ludziom bardzo podobała się jej praca. Cieszy mnie  to. Jest też kilka rzeczy których wymagam xd od piszących tu osób . Przede wszystkim otwartość . Ale nie muszę już rozpisywać się na ten temat. Niestety dziś pożegnamy się już z Klaudią . Mam nadzieję ,że jakoś to zniesiecie... Na pewno poleci na mnie mnóstwo hejtów ,ale jestem pewna tego co mówię. Pozdrawiam i życzę miłego dzionka.











By  Anka

65 komentarzy:

  1. No teraz przesadziliście !!!! X-o .. Klaudia tu jest najlepsza a Wy !!!? Co wy zrobiliście !! ? X-O przez to stracicie dużo ludzi którzy tutaj wchodzą , w tym mnie !! Nara do nigdy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nara niech ci żyłka nie pęknie.Nikt ci kazał tu wchodzić!!!!!!.Klaudia tylko pisała imaginy a one robią dużą prace

      Usuń
    2. To moja ostateczna decyzja . Nara i dobranoc.

      Usuń
    3. Przepraszam za ten mój 1 komentarz , ale poniosło mnie .. ; ( . Współczuję teraz Klaudi z całego <3. ; ( .. Jeszcze raz przepraszam ... ; ( ..

      Usuń
    4. nie masz za co przepraszać bejbe , masz rację !

      Usuń
  2. CO??!?!?! Nie bede hejtowac ale pisala tak czesto imaginy troche krotkie ale jednak byly i to bardzo fajne!!! niech zosatnie chyba ze znajdziecie kogos innego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje zdanie jest proste-decyzja nalezała do Anki, ona tu rządzi i nie powninno byc tu zadnych hejtów. Uznała to co było najlepsze i co uwazała za sluszne. Koniec kropka .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ty piszesz że uważała, że o to jest najlepsze , no to niech podda kilka powodów co to da temu blogowe że ' zwoliła ' Klaudie

      Usuń
    2. Kogo obchodzi, że "nie powinno tu być żadnych hejtów"!
      To niesprawiedliwe, że tylko Anka o tym decyduje!
      To lud powinien głosować! ;dd

      Usuń
  4. 1) pisze sie odkąd, ale nie wazne.
    2) To blog o newsach, a nie imaginach. xdd
    3) Jak tak bardzo lubicie Klaudię to powiedzcie jej by zalozyla wsasnego bloga z imaginami, a tu prosze sie od Anki odczepic !
    4) No wlasnie.. Ta otwartosc... Jakos tak dziwnie czytalo mi sie jej notki, nwm czemu. ; p
    i proszę tu nikogo nie hejtowac !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z Tobą ;)

      Usuń
    2. skoro to blog o newsach to po co było w ogóle zatrudnianie Klaudi, która pisze imaginy? ;/

      Usuń
    3. Imaginy to DODATEK nic więcej.

      Usuń
  5. Kurde nie ma powyzywac z anonima. Co do Klaudi to szkoda, fajne pisała imaginy :'(

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda mi Klaudi ; ( , ja tam bym wolała źeby została .. ; ) .. Co ona komu przeszkadza ? : / .. Nie chcę się kłócić ,ale taka prawda ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imaginy Klaudii to najlepsze co na tym blogu było. Ja nic nie mam do Lolo i Natali , ale Anka ? ona jest jakaś fiu fiu

      Usuń
  7. Trochę szkoda Klaudii, ale rozumiem i zgadzam się z Tobą. To była Twoja decyzja i myślę, że nikt nie powinien się kłócić teraz o to. Zrobiłaś to co uważałaś za słuszne.

    OdpowiedzUsuń
  8. WHAT ? niby dlaczego ją "zwalniacie" ? za każdym razem jak tu wchodziłam czekałam na imaginy tak samo jak na informację o chłopakach...a jej imaginy poprawiały mi humor - były naprawdę świetne ! Nie wiem dlaczego jej to robicie...miała same miłe komentarze , zawsze. Szkoda mi Klaudii ale powodzenia .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy chcę Klaudie z powrotem :(

      Usuń
  9. Jesteś żałosna to się nazywa zwykła zazdrość i tyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa -.- Twoje argumenty są aż przerażające . Uważaj bo się tęczą porzygam .

      Usuń
  10. mam taki pomysł :P pomyślałam sobie że można napisać coś do Dzień Dobry TVN na temat chłopaków :D może jakoś by nam pomogli :D Wy jako redaktorki czy mogły byście coś napisać ? :D ja już sama osobiście napisałam :D ale im więcej tym lepiej :P Wystarczy wejść na Dzień Dobry TVN i wejść w zakładkę "Kontakt" - tam można do nich napisać :D Proszę :D Pozdrawiam xoo
    Szkoda że Klaudia odchodzi....:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Po pierwsze - duzo osób nie pisało o niej źle po jej imaginami, nie chciałol sprawiac jej przykrosci
    Po drugie - Nie wszyscy chcą jej z powrotem, znajdzie sie nawet nie mało takich osób
    Po trzecie - Mi nie poprawiały chumoru jej notki, bo zwykle były SMUTNE!
    Po czwatre - jak Klaudia chce pisac imaginy, kto broni ? Niech załozy bloga, poda w linku np tutaj i bedzie git
    Po piate - decyzja zapadła nieodwracalnie
    A xx

    OdpowiedzUsuń
  12. EE to do cb powyżej . ;)
    1.Większość osób chciałao żeby ona została.
    2. Jak czytałam pod jej postami komentarze były same pozytywne .
    3.Może i były smutne ale Anka sama pisze imaginy smutne. Nie przepadam za imaginami w których chłopcy giną .
    4.Klauda ma talent a Anka myśli że napisze jakiegos bezsensownego imagina i bd dobrze.
    5. Anka wszystkich po kolei''zwalnia'' Najpierw Asia , potem Marta , potem Patrycja (jaka tu sprawiedliwość )? Jedynie Paula została ale Anka tez nie raz zrobiła jej wstyd bo jak raz jej notka nie wyszła to juz od razu bulwers na notkach zamiast prywatnie.
    PS:Chciałam tylko przeprosić Klaudię . Ponieważ raz zdarzyło się tak , że dałam negatywny komentarz ale to tylko raz. Na poczatku nie chciałam , żeby zostaął ale polubiłam ja i jej imaginy teraz jak sie dowiedziałam to sie sama poryczałam.; ( Ja jej nigdy nie bd żałować że ona na tym blogu pisała . Chociaz moją ulubioną redaktorką jet Natala to Klaudie też bardzo lubiłam i nadal lubię . Nie wiem czy już wspomniałam ale powiem prawde Jolks , Paula , Nata są wspaniałe ale Anka jest przemądrzała i za bardzo się rządz . Mysli , że jak ma popoularnego bloga to moż wszystko ? ;//

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta wyżej, polać jej, dobrze gada
      anka strasznie sie wozi i tyle

      Usuń
    2. Jeśli nie rozumiesz o co mi chodzi to może lepiej się zastanów ! -.- Po kolei zwalniam ? A Natalia , Jolks i Paulina to się z nieba wzięły , tak ? Gdybym tak kązdą osobę zostawiała wiecie jaki byłby tu burdel .. ? Nie musicie mnie lubić nikt nie prosi was o to. Mi się jej praca po prostu nie podobała ! uważam ,że jest o wiele więcej bardziej utalentowanych osób . Nie rządzę się po prostu robię to co jest słuszne.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  13. Moim zdaniem Klaudia nie była jakąś wybitną pisarką, ale też nie była najgorszą. Niektóre jest imaginy były bardzo fajne, ale niektóre niestety słabe.
    I dziewczyny proszę, takie gadanie, że nie będziecie już tu zaglądać i blog straci czytelników mnie normalnie dobija. Nie rozumiem czemu tak to przeżywacie.

    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może u miała niektóre słabe ale brała z tego wnioski i się poprawiała ! I tak jak na swój wiek pisze BARDZO DOBRZE ! Z każdym następnym imaginem poprawiała się i uczyła na nowo ! mi się bardzo podobały i też nie wiem dlaczego zostaje wyrzucona z tego bloga...a mi właśnie też poprawiały humor jej imagin i czytałam je z chęcią !

      Usuń
    2. Zgadzam sie z Tb w kazdym zwgledzie. Klaudia ma bloga, pisze tam swoje imaginy. Czy nie o to Wam chodziło, byście mogli czytac jej prace. Wiec prosze, nei wyzywajcie sie juz, chyba ze chcecie wyjsc na dziecko, które nie wytrzyma i bedzie płakało, jak cos nie wyjedzie po jego mysli
      A xx

      Usuń
    3. Chyba ci już cos odpowiedziałm nie więć shout up !

      Usuń
  14. Ja lubię cię Anka - robisz świetne notki , zawsze na nie czekam ale to nie sprawiedliwe że wyrzucasz Klaudie jak wszyscy ją polubili....lubię też Jolks i Nate - przyznam się że to za Paulą nie przepadam....ją zostawiłaś a Klaudie wyrzucasz....szkoda ! niesprawiedliwe ;[

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ! Zgadzam się z twoją wypowiedzią !

      Usuń
    2. Przepraszam bardzo, NIE WSZYSCY ją lubili, moze wiekszosc, ale nie wszyscy!!

      Usuń
    3. W tym rzecz że większość ! Jak ci się nie podobały to wystarczy że je ominiesz.....ja też nie lubię za bardzo notek Pauli - ty ją lubisz i też byś była zła jak by ja wyrzucili nie wiadomo z jakiego powodu !

      Usuń
    4. Jestem za :)

      Usuń
    5. To w cholere omijam jej notki!! I nei krytykuje jej jak popadnie! Nie podobaja mi sie jej imaginy, ale jej nie hejtuje!~
      Pff i prosze Cie, skad Ci sie urwało ze lubie Paule ?

      Usuń
    6. To może nie lubisz też Pauly....nie wiem. Ja też nie hejtuję kogoś kogo nie lubię....a Klaudię bardzo lubiłam - wyrażam to co myślę. Jak ci się nie podobały to masz problem , sama pewnie lepsza nie jesteś. Każdy pisze jak potrafi - na miarę swoich możliwości. Ona jest młoda ale dobrze pisze....nie wiem o co ci chodzi wogóle.....

      Usuń
    7. Ja tylko napisałam ze nie wszyscy lubią jej notki. Coście doczepiły do tego, to doczepiłyście. Nie moja sprawa. A potem tylko nie miejscie pretensji, do tego, czego nie pisałam

      Usuń
    8. Mnie na przykład nie obchodzi kto robił notki,dla mnie liczy się o czym są ,a nie!!!
      A imaginy Klaudiiiiiiii<33 były cuuuuudowne

      Usuń
  15. No cóż .. W czesci masz racje. Ale z tymi "pozytywymi" komentarzami nie pzresadzałabym. Sama ZA KAŻDYM razem bym pisała cos złego pod jej imaginami, ale mam serce, wiec jak nie podoba mi sie, to nie wyzywam. Mysle ze wiele osób tez tak zrobiło.Klaudia to młoda osoba, ma jeszcze czas, tak samo jak Anka. Obie robią błedy
    I nie uwazam by Klaudii miała jakis wielki talent. Przykro mi stwierdzac, ze widziałam duuzo lepsze imaginy, nawet młodszych osób
    Pozdrawiam A ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę że te osoby które krytykują Klaudię są po części zazdrosne....to ona pisze imaginy i dostała szanse na blogu. Może wy też piszecie i jesteście zazdrosne o to że nie możecie się nimi dzielić , ale nie piszecie i też was to boli. Klaudia jest młoda i utalentowana - do pisania imaginów nie trzeba nie wiadomo jak twórczo pisać - wystarczy dobra pomysł, który ona miała. Pisała na smutno i na wesoło więc nie wiem czego się czepiacie. Jak dla mnie powinna zostać bo dawała na tego bloga jeszcze więcej wejść - jak dla mnie ! Niesprawiedliwe !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, jesteśmy zazdrosne o Klaudie, która nie przypadła nam w gusta i nie podobaly nam sie jej imaginy -.- Masz racje, mamy zazdroscic jej tego, ze nieudolnie niekiedy pisała? Zastanów sie ..

      Usuń
    2. Ty się zastanów ! Chyba nie widziałaś tego co napisałaś....i niedokładnie czytasz ! Zazdrościcie jej pisania na blogu że dostała jakąś szanse a nie jej błędów....kto tu powinien się zastanowić....żałosne !

      Usuń
    3. Nie zazdroszcze jej tego ze pisała na blogu, moze to wyróznienie, ale jak widac, nie podołała!
      I widze co pisze w przeciwieństwie do cb..

      Usuń
    4. Tak , w przeciwieństwie do mnie ? ja właśnie wyraźnie wszystko czytam.....może ty jej nie zazdrościsz - ja nie pisałam do ciebie konkretnie...ale inne osoby pewnie tak więc zastanów się jeszcze raz....

      Usuń
    5. Okey, spoko, po co zaczynac jakas kłotnie, i ja to kieruje do własnie osób, które nie maja co rb tylko sie przekomarzac

      Usuń
  17. Lubię wchodzić na tego bloga bo dostaję informację na temat chłopaków , ale te imaginy były cudne i oprócz tych wiadomości mogłam oderwać się w "inny świat" - pomarzyć sobie trochę , posmucić się i pośmiać. Zawsze miała fajne pomysły na imagina....nie wiem dlaczego ją wyrzucacie....

    OdpowiedzUsuń
  18. Przynajmniej z Klaudią ten blog nie świecił pustkami ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. Klaudia pomimo tego że była tylko tydzień zawsze miała więcej komentarzy niż Paula pod swoimi notkami - pomimo tego że ona została a Klaudie wyrzucacie ! nie wiem dlaczego ?! Pisała bardzo dobrze i nadawała nowy sens temu blogu.

    OdpowiedzUsuń
  20. śmiać mi się chce, kiedy czytam niektóre komentarze. sytuacja zapadła ostatecznie, więc nie ma co pisać " Klaudia pomimo tego że była tylko tydzień zawsze miała więcej komentarzy niż Paula pod swoimi notkami ", to ma być jakiś argument ? buahaha. ten blog jest z ciekawostkami o chłopakach, a nie o imaginach! od początku mi się ten pomysł Anki nie podobał, po co w tą strone angażować jeszcze jedną osobę, która pisze beznadziejne jak dla mnie imaginy ? wprowadzenie opowiadań, wywołało jak dla mnie chaos. i dobrze, że tak się stało ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uważam, że Klaudia byłą świetna...
    Jeżeli chiodzi o chaos to można było zrobić osobny dział na blogu i tu były by imaginy...
    Blog -- ma być tylko o newsach!? Od kiedy...
    Zawsze lubiałam czytać jej imaginy ;) Były świetne ;) Mam szczerą nadzieję, że będziesz pisać na swoim blogu pełna imaginów ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. " Na pewno poleci na mnie mnóstwo hejtów ,ale jestem pewna tego co mówię"

    to mnie rozpierdoliło...
    Wiesz widocznie, że była bardzo dobra jeżeli uważasz, że będziesz hejtowana....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popieram :)

      Usuń
    2. Wie widoczne, ze jest spora czesc osób które lubią Klaudie, dlatego polecą hejty -.-

      Usuń
  23. Oddaj Klaudię !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    :cccc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  24. Dziewczyny naprawdę jest mi miło, ze mnie bronicie, ale przestańcie, kłócenie się obrażanie i hejtowanie redaktorek nic nie da. To, że nie ma mnie już na tym blogu nie znaczy, że przestałam pisać. Chyba lepiej skoro nie zostaję niż jakby część z Was, która za mną nie przepada miałaby patrzyć na moje notki i niepotrzebnie się wkurzać. Anka podjęła decyzję i ja się z nią pogodziłam. Wy też to zróbcie, proszę ,bo teraz Anka robi przerwę, a to wszystko przeze mnie. Ci którym podobają się moje imaginy mogą wchodzic na mojego bloga i je czytać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podasz link do swojego bloga ,, kochana ? < 33 .. Bye ; (

      Usuń
    2. Pewnie :)
      http://myimaginewithonedirection.blogspot.com/
      Szukam chętnej do współpracy, szczegóły na blogu :D

      Usuń
  25. LUDZIE !!! OGARNIJCIE SIĘ !!!!! KŁÓCICIE SIĘ O KLAUDIĘ, PO CO? ONA JUŻ NIE WRÓCI !!!!! ZA KILKA DNI WY O TYM ZAPOMNICIE, ONA I REDAKTORKI. ŻYJE SIĘ TERAŹNIEJSZOŚCIĄ, A NIE PRZESZŁOŚCIĄ. STAŁO SIĘ I JUŻ. TRZEBA TO USZANOWAĆ. A WAM SIĘ W DUPIE PRZEWRACA.

    M.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ona tak świetnie pisala.. Tak realnie:**

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!