poniedziałek, 18 czerwca 2012

Co u chłopców. ?

Nie będę  kometować bo znowu mi się 'dostanie ' . Powiem tylko ,że nie wiem co robię źle. Naprawde... Smutno mi się robi.. Chciałam dobrze ,ale jak widać  mam talent  do ośmieszania się  przed ludźmi na których mi zależy. Żałuję tego ,że wyrzuciłam Klaudię... mogłam sobie oszczędzić hejtów. No cóż czasu nie cofnę.



Prawdopodobnie na twitcamie Niall'a .. :  Horan wymieniał   listę krajów ( czy coś takiego xd )  na koncerty  .. niektórzy słyszą tam POLAND ale jest również opcja ,że mówił HOLAND .  Ja jestem niestety pewna tej drugiej opcji.





0:13:09    minuta   :33


Lou , Lux , Tom opuszczając dziś hotel.



Niall jest chory prawdopodobnie grypa  ; /


Horan szpanujący czapkami :






Eleanor na wczorajszym koncercie 1D :



 



Najnowszy wywiad z Hazzą :

<KLIK>


Wczoraj odbyła się gala  MUCH MUSIC LOVE  . Chłopcy byli nominowani w kategorii " Ulubiony Międzynarodowy Artysta " . Niestety nagrodę zdobył zespół LMFAO .


Jaki jest wymarzony tatuaż Niall'a ?

Kod kreskowy na nadgarstku xd  . Fajny pomysł.

______________________________________________________________________



+ Statystyka naszego bloga :





By  Anka

12 komentarzy:

  1. Nie ośmieszasz się. Przynajmniej ja tak uważam. Rozumiem, że robisz to co uważasz za słuszne. ;)

    Fajny pomysł na tatuaż z tym kodem kreskowym. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przejmuj się. daj sobie na luz :)
    przykre jest to, że ludzie tak hejtują klaudię, ale niestety nie da się ich zmienić i cofnąć czasu :) :) :) :) :)
    niech każdy robi swoje na blogu i wszystko wróci do normy :) :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wgl mnie, coraz bardzoej sie pograzasz ..
    Ale super notka+ ten tatto ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Słychać HOLAND ; ((
    fajny by był ten tatuaż :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ośmieszasz się wale, też słyszałam HOLAND szkoda, że nie POLAND. nasz Naill'er ma zacną kolekję czapeczek, ale coś ich za dużo, może da mi jedną :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pierwsze i najważniejsze to bardzo proszę... Przestańcie przypisywać posty z One Direction Polska z fb, bo to jest żałosne. Ja rozumiem, ze nie każdy ma fb i chcecie pisać tutaj o tym co piszą tez na fejsie ale bez przesady! Jest dokładnie ( słowo w słowo) tak samo!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Po drugie... Patrzcie proszę co piszą pozostałe redaktorki, bo oglądanie 3 razy tych samych zdj kiedy wszystkie są podpisane jako newsy to trochę średnio. I ostatnia rzecz to ogarnijcie sie i dorosnijcie, bo na km widać, ze większość jest z podstawówki. Anka jak ty czasem coś odwalisz to padam... Uwielbiam wasz blog ale myśle, ze powinniście sie bardziej starać .

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko ze Holandia to po angielsku Netherlands :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego TC Niall'a słuchałam pare razy i słuszałam bardziej HO... niż PO... Ale po ang. Holandia to Netherland... Ja już Nie kumam .. Ale tam POLAND na pewno nie było ..

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma przecież czegoś takiego jak Holand. Tak mi się wydaje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też się zgadzam z dziewczyną powyżej. Ale Niall nie powiedział "P" tylko "H"

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!