sobota, 30 czerwca 2012

Wczorajszy czat / inne.

Hey.  Dziś kończy się wysyłanie zdjęć a w niedziele koniec konkursu na nagłówek xd  .  Na prawdę nie mam pomysłu na post , ale ; / coś tam dodam.



Niall i Josh wczoraj ; D




Druga fotka   i nazwa autobusu XD  haha.


 

 On to zrobił specjalnie !  Bez koszuli *.*



Wczoraj był czat z chłopcami . Kurw@  ; <  Nie było mnie !  Ale pdobno Niall potwierdził ,że pisze z Demi Lovato .  I kilka  screenów :


Podziękowania za pytania :



Dodali również zdjęcia :


Tu Horan odpisuje jakiejś  szczęśliwej dziewczynie ; <




A tu Liam  przegląda  tt :




I kilka tweetów :







Zayn dodał na twittera z podpisem :  "this is amazing thanks @jojo__1d :) x " 






Tł :   "X To jest niesamowite  dzięki @jojo__1d :) x "




Zayn w studiu ; D



Wywiad z   Zayn'em i Liam'em .


W 1 : 20 proszę by ta kobieta usiadła  . A gdy nie chciała  to powiedziała :  " że są  pięknymi  chłopcami " xd  czy jakoś tak .


A  w  1: 06 Liam rzuca czymś xd obok kamery.   Ona chyba w ciąży jest  ; d




Harry z delfinkiem :



Liam i  stwórca komixu o 1D





NIE MOJE  . Ale padłam czytając..o. O



'Siedziałyśmy pod ich hotelem i się śmiałyśmy. Znaczy ja i moja przyjaciółka Patricia. W pewnym momencie Patricia zastygła, a ja dalej opowiadałam to, co zaczęłam.
Ja: Haha, na pewno Niall ma największego! Jestem tego w 100% pewna! Jak już będzie moim mężem, to zobaczę w łóżku!
Niall: Oj nie ładnie.
Odwróciłam się i zesztywniałam tak jak ona. Niall puścił do mnie oczko.
Niall: Chodź po ślubie.. Kto wie, kto wie.
NIGDY więcej nie będę opowiadać sprośnych historii! NIGDY!' 


Nie wiem jak wy , ale  ja nie przepadam za Elą  : /  . Bardzo lubię Danielle   a Perrie tez ujdzie.   Ta DZIEWCZYNA   FANKA ONE DIRECTION  nie hejterka. !  Napisała to co mi leżało na duszy..
<KLIK> 
 Jest fanką 1D i chce dla nich jak najlepiej.  Przeczytajcie : ) 


Rysunku jeszcze nie skończyłam ; D jak by co.  Ja lecę  A wam dobrego dnia ♥



By  Anka
 




9 komentarzy:

  1. Ja wręcz przeciwnie, najbardziej z dziewczyn naszych chłopców lubię El :) Zresztą tak jak Dan :D
    Nie masz pomysłu na notkę? Może napisałabyś coś o dziadku Lou i jego zacnych tweetach? Albo o małej Lux i jej rodzinie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc to wydaje mi się, że Lou i El pasują do siebie. Nigdy jej nie spotkałam, więc nie mogę stwierdzić jaka jest. Ale zgadzam się z tym zakładaniem jej fanclubów - tak naprawdę nic wielkiego nie osiągnęła.
    Jeśli chodzi i pomysł na notkę to może kolejne imaginy lub tak jak wyżej - coś o Lux lub dziadku Lou.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mnie już zaczyna wkurzać ta sprawa z Elką. :/ Najpierw większość directionerek : "Jak ja uwielbiam Dan i El one są takie cudowne i pięknę" Pojawiła się Perrie większosć porypanych directionerek zaczęło ją hejtować. Później sprawa trochę ucichła. Myślałam, że może fanki się już uspokoiły, ale NIE! Oczywiście jak już przestały hejtować Perrie to zaczęły hejtować Elkę. Dajcie spokój. Nie znacie tych dziewczyn. Nie macie pojęcia jakie one są prywatnie. Jeśli by jakaś dziewczyna zraniła chłopców to możecie ją hejtować, ale nie teraz kiedy są szczęśliwi z nimi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Do tej pory nie małam zdania o dziewczynach chłopaków, ale kiedy przeczytałam ten "artykuł" zaczynam mieć.
    1.Lou faktycznie na zdjęciach z El, nie uśmiecha się za dużo.
    2.Liam rzeczywiście bardzo często robi twitcamy i widać, że mu zależy.
    3.Jak robią im zdjęcia to Harry, Niall i Zayn szczerzą się do obiektywu, a jeśli nie szczerzą to machają czy coś takiego.

    Każdy z nich na pewno okazuje swoją wdzięczność w różny sposób, sposoby. Uśmiechają się do fanek, odpisują na wiadomości, followują itd.
    Oczywiście każdy z nich ma czasami zły dzień i my jako dobre fanki powinnyśmy to uszanować. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tzn. taaakk....

    Lubię El i zdania chyba nie zmienię. Są chwile kiedy mnie denerwuje , ale przeżyję .

    Danielle jest SUPER i jej nikt chyba nie powinien się czepiać (i sądzę, że tak jest).

    Za to Perrie... Jej nie zdzierżę, nie przepadam za nią, jej sztucznością (sztuczny uśmiech,... rzęsy xd).

    OdpowiedzUsuń
  6. vas happenin mam dokładnie takie samo zdanie o Dan El i Perrie

    OdpowiedzUsuń
  7. Os samego początku nie lubiłam Eleanor....mam takie samo zdanie jak w tym artykule. Robi z siebie gwiazdę która nie jest. Ma szczęście bo jest fanką 1 D i jej się udało a o tym marzy każda z nas , ale powinna to docenić i postawić się w tej sytuacji w której wcześniej była - jako zwykła fanka ! Nie musi kochać fanów Lou ale poprzez związek z nim zyskała swoich fanów (nie wiadomo dlaczego bo nie jest sławną osobowością) a i tak czasem tego nie docenia...zlewa wszystko.
    Za to Danielle kocham ! <3 On osiągnęła wiele bez Liama :D Jest super tancerką za co jeszcze bardziej ją lubię bo też tańczę XD ale chociaż coś sławnego w sobie ma nie robi z siebie takiej gwiazdy jak El.
    Perrie....hmmm , jej też nie lubię. Osiągnęła dużo - tak zgadzam się z tym. Wygrała x-factor ale nie osiągnęły jeszcze takiej popularności na świecie jak chłopaki z 1D i ten związek z Zynem wydaje się jak na wypromowanie jej i zespołu....Do tego jest strasznie sztuczna...ta tapeta ta twarzy :| Ktoś kiedyś powiedział że ma od tego ludzi - przepraszam ludzi ma od tego na scenie a nie na co dzień...wtedy maluje się sama...
    UUUUUU , to sie rozpisałam :P Ale wyrażam swoje zdanie XD

    OdpowiedzUsuń
  8. widziałam już ten artykulik i się lekko wkurwiłam, że tak powiem. Mam nico inne zdanie i w oparciu o tamten tekst napisałam co ja o tym myślę, zapraszam: http://kochany-przypadek.blogspot.com/2012/06/eleanor.html

    A co do tego czatu z chłopakami jakaś fanka napisała do Lou pytanie czy mierzył swojego penisa, a on odpisał "yeah" xDD

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!