piątek, 22 czerwca 2012

Newsy.

Mam dzisiaj tak zajebisty dzień , że omom  -,-


Chłopaki byli na filmie Katty Perry . Louis napisał na tt  ,że to najlepszy film jaki oglądał. Katty podziękowała . ;)


    Czyżby Liam nie lubił prawych butów ? xd



Harry  na basenie.. wnioskuję ,że  fotka chyba stara. Bo klaty nie widać .


 


Zayn zgubił spodnie ?

 



Ogólnie miałam dziś festyn ./. z okazji dnia dziecka -.-  Moja szkoła jest na prawdę poje*ana.  Zjadłam kilka wat cukrowych i to wszystko  xd


Zayn prawdopodobnie odzyskał  hasło do  konta . Bo wczoraj w nocy ( chyba był wściekły xd )  napisał taki tweet. :

 



Tł :  "niektórzy ludzie musza zrozumiec ze my posiadamy własne problemy/sprawy . moj powrot do domu byl prywatny , nie musicie wszystkiego wiedziec o mnie ."  


Jak się okazało .. usunął go później.






Chłopacy byli wczoraj u fryzjera omomomom *__*




Josh podobno zrobił sobie drugi tatuaż. xd  Ciekawe co go na te tatuaże wzięło ?








Liam siedział na przeciwko fanki , trzymał ją za rękę i śpiewał  *.* 




Danielle zazdrosna ?






Padłam czytając to xd 





Fanka :  Harry mogę się do Ciebie przytulić .?



Harry :  Nie ma sprawy 


* 20 minut później *


Harry : Możesz mnie już puścić.


* Godzinę później *


Harry : PAUL !






XD




Niall płakał na bajce " Gdzie jest nemo "   A kiedy chłopaki mieli mały wypadek samochodowy zaczął się śmiać.  XD  Nie ogarniam Cie Horan. 






Podobno Malik ma nowego twittera...  dio tego zgubił paszport. Co się z  Tobą dzieje Zayn ?  To wszystko przez Perrie wyniszcza go od środka. -.-


Tu  link do nowego konta :  <KLIK>



Nie wiem co się ,że mną dzieje ostatnio.. Ciągle przesiaduję na stadionach.. to wszystko przez EURO.



Fotka Liam'a z 16  urodzin.





Tu Larry moment *.*

http://24.media.tumblr.com/tumblr_m5zf2l3mBQ1qd8j1uo2_250.gif



Styles dancujący w Szwecji.  xd


Nie iwem jak wy ale wczoraj jak Ronaldo strzelił tym Czechom gola skakałam z radości. Dobrze im tak !  Oni wywalili Polskę teraz sami wylecą .  Choć nie lubię ani ich ani Portugali to SZCZERE  szczęście.  +  To miał być mecz naszych chłopców . ;c



Fakty :

#Niall znaczy "mistrz", Louis "słynny wojownik", Harry "władca armii", Liam "wojownik o silnej woli", a Zayn pisane przez I "piękny".

#Jeśli zauważysz chłopców na ulicy, najprawdopodobniej Liam i Louis zagadają do Ciebie pierwsi, reszta dołączy dopiero po pewnym czasie.    - przyda mi się ta informacja xd

#"Jeśli dziewczyna poprosiłaby mnie, żebym użył łyżek, zrobiłbym to, bo niechciałbym jej zasmucić." - Liam.

# Zayn był w X-Factorze w 2009, ale był zbyt zdenerwowany, żeby wyjść na scenę. Zrezygnował i wrócił za rok. 

# W wieku 8 lat, Zayn miał już dziewczynę. 

#Jeśli Harry stałby się dziewczyną, pierwszą rzeczą, którą by zrobił byłoby złapanie się za piersi.   - hahaah xd

#Niall podczas snu opowiada o swoim dniu.

#Kiedy Zayn jest zdenerwowany wkłada słuchawki i zamyka sie na wszystko.    - To tak jak ja.

#Liam myśli życzenia na godzinę 11:11. 

# Niall płakał najbardziej kiedy przegrali w X faktorze.

#Louis chciał pracować na farmie.

# Liam nie cierpi fizyki.

 
  
 Możliwe , dziś dodam imagina ; d



By  Anka


5 komentarzy:

  1. Notka jak zawsze wspaniała XD Jeju Liam *.* Horan naprawde mnie zadziwia :P hahah XD Z chęcią bym ich na ulicy ! *.* Tak samo jak Zayn jak jestem zdenerwowana albo mam zły dzień wkładam słuchawki na uszy XD Myślę życzenie o 11:11 jak Liam i też nie cierpię fizyki ! :P Mamy coś wpólnego XD

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie fizyka jest spoko bo mam zajebiaszczego nauczyciela który w tym roku może ze dwa razy otworzył książkę(na serio! on jest dziwny ale go kocham)
    Liam wygląda trochę jak Zac Efron :)
    Leje z Niall xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Zal, wsyztskie fakty juz znalam..

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha Zayn *.* uwielbiam Liama :) zazdroszczę tej dziewczynie normalnie XD Też nie cierpię fizyki :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :) Czytamy każdy!